DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er søn maj 19, 2024 11:36

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 442 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 930 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre maj 16, 2008 15:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 24, 2008 20:51
Indlæg: 845
Geografisk sted: København
Terminator T-800 cyperdyne systems 101 chip 1:1 replika

ej nummereret

Billede


Top
   
Indlæg: fre maj 16, 2008 15:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 24, 2008 20:51
Indlæg: 845
Geografisk sted: København
Nok hvis ikke den flotteste figur i min samling så tæt på :

Må jeg præsentere Terminator Battle T-800 buste 1:1

no 540#750 og udsolgt fuldstændigt fra SideShow :clap:

Detaljerne er utrolige, læderet ligner læder selvom du er helt helt tæt på ! ???
Endoskelt Skull der stikker frem på Arnies højre side er ægte chrome precis som
Endo skull 1:1 ! Bag på kan man tænde cyborg øjet og når man slukker det fader det langsomt ud precis som i filmen mumf !!!! Det andet øje (det rigtige) er et glasøje...tja han mangler bare at kunne tale WOW

Skiltet på forside er af ætset rusetfrit stål....de SideS......synk

enjoy :thumb: :thumb: :thumb: SideShow :thumb: :thumb: :thumb:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: lør maj 17, 2008 18:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 24, 2008 20:51
Indlæg: 845
Geografisk sted: København
Familie billeder :laugh:

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: lør maj 17, 2008 18:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 24, 2008 20:51
Indlæg: 845
Geografisk sted: København
Så blev min Predator wall plaque færdig.... 1:1 måler 74x54cm og stikker 28 cm ud fra væggen !

Er dog lidt i tvivl om jeg skal montere "slimtrådene" ??? Fortæl mig hva du syntes ????

Sætter billeder på af den både med (løst på) og uden "slimtråde"

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

-------------------------------------------------------------------

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: lør maj 17, 2008 19:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 15, 2004 16:27
Indlæg: 4032
Fed wall plaque!
jeg syntes dog de skal monteres :thumb:

_________________
There's 50 ways to f**k up a crime scene, if you can spot 20 of them you are a genius

DVD samlingen 100% opdateret http://www.dvdprofiler.com/mycollection ... D%20keeper


Top
   
Indlæg: lør maj 24, 2008 16:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man nov 14, 2005 12:42
Indlæg: 1619
Geografisk sted: Her
Predatoren har vel ikke været dyr at få malet? Synes der er nogen der sluppet lidt for nemt afsted med det maler arbejde. Ikke alene er der en masse dårligt afmaskede områder. Der er også detaljer der helt mangler at blive malet. Dette er kun kritik af malerbarjdet. Ikke fordi jeg ikke selv udførte det, men fordi at jeg gerne ser at folk for det bedst mulige resultat uanset hvem der maler det.

Med hensyn til slim bør det monteres. Det giver en bedre effekt og mere liv til den.

PS: og er Chestburstere egnelig ikke hvide/elfenbensfarvet når de kommer ud?? Eller er det anderledes i AVP filmene? Har kun set den første med et halvt øje.

_________________
Billede "You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?"


Top
   
Indlæg: tirs maj 27, 2008 15:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 24, 2008 20:51
Indlæg: 845
Geografisk sted: København
Så kom "slimtrådene" på :thumb:

Staermose : Tja malingen er jeg sådan set ret godt tilfres med...det kostede under 2000 kr at få den malet i østen og det klarede de på 14 dage/3 uger ! Ikke tosset efter min mening..ikke mange vil vente længe på den slags...de vil have varen her og nu og hurtigst muligt !

Jeg kan godt se hva du mener med visse detaljer og afskærmning...men helheds intrykket er kanon der er sågar lavet "grønt blod dryppende i mundvigen"...så i forhold til pris og vigtigst lev tid er jeg temlig tilfreds....det har andre købere i øvrigt også været af denne wall plaque.... Skal man have noget der er entak bedre skal man nok have SideShow 1:1 buste til en 10.000 - 12.000 kr

LOTR Balrog busten blev leveret idag... længe under vejs var dette kæmpe uhyre (en halv meter bred !)
no : 218#1000
uhyggelig svære at fotografere da den "live" har et nærmest glødende paintjob....sammen med "flammerne" på ryggen og de hvidglødende øjne og tunge ser den ud til at blive en "øjemagnet" i LOTR bust samlingen !

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: tirs maj 27, 2008 23:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man nov 14, 2005 12:42
Indlæg: 1619
Geografisk sted: Her
KCLasse skrev:
Staermose : Tja malingen er jeg sådan set ret godt tilfres med...det kostede under 2000 kr at få den malet i østen og det klarede de på 14 dage/3 uger ! Ikke tosset efter min mening..ikke mange vil vente længe på den slags...de vil have varen her og nu og hurtigst muligt !

Jeg kan godt se hva du mener med visse detaljer og afskærmning...men helheds intrykket er kanon der er sågar lavet "grønt blod dryppende i mundvigen"...så i forhold til pris og vigtigst lev tid er jeg temlig tilfreds....det har andre købere i øvrigt også været af denne wall plaque.... Skal man have noget der er entak bedre skal man nok have SideShow 1:1 buste til en 10.000 - 12.000 kr


Så længe du er tilfreds, er det jo det vigtigste :thumb:

_________________
Billede "You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?"


Top
   
Indlæg: lør maj 31, 2008 16:25 
Offline

Tilmeldt: lør maj 31, 2008 9:35
Indlæg: 18
Geografisk sted: Svenstrup, Aalborg
Alt for fede ting I har!

Jeg troede jeg var en af de eneste i Danmark der havde den samme hobby med dyre collectibles. :)

Jeg er igang med at åbne en side hvor man kan købe alle disse herligheder. Om det er Sideshow, Bowen, First 4 Figures, Attakus, Hot Toys osv.

Den bliver dansk/engelsk og med gode priser. Syntes lige jeg ville fortælle jer det. :D


Top
   
Indlæg: søn jun 01, 2008 7:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 15, 2004 16:27
Indlæg: 4032
Jammen der glæder vi da os, til at bruge penge :thumb:

_________________
There's 50 ways to f**k up a crime scene, if you can spot 20 of them you are a genius



DVD samlingen 100% opdateret http://www.dvdprofiler.com/mycollection ... D%20keeper


Top
   
Indlæg: søn jun 01, 2008 11:41 
Offline

Tilmeldt: lør maj 31, 2008 9:35
Indlæg: 18
Geografisk sted: Svenstrup, Aalborg
Hehe :D

Jeg håber da I vil syntes om det. Jeg vil matche de bedste priser der er I Europa. :)

Glæder mig især til at få Iron Man Life-Size Bust Replica på lager fra Sideshow. Den er spektulær at se på.

Eller Predator 1:3 Scale Cinemaquette... Droool. :thumb:

Skal nok sige til når siden er oppe at køre. Og er sgu glad for jeg har fundet den her side. Endelig et sted jeg kan få afløb på film og lyd. :)


Top
   
Indlæg: søn jun 01, 2008 12:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 13, 2007 22:45
Indlæg: 618
Geografisk sted: 8000 - Århus C
Dingsy skrev:
Hehe :D

Jeg håber da I vil syntes om det. Jeg vil matche de bedste priser der er I Europa. :)

Glæder mig især til at få Iron Man Life-Size Bust Replica på lager fra Sideshow. Den er spektulær at se på.

Eller Predator 1:3 Scale Cinemaquette... Droool. :thumb:

Skal nok sige til når siden er oppe at køre. Og er sgu glad for jeg har fundet den her side. Endelig et sted jeg kan få afløb på film og lyd. :)


Lyder helt bestemt som et spændende projekt, men måske skulle du oprette din egen tråd om det. Det her er trods alt en tråd om KC Lasses spektakulære samling ;)..

Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet - selvom min økonomi nok ikke tillader life-size busts osv. Men hvis det er din hobby må du vel have en masse labre ting i forvejen - lav en tråd og tag en masse billeder :D

_________________
Ih ha, man er jo næsten nød til at have en signatur hvis man skal fremvise sin DVDsamling, samt sit lille Billede logo


Top
   
Indlæg: søn jun 01, 2008 12:20 
Offline

Tilmeldt: lør maj 31, 2008 9:35
Indlæg: 18
Geografisk sted: Svenstrup, Aalborg
JacobHL skrev:
Dingsy skrev:
Hehe :D

Jeg håber da I vil syntes om det. Jeg vil matche de bedste priser der er I Europa. :)

Glæder mig især til at få Iron Man Life-Size Bust Replica på lager fra Sideshow. Den er spektulær at se på.

Eller Predator 1:3 Scale Cinemaquette... Droool. :thumb:

Skal nok sige til når siden er oppe at køre. Og er sgu glad for jeg har fundet den her side. Endelig et sted jeg kan få afløb på film og lyd. :)


Lyder helt bestemt som et spændende projekt, men måske skulle du oprette din egen tråd om det. Det her er trods alt en tråd om KC Lasses spektakulære samling ;)..

Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet - selvom min økonomi nok ikke tillader life-size busts osv. Men hvis det er din hobby må du vel have en masse labre ting i forvejen - lav en tråd og tag en masse billeder :D


Yup havde godt tænkt på det. Vil stoppe her og overlade scenen til KC Lasse. :notworthy:


Top
   
Indlæg: ons jun 11, 2008 14:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
KCLasse skrev:
Back to the Future - Marty Mc Fly´s hooverboard 1:1 replica

Billede


Det var da en super fed samling! Dette må være min favorit. Sådan én ville jeg gerne have da jeg var ung. :mrgreen:
Kan du sige lidt mere om din Cannonball bil? Skal du ikke også have en Delorian? :mrgreen:

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: fre jun 13, 2008 14:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 24, 2008 20:51
Indlæg: 845
Geografisk sted: København
Canonball Run bilen kan du læse mere om på :
http://vwnettet.dk/forum/topic/280078

Billede

Seneste tilføjelse til samlingen :

Jurassic Park T-Rex skeleton 1:10 (110 cm lang)

Billede

Billede

Billede

Morgul Lord, Nazgul on Fell Beast (100cm vingefang og 60cm lang fra hoved til hale)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 442 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 930 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team