Nintendo Classic Mini

Diskutér alt der har med spil og konsoller at gøre lige her. Xbox, PlayStation, Gameboy, PC osv. Onlinespil hører også til her.
Brugeravatar
Mike Haggar

Re: Nintendo Classic Mini

Indlægaf Mike Haggar » tors maj 11, 2017 11:35

For fanden, hvor er Nintendo dumme!

Kommer der så heller ikke nogen Super Nintendo Mini? Hvilket egentlig er det, jeg håber på!

Fritte, har du et link til den historie?
Xbox Live Gamertag & PSN ID: austerellis

Brugeravatar
Naiera
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Indlægaf Naiera » tors maj 11, 2017 13:44

Altså, den er go' nok. De laver ikke flere. Ingen ved hvorfor.

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » tors maj 11, 2017 14:43

Det var egentlig det, jeg ledte efter. En årsag til hvorfor. Det virker fjollet.

Brugeravatar
Mikl
Geografisk sted: Face down in the muck...
Kontakt:

Indlægaf Mikl » tors maj 11, 2017 15:01

Fordi det udvander brandet. Det er et sødt produkt til at vække nostalgi og kærlighed til Nintendo, men hvis det bliver en fast bestandel af deres produkter, kan det være svært at tyde om Nintendo vil huskes for at være et tilbageskuende nostalgitrip for gamle nørder eller et moderne firma der leverer oplevelser via 2017-teknologi.

Med Nintendo Classic er Nintendo et cirkus der trækker den gamle krikke af stalden for lidt mammon. Det er for nemt.

Fra et tørt marketing-udgangspunkt vil jeg derfor mene, at det giver mening for dem at det var en "Limited Edition".
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox

Brugeravatar
henriks
Geografisk sted: Ringsted
Kontakt:

Indlægaf henriks » tors maj 11, 2017 22:15

Jeg er klar til en Nintendo 64 Mini..

Brugeravatar
Mike Haggar

Indlægaf Mike Haggar » fre maj 12, 2017 9:23

Mikl skrev:Fordi det udvander brandet. Det er et sødt produkt til at vække nostalgi og kærlighed til Nintendo, men hvis det bliver en fast bestandel af deres produkter, kan det være svært at tyde om Nintendo vil huskes for at være et tilbageskuende nostalgitrip for gamle nørder eller et moderne firma der leverer oplevelser via 2017-teknologi.

Med Nintendo Classic er Nintendo et cirkus der trækker den gamle krikke af stalden for lidt mammon. Det er for nemt.

Fra et tørt marketing-udgangspunkt vil jeg derfor mene, at det giver mening for dem at det var en "Limited Edition".

Ja, det kan der selvfølgelig være noget om. Det er selvfølgelig heller ikke sjovt for Nintendo, hvis folk hellere vil købe et gammelt nostalgiprodukt end deres nye flagskib. Det kan jeg godt se. Før eller siden må salget selvfølgelig også stoppe, men i så fald vil jeg lette på hatten for, at de stopper salget allerede nu.

Brugeravatar
DeathPosture
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle

Indlægaf DeathPosture » ons maj 17, 2017 12:59

Hvis der tilfældigvis er nogen herinde der har en Nintendo Classic Mini i overskud, til en fornuftig pris, aftager jeg den gerne :thumb:
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2015 + ÅRETS FILM 2016 | Hvilke film har jeg set i | 2015 | 2016 | 2017 Billede

Tilbage til "Spil & Konsoller"