Pokėmon GO

Diskutér alt der har med spil og konsoller at gøre lige her. Xbox, PlayStation, Gameboy, PC osv. Onlinespil hører også til her.
Brugeravatar
jacob_uno
Geografisk sted: Holbæk

Pokėmon GO

Indlægaf jacob_uno » ons jul 13, 2016 21:05

Jeg har netop testet Pokėmon GO til Android. Er endnu ikke helt fanget, men det kan være det kommer snigende. Andre der fanger lommemonstre?Billede
Chenny!

Brugeravatar
Mike Haggar

Re: Pokėmon GO

Indlægaf Mike Haggar » ons jul 13, 2016 21:09

Jeg har hentet dette fænomen, men jeg ved sgu ikke, om det er noget for mig. :)
Xbox Live Gamertag & PSN ID: austerellis

Brugeravatar
Ronny73
Geografisk sted: Sønderborg

Indlægaf Ronny73 » fre jul 15, 2016 18:28

jeg syntes denne ab er farlig. hvis folk glor på deres tlf i trafikken kan det føre til uheld, jeg tror ikke alle folk er fornuftige og lader tlf ligge hvis de for en meddelelse at en pokemon er tæt på.
mine film
Rating på DAHF Billede

Brugeravatar
Jakabov

Indlægaf Jakabov » tirs jul 19, 2016 12:30

Så må folk jo tage at bruge hovedet lidt, ellers kan man jo sige at det er naturens måde at tynde lidt ud i befolkningen på. :D

Brugeravatar
Montag451

Indlægaf Montag451 » tirs jul 19, 2016 15:06

Jakabov skrev:Så må folk jo tage at bruge hovedet lidt, ellers kan man jo sige at det er naturens måde at tynde lidt ud i befolkningen på. :D

Ja, hvis man installerer Sund Fornuft v2.0 sammen med Pokemon Go, så bør det køre fint uden problemer. Mine unger elsker Pokemon Go, og har allerede jagtet figurer hvor end de kommer rundt. Det er et sjovt spil, men nok mest for barnlige sjæle. Derimod kan jeg klart anbefale Ingress, som er den engine, som Pokemon Go er bygget på. Det er således stamdata fra brugere af Ingress, der som sådan har skabt hele databasen for Pokemon Go. Spillet er et futuritisk spil hvor rebeller kæmper mod magten i en cyberverden, der både grafisk og rent teknisk overgår Pokemon Go med længder. Udfordringerne i Ingress er så også noget sværere, men er man typen der elsker lange gåture, nørderi i stil med geo-caching og store slag i cyberverdenen, så er det bare med at gå i gang.
The artist formerly known as Konigsberg

Tilbage til "Spil & Konsoller"