DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 13:44

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5
Forfatter besked
Indlæg: ons jun 19, 2013 9:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 11, 2007 16:22
Indlæg: 526
Geografisk sted: 2300
Det amerikanske militær brokker sig nu over restriktionerne! Vil dette få dem til at ændre på det hele?

Jeg er personligt komplet ligeglad med always on... det er veteranerne ikke ;)

http://www.navytimes.com/article/201306 ... /306140030

_________________
Panasonic TX-P55ST60Y Plasma, Panasonic DMP-BD55 Dali 5.1 surround opsætning drevet af Denon AVR-X4000
Xbox Live Gamertag rahbek - PSN Gamertag: Rahbek89


Top
   
Indlæg: ons jun 19, 2013 15:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
jeg ved hvertfald at en del danske soldater også vil være træt af allways on..

vi spillede en del xbox og PS i afghanistan...

så med allways on :D så bliver det nok en PS vi kommer til at bruge dernede fremover :P

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: ons jun 19, 2013 23:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Så er der fred og ro igen ;)

Citat:
Last week at E3, the excitement, creativity and future of our industry was on display for a global audience.

For us, the future comes in the form of Xbox One, a system designed to be the best place to play games this year and for many years to come. As is our heritage with Xbox, we designed a system that could take full advantage of advances in technology in order to deliver a breakthrough in game play and entertainment. We imagined a new set of benefits such as easier roaming, family sharing, and new ways to try and buy games. We believe in the benefits of a connected, digital future.

Since unveiling our plans for Xbox One, my team and I have heard directly from many of you, read your comments and listened to your feedback. I would like to take the opportunity today to thank you for your assistance in helping us to reshape the future of Xbox One.

You told us how much you loved the flexibility you have today with games delivered on disc. The ability to lend, share, and resell these games at your discretion is of incredible importance to you. Also important to you is the freedom to play offline, for any length of time, anywhere in the world.

So, today I am announcing the following changes to Xbox One and how you can play, share, lend, and resell your games exactly as you do today on Xbox 360. Here is what that means:

An internet connection will not be required to play offline Xbox One games – After a one-time system set-up with a new Xbox One, you can play any disc based game without ever connecting online again. There is no 24 hour connection requirement and you can take your Xbox One anywhere you want and play your games, just like on Xbox 360.

Trade-in, lend, resell, gift, and rent disc based games just like you do today – There will be no limitations to using and sharing games, it will work just as it does today on Xbox 360.

In addition to buying a disc from a retailer, you can also download games from Xbox Live on day of release. If you choose to download your games, you will be able to play them offline just like you do today. Xbox One games will be playable on any Xbox One console -- there will be no regional restrictions.

These changes will impact some of the scenarios we previously announced for Xbox One. The sharing of games will work as it does today, you will simply share the disc. Downloaded titles cannot be shared or resold. Also, similar to today, playing disc based games will require that the disc be in the tray.

We appreciate your passion, support and willingness to challenge the assumptions of digital licensing and connectivity. While we believe that the majority of people will play games online and access the cloud for both games and entertainment, we will give consumers the choice of both physical and digital content. We have listened and we have heard loud and clear from your feedback that you want the best of both worlds.

Thank you again for your candid feedback. Our team remains committed to listening, taking feedback and delivering a great product for you later this year.


Top
   
Indlæg: tors jun 20, 2013 1:11 
Offline

Tilmeldt: ons sep 05, 2012 16:15
Indlæg: 112
Bortset fra at dem der faktisk syntes at de nye systemer var noget positivt, nu er sure over at Microsoft dropper de policies. :P Men jeg tror det var det rigtige valg af Microsoft. Den sidste måneds tid har været et helvede for dem, først med reaktionen efter deres pressemøde, og så den overvældende positive respons på PS4 efter E3. Den her narrativ i pressen med PS4 som E3s vinder, og Microsoft som den store koncern som hader forbrugerne, med arrogante Mattrick og hans stupide udtalelser som frontfigur, ville skade Microsoft endnu mere jo længere den fik lov til at hænge i luften.


Top
   
Indlæg: tors jun 20, 2013 6:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
Det er fandme lækkert.

Så kan xbox jo godt overvejes igen :-)


Sent from my iPad mini using Tapatalk HD

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: tors jun 20, 2013 7:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Ja, så skal de jo bare lige droppe Kinect og sænke prisen til PS4 niveau...


Top
   
Indlæg: tors jun 20, 2013 8:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg er overbevist om PS4, fordi de fra start ikke spytter på deres kunder. Fint Micro$$$$oft ændrer bane efter kritik, men de troede, de kunne slippe afsted med en meget brugerbegrænsende adfærd. Det kan kun Apple gøre. :-)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors jun 20, 2013 8:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Jeg synes at det er en svær diskussion.
For mig var DRM reglerne det der gjorde at jeg ikke kunne se mig selv eje en xbone.
Men jeg er helt med på at det kan betyde at vi bliver i et "gammelt" system, som ikke nødvendigvis giver specielt god mening i 2013 og fremefter. Men der er helt sikkert mange der har set de nye regler som noget positivt for netop deres situation.
Og der er jo det der er hele humlen. Hver bruger er i hver deres situation - for nogen er family sharing super fedt, for andre er det no go med always on.
Men det er helt sikkert at det microsoft backslash ikke var noget virksomheden kunne acceptere.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Indlæg: tors jun 20, 2013 16:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
efter de har ændret de her ting

- Xbox One kræver ikke længere internet hver 24. time
- Alle spil disks vil virke på samme måde som på Xbox 360
- Internetadgang er nu kun nødvendig når du installerer konsollen første gang
- Når man spiller et spil fra disk, så skal disken sidde i konsollen
- Ingen regionslås
- Der er nu ingen restriktioner på køb/salg/lån af spil

så er det klart for mig hvad der afgør det nu :D nemlig verdens bedste controller bliver opgraderet..

Billede

jeg tager en xbox.. Men venter lige med at købe til de første konsoller er solgt.. også venter jeg lige og ser om der er start problemer :)

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: lør jun 22, 2013 15:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 11, 2007 16:22
Indlæg: 526
Geografisk sted: 2300
Jeg skal helt klart også have mig en Xbox One! jeg skal dog også have mig en PS4 og de er begge forudbestilt. Jeg er ikke så farvet på alt det konkurrence jeg vil bare spille de bedste spil!!

_________________
Panasonic TX-P55ST60Y Plasma, Panasonic DMP-BD55 Dali 5.1 surround opsætning drevet af Denon AVR-X4000
Xbox Live Gamertag rahbek - PSN Gamertag: Rahbek89


Top
   
Indlæg: søn jun 23, 2013 22:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 05, 2005 18:35
Indlæg: 499
Geografisk sted: Kbh
Dejligt at de har ændret det! Jeg er på xbox igen. Jeg overvejede nemlig også ps4 men ikke længere :beerchug:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team