DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 13:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons maj 01, 2013 23:35 
Offline

Tilmeldt: fre maj 05, 2006 17:36
Indlæg: 2560
Geografisk sted: Göteborg
Da jeg ved, at der er mange af brugerne på denne side der bruger tid på at spille - ikke mindst på konsol - tænke jeg at jeg ville oprette en tråd til et spil jeg ser frem til. Om vi så skal have tråde med enkelte titler eller en samlet tråd, må være op til brugerne. Nu forsøger jeg i hvert fald.
Ikke mindst fordi, at jeg finder det interessant at diskutere kommende titler.

I år ser meget interessant og dette spil er blot et af mange spil jeg ser frem til. Det er udviklet af Quantic Dreams, som mest af alt er personificeret i form af David Cage som er en meget karismatisk og nogle vil endda sige kontroversiel udvikler. De har tidligere stået bag Fahrenheit og Heavy Rain, hvoraf sidstnævnte var deres første eksklusive titel for Sony. Dette samarbejde er fortsat på Beyond : Two Souls, som igen er en cinematisk udgave af et spil. Denne gang er de gået et skridt videre og har hyret Willem Dafoe og ikke mindst Ellen Page i hovedrollen som Jodie Holmes. Kort følger vi Jodie igennem en periode på 15 år. Hun er dog ikke helt almindelig i og med at hun har unaturlige kræfter i form af et væsen som bliver kaldt Aiden. Vi får som spiller mulighed for både at styre Jodie og Aiden og udfra diverse videoer ser det ud til at vi kommer vidt omkring og ikke mindst forskellige verdensdele.

David Cages store kæphest er hvorledes man skabe følelser hos spilleren. Han vil prøve at skabe empati hos spilleren og tiden må vise om det lykkedes. Spændende ser det dog ud.

Nedenfor er et par videoer. Både den seneste trailer og så et 35 minutters gameplay fra spillet.

Trailer



35 minutters gameplay:


_________________
Top 6 Film (2009): 1. The White Ribbon, 2. Sin Nombre, 3. Up in the Air, 4. Bright Star, 5. The Hurt Locker, 6. The Damned United


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team