DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 6:20

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man jul 23, 2012 14:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Knægten er blevet helt bidt af Skylanders til PS3, og det får han meget tid til at gå med.

MEN kan det passe, at portalen kan æde batterierne på ganske få timer (5-8 timer måske)? - Så bliver det sgu' dyrt i batterier!
Jeg har prøvet med 2000Mah genopladelige batterier, men de dør også hurtigt. - De er så kun 1,2 volt, så det kan måske være forklaringen?
Når portalen melder om lavt batteri, så er batterierne måske halvt brugt, så den må være meget strømkrævende.

Er der andre som kan be- eller afkræfte, at portalen bruger latterligt meget strøm?
Kan se at andre skriver om strømproblemer, og nogle har fået deres portal ombyttet, men hvad er 'normalt' strømforbrug for sådan en fætter?

Noget helt andet:
Kan man bruge figurer købt f.eks. i UK eller Tyskland med det danske spil?
(de kan fås lidt billigere u'enlands)

... ellers et smart koncept: køb spillet, og pump dine forældre for skejser til jeg ved ikke hvor mange figurer. :shock:

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
Indlæg: man jul 23, 2012 15:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Der må være noget galt med din portal. Min ældste har spillet ca. 50 timer og vi har endnu ikke skiftet batterier endnu.

Man kan sagtens købe figurer og ekstrabaner i udlandet. Konceptet er måske lige vel grisk, men det er jo ikke anderledes end alt andet legetøj.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: man jul 23, 2012 18:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
OK, tak for det, så må jeg have den byttet.

Jeg har forgæves prøvet at skrive til supporten på Activisions hjemmeside (funktionen virker simpelthen ikke!).
Er der nogen der ved, hvem der er importør for Activisions titler i DK?

Spillet er købt i Bilka, så jeg kunne selvfølgelig bare tage derud, men hvis det kan klares direkte med Activision går det nok hurtigere.

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
Indlæg: man jul 23, 2012 19:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Jeg er rimelig sikker på, at Bilka bare vil give dig et nyt spil. Du bliver alligevel henvist til dem, hvis du kontakter spildistributøren. Nordisk Film har denne tekst på deres side om PS3 support:
Citat:
Produkter købt i dit hjemland:
Hvis du oplever problemer med dit produkt, eller det er defekt, og du har købt produktet i dit hjemland, bør du kontakte den lokale PlayStation-forhandler, hvor du har købt produktet.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tors jul 26, 2012 13:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Jeg har skrevet til Bilkas support for et par dage siden, men endnu ikke hørt noget, men det er jo ferietid, så de får lige et par dage endnu. - Ellers må vi køre ud med skidtet.

Knægten bliver dog nok noget ærgerlig, hvis vi skal aflevere det hele til ombytning eller rep., da han så mister sine gemte spil, der vist 'lagres' i figurerne. :(

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
Indlæg: tors jul 26, 2012 13:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
LarsB skrev:
Jeg har skrevet til Bilkas support for et par dage siden, men endnu ikke hørt noget, men det er jo ferietid, så de får lige et par dage endnu. - Ellers må vi køre ud med skidtet.

Knægten bliver dog nok noget ærgerlig, hvis vi skal aflevere det hele til ombytning eller rep., da han så mister sine gemte spil, der vist 'lagres' i figurerne. :(

Kør ud med skidtet og forelæg dem problemet. Jeg er sikker på, at de bytter portalen ud med en anden, så han kan beholde sine figurer. De lever af at kunderne kommer igen og deres kundeservice er oftest eksemplarisk.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: fre jul 27, 2012 9:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Supporten skrev i går, at jeg skulle køre ud til Bilka Odense med portalen (og ikke figurer og spil), så det gør jeg en af dagene.

Har forberedt knægten på, at hvis den skal indsendes til rep., så må han spille noget andet i et stykke tid, men selv han mener, at hans verden så bryder sammen, så er fatter her nu sikker på at knægten nok overlever. :D

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
Indlæg: lør jul 28, 2012 13:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
Et lille sparetip: Ang. de 4 ekstra baner, du kan "låne" figuren der låser op for banen af en ven. Du kan også "bytte" med figurer så du kan kode dem ind og få bonus og spille deres heroiske udfordringer. På den måde kan du "have" alle 32 figurer og få alle medaljer, uden at skulle købe dem alle sammen.

Med et par af sønnens skolekammerater har vi aftalt hvem der købte hvad, også har de haft figurerne med hjem og kodet dem ind. Det er selvfølgelig træls ikke at have dem alle, men med en samlet pris på over 4k for det hele, så må man jo sige stop et eller andet sted.

Har man for mange penge kan man altid gå efter de limited editions der sælges på ebay :shock:

Bare vent til den 19 oktober, så skal junior nok finde noget du kan bruge dine penge på ;)

Billede
http://www.amazon.co.uk/Skylanders-Gian ... EB3WBXTWLU

_________________
Panasonic TX P50G20 - Onkyo TX-SR705 - HarboSound SAT10 - HarboSound SUB10 - 7.1 Setup - Panosonic DMP-BD75 - Sony RDR-HXD870


Top
   
Indlæg: man jul 30, 2012 8:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Bilka var flinke og byttede til en ny portal på stedet, så knægten var lykkelig. - God service fra Bilka. :thumb:

Ang. det med at låne figurer, så troede jeg at spillerens 'bedrifter' blev gemt i figuren. - Knægten kom da i hvert tilfælde til at bytte en figur (samme) med en kammerat, og så skulle de spille videre fra, hvor selve figuren var nået til, og ikke hvor den pågældende PS3 maskine var nået til. (det var i hvert tilfælde den melding jeg fik)

Dem med ekstra-banerne (piratskibet mv. ikke?) låser de bare op for en bane, og så skal man spille banen med sine egne figurer? - så giver det selvfølgelig god mening, at man kan låne en figur.
Må indrømme at jeg slet ikke har spillet Skylanders, og jeg tvivler på, at jeg nogensinde ser min PS3 igen efter den kom ind til knægten. :roll:

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
Indlæg: man jul 30, 2012 18:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
LarsB skrev:
Dem med ekstra-banerne (piratskibet mv. ikke?) låser de bare op for en bane, og så skal man spille banen med sine egne figurer? - så giver det selvfølgelig god mening, at man kan låne en figur.


De låser op for en bane, og den forbliver åben. Vær dog opmærksom på, at det kun er i det spil du har gang i, den bliver åbnet. Har du flere save games, skal du lige ind og åbne på hver enkelt.

Ang. at låne de alm. figurer, så er det rigtigt som du siger at deres fremskridt bliver gemt i figuren. Men hver figur har en sin egen udfordring, som kan spilles af alle figurer, denne udfordring bliver tilgængelig når man har registreret figuren i spillet (igen kun det ene save game). For at få forskellige medajler i ens samlinger kræver det at man har registreret X antal figurer, at en figur har gennemført ALLE 32 udfordringer. Spørg din søn han kan sikkert forklare hvor vigtigt det er at man har ALLE figurerne, men der kan man altså nøjes med at låne :beerchug:

_________________
Panasonic TX P50G20 - Onkyo TX-SR705 - HarboSound SAT10 - HarboSound SUB10 - 7.1 Setup - Panosonic DMP-BD75 - Sony RDR-HXD870


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team