DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er man jun 03, 2024 9:51

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors maj 01, 2008 20:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Er der nogen herinde der kender til et godt mmorpg.

Kim Dahl Kristensen var så flink at låne mig en konto til betaen i Mythos - og det var også ganske fedt de første par timer, men så begyndte det at blive lidt for ensformigt.
Kunne ellers godt lide ideen med at lave en mmo "diablo"klon - men banerne ligner jo næsten mere hinanden end Assassins Creed ;)

Jeg vil derfor høre om der er andre herinde fra der spiller nogle gode mmorpg's ???


Top
   
Indlæg: tors maj 01, 2008 21:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 17, 2005 9:49
Indlæg: 1311
Geografisk sted: Dublin 15
Jeg har spillet ret meget WoW tidligere hen. Nu kan jeg så prale af en konto som har lagt hen i over 1 år, med en lvl 70 figur, masser af penge, og nul lyst til at spilde mere tid på det spil :)

Efter en lang pause kastede jeg mig over Lord of the Rings: Shadows of Angmar. Og det må siges på mange måde at være det modne alternativ til WoW. Bevarres der er stadig mange af den samme type missioner, med at dræbe x antal af Y samt finde ditten og datten. Men kombineret med en fantastisk grafik (afhængig af din comp), generelt mere modne spillere, og så den lækre verden som spillet læner sig op af, gør mulighederne enorme.

Man kan tilmed hente en gratis 14 dages prøve dimmer på http://www.lotro-europe.com

Dog har jeg grundet rigtig meget arbejde, ikke fået spillet så meget på det seneste. Men hvis du beslutter dig for at hoppe online, så sig til, så skal jeg gerne hoppe ombord og stikke et par fifs :thumb:


P.s. Kan anbefale den verden/server der hedder Eldar - der er mange danskere. Samt verdens hyggeligste Kinship - LordOfTheDrinks.dk :beerchug:

_________________
Mine Twits - Guy Incognito flytter til Dublin
Billede


Top
   
Indlæg: tors maj 01, 2008 23:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 13, 2004 7:52
Indlæg: 1541
Geografisk sted: Øgadekvarteret, Aalborg
Det er bare trist at der ingen Player Vs Player er i LOTR. Spillet er meget mere gennemført på næsten alle andre punkter, men det er bare for kedeligt uden PVP.
Eller er der to alternertiver på vej. Conan og Warhammer skulle gerne komme i løbet af i år, og skulle efter sigende blive ret gode. Jeg må indrømme at jeg også selv er kørt træt i MMO for tiden. Men regner med at genoptage det med en af de nævnte spil. Warhammer tiltaler mig nok mest, selvom jeg ikke kender universet. Men de taler om at det er meget mere PVP baseret end noget andet og at man ligefrem vil få XP ved PVP misioner og tilfældige PVP-kills.


Top
   
Indlæg: fre maj 02, 2008 1:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 17, 2005 9:49
Indlæg: 1311
Geografisk sted: Dublin 15
Nagash skrev:
Det er bare trist at der ingen Player Vs Player er i LOTR. Spillet er meget mere gennemført på næsten alle andre punkter, men det er bare for kedeligt uden PVP.
Eller er der to alternertiver på vej. Conan og Warhammer skulle gerne komme i løbet af i år, og skulle efter sigende blive ret gode. Jeg må indrømme at jeg også selv er kørt træt i MMO for tiden. Men regner med at genoptage det med en af de nævnte spil. Warhammer tiltaler mig nok mest, selvom jeg ikke kender universet. Men de taler om at det er meget mere PVP baseret end noget andet og at man ligefrem vil få XP ved PVP misioner og tilfældige PVP-kills.


Nu er jeg ikke så meget til PvP - dertil er jeg nok en smule for casual :beerchug:

Men hvis man er til PvP - så er der vel ingen vej uden om det gratis (nul månedlig gebyr) Guild Wars. Spillede det lidt lige da det kom - men sidenhen har jeg ikke fulgt med i det univers. Grunden var nok at fokus var meget på PvP - og ikke så meget historien. Men hvorom alting er, så er det voldsomt populært - synes jeg læste noget om at de havde krydset 2 mill aktive konti - ret godt klaret i disse WoW dage :thumb:

_________________
Mine Twits - Guy Incognito flytter til Dublin
Billede


Top
   
Indlæg: tors maj 15, 2008 13:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 15, 2006 18:57
Indlæg: 624
Geografisk sted: Horsens
Ellers er der også mulighed for Age of Conan der kommer i butikkerne her inden for kort tid. Det ser ihvertfald spændene ud.

_________________
DAHF Rating Billede
Min Stue


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team