DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 9:06

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 699 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 547 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man feb 14, 2005 0:25 
Offline

Tilmeldt: søn feb 13, 2005 23:32
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark - Tønder
Hey har kigget rundt på nettet efter release dato på PS3 men der står forskellige tider og datoer rundt omkring ... en der kan hjælpe med et Link eller noget

på forhånd tak .. :thumb:


Senest rettet af Mike Haggar søn feb 27, 2011 17:48, rettet i alt 1 gang.
Jeg har lige rettet trådens titel - så er der en officiel PS3-tråd og en officiel X360-tråd. - Holmsgaard


Top
   
 Titel:
Indlæg: man feb 14, 2005 9:32 
Offline

Tilmeldt: søn dec 02, 2001 2:01
Indlæg: 1072
Geografisk sted: Roskilde
Jeg har ikke lige et link ved hånden, men PS3 skulle udkomme på et tidspunkt i år 2006 sammen med GC2. Xbox 2 skulle gerne udkomme sidst på året.

_________________
Billede What is the Matrix?


Top
   
 Titel:
Indlæg: man feb 14, 2005 9:50 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Lidt off-topic men alligevel ikke:

Jeg forstaar ikke den evige jagt paa den naeste maskine. Der findes spil paa maskiner, der er 20 aar gamle, der er hundrede gange sjovere at spille, end spil paa X-Box eller PS2.

Der er helt bestemt gaaet inflation i eye-candy uden indhold, hvilket rigtigt mange spil til de nyere maskiner er bevis for. Der er for langt imellem spil, som ikke kan gennemfoeres paa under fem timer, som jeg mener er for lidt, naar man rask vaek tager 3-600 kr for et spil.

Der er simpelthen for lidt kvalitet til de maskiner, vi allerede kan koebe nu, saa hvorfor glaede sig saa meget til den naeste generation af ikke-bagud-kompatible maskiner, med endnu flere spil, som er klaret paa 2-3 timer?

EDIT: ...og VELKOMMEN til dahf ZETH :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: man feb 14, 2005 13:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jul 23, 2001 1:01
Indlæg: 516
Geografisk sted: Sønderjylland
michmach skrev:
Lidt off-topic men alligevel ikke:

Jeg forstaar ikke den evige jagt paa den naeste maskine. Der findes spil paa maskiner, der er 20 aar gamle, der er hundrede gange sjovere at spille, end spil paa X-Box eller PS2.

Der er helt bestemt gaaet inflation i eye-candy uden indhold, hvilket rigtigt mange spil til de nyere maskiner er bevis for. Der er for langt imellem spil, som ikke kan gennemfoeres paa under fem timer, som jeg mener er for lidt, naar man rask vaek tager 3-600 kr for et spil.

Der er simpelthen for lidt kvalitet til de maskiner, vi allerede kan koebe nu, saa hvorfor glaede sig saa meget til den naeste generation af ikke-bagud-kompatible maskiner, med endnu flere spil, som er klaret paa 2-3 timer?

EDIT: ...og VELKOMMEN til dahf ZETH :)



Lige mine ord :thumb:

Playstation og X-box siger mig intet. En PC, en Amiga, en C64 og en række Nintendo Game & Watch (bip-spil) udfylder rigeligt spilletrangen. Pc'en klarer også de fleste af de spil der er til konsollerne, og samtidig internet og officebrug. Amiga'en og C64'eren kan til enhver tid holde spillelysten og gejsten igang, og der er ihvertfald flere interressante timer at hente der end på mange af de allernyeste og "fedeste" spil til PS2 og X-box.

Hmm, fik en ide til en tråd.... :idea:

_________________
-goAMinD


Top
   
 Titel:
Indlæg: man feb 14, 2005 14:34 
Offline

Tilmeldt: søn dec 02, 2001 2:01
Indlæg: 1072
Geografisk sted: Roskilde
Jeg sætter selv meget pris på lækker grafik, men jeg køber ikke spil, medmindre handlingen tiltaler mig.

_________________
Billede What is the Matrix?


Top
   
 Titel:
Indlæg: man feb 14, 2005 14:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Jeg vil mene at når man har haft spillekonsoller i mange år, så kan man altså godt gennemskue hvilke spil der bare er eye candy og hvilke spil der er noget ved. F.eks kan nævnet GTA spillene og Gran Turismo...Dem vil jeg gerne se nogen gennemføre på 2-3 timer....Og spil som Sudeki og Fable til XBOX kan også nævnes.

Men ja...der bliver udgivet meget lort...ingen tvivl om det...Men sådan er det jo også i filmbranchen


Top
   
 Titel:
Indlæg: man feb 14, 2005 20:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
DanishDVDfreak skrev:
Jeg vil mene at når man har haft spillekonsoller i mange år, så kan man altså godt gennemskue hvilke spil der bare er eye candy og hvilke spil der er noget ved. F.eks kan nævnet GTA spillene og Gran Turismo...Dem vil jeg gerne se nogen gennemføre på 2-3 timer....Og spil som Sudeki og Fable til XBOX kan også nævnes.

Men ja...der bliver udgivet meget lort...ingen tvivl om det...Men sådan er det jo også i filmbranchen


So true so True :thumb:

Men nu er Xbox også mere end blot en Spille maskine :clap:

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre apr 29, 2005 20:57 
Offline

Tilmeldt: ons jul 24, 2002 1:01
Indlæg: 338
Mht PS3 bliver den en af verdens 500 hurtigste computer. Den får en regnekapacitet der slår deep blue. Programmeringen vil komme til at minde mere om det til en computer de bruger til at forecastet vejret end en almindelig pc. Plus den får et blu ray drev, eller hvad Sony og Toshiba nu bliver enige om.

Det skal helt sikkert nok blive sjovt at se. Tænk sig at have en af verdens 500 hurtigste computere i stuen og så bruger man den bare til ren underholdning.


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre apr 29, 2005 23:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
atzen skrev:
Mht PS3 bliver den en af verdens 500 hurtigste computer. Den får en regnekapacitet der slår deep blue. Programmeringen vil komme til at minde mere om det til en computer de bruger til at forecastet vejret end en almindelig pc. Plus den får et blu ray drev, eller hvad Sony og Toshiba nu bliver enige om.

Det skal helt sikkert nok blive sjovt at se. Tænk sig at have en af verdens 500 hurtigste computere i stuen og så bruger man den bare til ren underholdning.


Har du nogle links på det?

500 hurtigeste computere siger de, er det uden clusters for så skal der vel ikke alverden til ;)
Den mangler stadigvæk en HDD (IMO)

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: man maj 02, 2005 11:34 
Offline

Tilmeldt: ons jul 24, 2002 1:01
Indlæg: 338
Ingen links men jeg har læst det både i det Economist, Fortune Magazine og mange andre steder.

Er ved at skrive et projekt om Sony på universitet, og alt hvad jeg har læst indikerer, at den virkelig kommer til at sparke røv.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man maj 02, 2005 15:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Glæder mig meget til at se den til E3 den 16-5!

BTW går udfra at dette er den officielle PS 3 tråd nu. For skal vi ikke prøve at holde det i en tråd?!


Spil stedet IGN har åbnet en "hemlig" PS 3 sektion;
http://ps3.ign.com/
Og her fandt jeg disse billeder af det nye GTA til PS3.
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede


WOW! :shock: :shock: :clap: :beerchug:

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
 Titel:
Indlæg: man maj 02, 2005 16:06 
Offline

Tilmeldt: søn apr 20, 2003 1:01
Indlæg: 1401
Geografisk sted: Århus C
:shock:

Cool at du fik billetter :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: man maj 02, 2005 16:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Mills skrev:
...
Spil stedet IGN har åbnet en "hemlig" PS 3 sektion;
http://ps3.ign.com/
Og her fandt jeg disse billeder af det nye GTA til PS3....WOW! :shock: :shock: :clap: :beerchug:



Nu er det så ikke fra det fra den nye GTA, men derimod fra spillet 2 days to Vegas, de dog er klart GTA inspireret. og det er endnu ikke klart om det er til xbox360 eller ps3 eller begge.

envidere kan man også se info om xbox 360 på http://xbox360.ign.com/

På Københavns Universitets Engelsk institut er der blevet ansat en gut til at forske og undervise i computersspil og lignende, han er tidligere ansat i sonys udviklings afdeling. Han holdt et forskningsseminar hvor han kun let berørte nextgen konsoller, men han lovede os at vi ville tabe næse og mund over fotorealismen på HD displays. (han kan naturligvis ikke sige for meget).

Glæder mig :clap:

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre maj 13, 2005 10:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Så er det mandag at vi får at se hvad Sony roder med...

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn maj 15, 2005 0:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Så er PS3 kommet til vegas..Så skal vi bare vente til mandag.
Nu hører jeg rygter om at Apple har arbejdet samme om at PS 3 kan arbejde sammen med Ipod. Vi får se.
Der går også rygter om et kamera. Håber da virkelig også den får trådløse kontrolers...
Billede
Stort billede;
http://img76.echo.cx/img76/4633/2playst ... 0wd4iw.jpg

Står der love? :shock:

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 699 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 547 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team