DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:09

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående 113 14 15 16 17 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: man feb 27, 2006 14:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jul 07, 2004 10:22
Indlæg: 83
Spiller også.

Spiller på Deathwing serveren.

Har en 60 NE hunter og nogle lavere lvls alts.

Til dem der spørger om spillet er fængende, så kan jeg kun sige til tider for meget :)

Især hvis man spørger kæresten.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 7:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Det skal jo ikke være nogen hemmelighed at jeg (og andre) er pænt utilfreds(e) med PvP i WoW, men nogle gange er det dog muligt at få den gamle PvP ånd ind i WoW.

Det gjorde vi forrige weekend, hvor SUN bragte griefing og PvP til intetanende carebears på vores server.

Resultatet blev en lille video, som kan downloades her: http://www.guildofsun.com/phpbb/viewtopic.php?p=59031

Nogle vil sikkert synes at vi er nogle røvhuller for at gøre hvad vi gjorde - men hey, de ville have PvP og vi gav dem det. Det er trods alt en PvP server og så må man forvente at PvP kan komme hvornår det skal være.
Heldigvis bestemmer carebears ikke hvordan vi skal spille, så vi gør hvad der passer os - og jo mere de tuder, jo sjovere har vi det.
Og om ikke andet så er det bare et spil jo.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 12:59 
Offline

Tilmeldt: søn dec 07, 2003 4:44
Indlæg: 69
Geografisk sted: Ballerup
Sjovt du nævnte SUN :). Jeg har rerolled til Chromaggus serveren(alliance, yeah, I know, bad choise ;)) og der findes en SUN guild på horde siden. De fandt det sjovt at nakke folk på vej ind til Onyxia igår, men de fik så igen da de kom ud igen :D. Horde lig over det hele, et smukt syn :P. Random PvP fights er nu engang det sjoveste i stedet for det reputation BG AV Zerging.

Twilight's Hammer server:
Minh - lvl 60 UD Warrior

Chromaggus server:
Abby - lvl 60 Human Warlock

_________________
Mine DVDer
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Shaolin


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 13:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Mjah, der er desværre folk der bruger SUN tagget hist og her :(
Blizzard sagde ellers at guild names ville være unique over alle servere, men det var åbenbart også bare en gang bullshit...

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 16:13 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 22, 2002 1:01
Indlæg: 304
Viper skrev:
Det skal jo ikke være nogen hemmelighed at jeg (og andre) er pænt utilfreds(e) med PvP i WoW, men nogle gange er det dog muligt at få den gamle PvP ånd ind i WoW.


Det står endnu hen i det uvisse hvad det er du/i er utilfredse med på en PvP server?

Viper skrev:
Det gjorde vi forrige weekend, hvor SUN bragte griefing og PvP til intetanende carebears på vores server.

Resultatet blev en lille video, som kan downloades her: http://www.guildofsun.com/phpbb/viewtopic.php?p=59031


LOL, det er jo ingen kunst, det er kun Noob gankers som kan se det sjove i dette og ikke har færdighederne til PvP uden backup af Guilden.
Men hey det gode ved WoW der er plads til alle, så selv jer Noobs kan tumle rundt og bringe ødelæggelse med jer :?


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 16:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Jack_D skrev:
Det står endnu hen i det uvisse hvad det er du/i er utilfredse med på en PvP server?


Kort sagt: PvP i WoW er en komplet joke. Det er total carebear og sådan er det bare.

Jack_D skrev:
LOL, det er jo ingen kunst, det er kun Noob gankers som kan se det sjove i dette og ikke har færdighederne til PvP uden backup af Guilden.
Men hey det gode ved WoW der er plads til alle, så selv jer Noobs kan tumle rundt og bringe ødelæggelse med jer :?


Hvad snakker du om? Vi gik ind uden at vide hvad der ventede os. Det du ser er så-kaldte "top guilds" som er uden evne til at kæmpe tilbage og rent faktisk slå os.
Vi kom med RIGTIG PvP. PvP du ikke har 3 timer til at forberede dig på. PvP som ikke er en skid fair. De kunne ikke klare det - de tudede bare. WoW avler carebears i høj grad - og folk der ikke har en fis forstand på hvad rigtig PvP er.
Videoen er ikke andet end ganking, for det var det eneste de carebears kunne tilbyde. Vi ville ønske at vi havde fået nogle ordentlige kampe, men det var de ikke i stand til at give os - and so be it.

Vi ved hvad vi kan i PvP - og at du kalder os noobs rører os ikke det fjerneste. Vi kender i det mindste sandheden.
Videoen viser bare hvad der sker når man bringer rigtig PvP til en flok carebears som ikke hører til på en PvP server (og vi har flere videoer af den slags).

SUN tilhører ekstremen af PvP og dem er der ikke så meget plads til i WoW, men noget jeg arbejder på at få rettet op på. Vi tager enhver chance vi kan for at få rigtig PvP i WoW - for guderne må vide at de er meget, meget sjældne.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 17:54 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 22, 2002 1:01
Indlæg: 304
Viper skrev:
Kort sagt: PvP i WoW er en komplet joke. Det er total carebear og sådan er det bare.


Det bliver ikke mere rigtigt af, at du siger det endnu en gang. Beskriv dog hvad der er problemet.

Jack_D skrev:
LOL, det er jo ingen kunst, det er kun Noob gankers som kan se det sjove i dette og ikke har færdighederne til PvP uden backup af Guilden.
Men hey det gode ved WoW der er plads til alle, så selv jer Noobs kan tumle rundt og bringe ødelæggelse med jer :?


Viper skrev:
Hvad snakker du om? Vi gik ind uden at vide hvad der ventede os. Det du ser er så-kaldte "top guilds" som er uden evne til at kæmpe tilbage og rent faktisk slå os.


LOL, var du der overhovedet og har du set filmen? De var jo tydeligt i undertal og det er lidt svært at kæmpe tilbage og rent faktisk vinde hvis man er outnumbered med med en god margin.
At du påstår andet, viser jo med tydelighed at du er noob ganker.

Viper skrev:
Vi kom med RIGTIG PvP. PvP du ikke har 3 timer til at forberede dig på. PvP som ikke er en skid fair. De kunne ikke klare det - de tudede bare. WoW avler carebears i høj grad - og folk der ikke har en fis forstand på hvad rigtig PvP er.


Hvor er det lige jeg finder definitionen på rigtig og forkert PvP?

Du mener mig om ham der ganker en /afk og går /1 og udråber pwned.

Viper skrev:
Videoen er ikke andet end ganking, for det var det eneste de carebears kunne tilbyde. Vi ville ønske at vi havde fået nogle ordentlige kampe, men det var de ikke i stand til at give os - and so be it.


Du lægger da i det mindste ikke skjul på det og fortæller også åbenlyst hvorfor de ikke kunne kæmpe tilbage. At ganke er ingen kunst og kun noget noobs har fornøjelse af, for de skulle jo nødigt få rigtig modstand.

Viper skrev:
Vi ved hvad vi kan i PvP - og at du kalder os noobs rører os ikke det fjerneste. Vi kender i det mindste sandheden.
Videoen viser bare hvad der sker når man bringer rigtig PvP til en flok carebears som ikke hører til på en PvP server (og vi har flere videoer af den slags).


Øh, den viser jo absolut intet som noobs ikke kunne gøre mod en modstander som i den grad er outnumbered.
Det er hvad i kan og fred være med det, men lad være med at bilde jer det er noget specielt eller kræver specielle evner.

Viper skrev:
SUN tilhører ekstremen af PvP og dem er der ikke så meget plads til i WoW, men noget jeg arbejder på at få rettet op på. Vi tager enhver chance vi kan for at få rigtig PvP i WoW - for guderne må vide at de er meget, meget sjældne.


Nå, er du sikker på du ikke er på en PvE server, for du spiller åbenbart på den forkerte server, på Shadowmoon er der masser af PvP.
Så hvis du vil have modstand så ryk herover.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 20:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Jack_D skrev:
Det bliver ikke mere rigtigt af, at du siger det endnu en gang. Beskriv dog hvad der er problemet.


http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... n&t=664780

Jeg kan give dig en kort beskrivelse:

Rigtig PvP er ikke iscenesat.
Rigtig PvP er ikke fair.
Rigtig PvP handler om kaos.
Rigtig PvP er random.
Rigtig PvP handler om at du skal træffe afgørelser hele tiden.
Rigtig PvP handler om risiko.
Rigtig PvP handler om at vinde og tabe.
Rigtig PvP er sjovt.

Jack_D skrev:
LOL, var du der overhovedet og har du set filmen? De var jo tydeligt i undertal og det er lidt svært at kæmpe tilbage og rent faktisk vinde hvis man er outnumbered med med en god margin.
At du påstår andet, viser jo med tydelighed at du er noob ganker.


Hvem tror du der har optaget filmen og redigeret det? :)
De var omkring 20 alliance der, hvilket vil sige det samme antal som os. Udover det kunne de bare kalde flere folk ind, hvis de manglede. Du skal huske at de folk som var der var så-kaldte "top guilds" som efter deres eget udsagn ejer alt på serveren. Eneste de kan er dog at tude når nogle kommer med rigtig PvP.
Prøv at lade være med at udtale dig om ting du ikke ved noget om. Videoen er med vilje lavet sådan at den kun viser ganking (ikke fordi der var andet), men det er med fuldt overlæg af den giver det billede.

Vi er gået i flæsket på en fuld raid group med 8 mand. Vi rev 20+ før end vi måtte lægge os.
Vi har campet en gruppe på 5 en guildie og jeg på vores (dengang) level 40 alts. De var level 38-45 (3 af dem var over vores level) og blev nødt til at få hjælp fra en level 60 paladin for at til sidst vinde over os. Den lille kombination har vi tit gået ind i kampe mod 4 eller flere - som vi vinder.
En anden guildie og jeg har kæmpet mod 4-5 folk på vores egen level (60) hvor vi vandt overlegent hver gang.
Jeg har selv nedlagt en en hunter og druid, som begge ikke turde kæmpe mod mig alene, men da de fandt hinanden godt ville kæmpe mod mig. De var begge ganske godt udstyret og zergede mig fra graveyard. Resultat var at jeg nåede at nakke dem omkring 4 gange hver.

Og det er bare nogle få eksempler. Hvis du tror at vi ikke kan andet, så tager du grueligt fejl. De fleste SUNs kommer fra tidligere MMORPGs og det er en PK guild. Vi ved hvad vi laver når det kommer til PvP - tro på det.

Jack_D skrev:
Hvor er det lige jeg finder definitionen på rigtig og forkert PvP?


Jeg går ud fra at du aldrig har prøvet andet end WoW?

Jack_D skrev:
Du mener mig om ham der ganker en /afk og går /1 og udråber pwned.


Og du minder mig om en som ikke aner hvad en PK'er er, men bare putter dem i stereotype-boksen, som er den samme som 13 årige noobs, der tror at de er seje.
Problemet er at du ikke kender vores indstilling. Du vil aldrig forstå hvilken slags gameplay vi søger og hvorfor.

Tro hvad du vil, bare vid at du omkring os tager helt fejl (og at vi er er ligeglade med hvad folk mener om os, når det kommer til et skid spil ;)).

Jack_D skrev:
Du lægger da i det mindste ikke skjul på det og fortæller også åbenlyst hvorfor de ikke kunne kæmpe tilbage. At ganke er ingen kunst og kun noget noobs har fornøjelse af, for de skulle jo nødigt få rigtig modstand.


Som sagt - vi gik ind uden at vide hvad der ventede os. Vi havde ingen anelse om hvor mange der var. De kunne ha' været 50 og vi havde hoppet i flæsket på dem på samme måde.
De var ikke flere, men vi gjorde stadig hvad der var planen - og det var at ødelægge deres lille tournament. Det lykkedes og vi havde det hamrende sjovt.

Jack_D skrev:
Øh, den viser jo absolut intet som noobs ikke kunne gøre mod en modstander som i den grad er outnumbered.
Det er hvad i kan og fred være med det, men lad være med at bilde jer det er noget specielt eller kræver specielle evner.


De var ikke outnumbered, men de var ude af stand til at svare tilbage på rigtig PvP. Det gælder om at vide hvad der foregår. Jeg var der, det var du ikke.
Og vi har aldrig sagt at vi ejer pga. vi gankede i den video. Vi har selv internt beklaget os over hvor elendigt footage var pga. der ingen ordentlige kampe var - men det var hvad vi mødte og det kan vi jo ikke rigtig gøre noget ved, vel?
Vi ved hvad vi kan pga. andre ting vi har gjort.

Jack_D skrev:
Nå, er du sikker på du ikke er på en PvE server, for du spiller åbenbart på den forkerte server, på Shadowmoon er der masser af PvP.
Så hvis du vil have modstand så ryk herover.


Vi tvivler selv lidt. Ingen tvivl om at TN er _FYLDT_ med elendige carebears som aldrig skulle ha' rolled på en PvP server, men det kan vi jo ikke rigtig gøre noget ved. Desværre er situationen på TN ens med hvordan PvP serverne generelt ser ud. Der er få undtagelser, men de er meget få. Folk i WoW er overhængende carebears som tror at de er PvP'ere, men som tuder så snart man bringer dem lidt had.

Så snart vi får mulighed for at smutte igen, så kan du også være sikker på at vi er skredet til noget (forhåbentlig) bedre.


Men det er vigtigt i alt det her at du enten prøver at forstå hvor vi kommer fra, hvad det er vi søger og hvorfor vi spiller som vi gør. Det eller acceptere at du ikke kan forstår det og så stoppe med at bedømme os ud fra WoWbear standarden. Som skrevet er SUN ekstremen af PK - og vi vil gøre alt vi kan for at griefe og ganke - simpelthen sørge for at du får et ben til jorden hvis vi møder dig. Omvendt accepterer vi også fuldt ud sådan et miljø og du ser ikke os tude over at blive tromlet ned af 40 mand når vi selv er 5 - i stedet morer vi os. Det er svært at forstå hvorfor vi vil have denne "abusive" spillestil, men det er nu engang det vi vil have. Der skal være risiko og der skal være noget at kæmpe for.
Eneste vi har i WoW er at griefe carebears så vi kan få dem til at tude på IRC - det er til gengæld også skide sjovt.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs feb 28, 2006 21:32 
Offline

Tilmeldt: søn dec 07, 2003 4:44
Indlæg: 69
Geografisk sted: Ballerup
Hahahaha, har lige set videoen. DM random fights er noget af det sjoveste :D. Jeg ved for lidt til at kunne sige om det var "rigtigt" eller "forkert" at gøre og min mening kan da også være ligemeget, men at være nede i den arena for at slå en rare mob ihjel OG holde en Alliance group fra at slå OS ihjel var i hvert fald noget af det sjoveste jeg har prøvet. Godt nok klarede vi den og det har nok gjort det ekstra sjovt, men bare de random fights som dukker op rundt omkring er nu det sjoveste :D.

_________________
Mine DVDer
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Shaolin


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 1:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Viper skrev:
Og om ikke andet så er det bare et spil jo.



Ja det fremgår helt tydeligt :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 9:08 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 22, 2002 1:01
Indlæg: 304
DanishDVDfreak skrev:
Viper skrev:
Og om ikke andet så er det bare et spil jo.



Ja det fremgår helt tydeligt :)


Ja, det undrede jeg mig også over, med al den energi Torben lægger for dagen både her og i diverse wow forum virker det som om det er er lidt mere end bare et spil. :lol:


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 13:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Jack_D skrev:
Ja, det undrede jeg mig også over, med al den energi Torben lægger for dagen både her og i diverse wow forum virker det som om det er er lidt mere end bare et spil. :lol:


Det er en overanalysering af propertioner. At jeg vælger at bruge tid på at prøve og forbedre spillet for "min slags" er ikke det samme som at jeg ikke kan have holdningen at det "bare er et spil".
Det man i stedet skal ligge vægt på er at vi kan være skelne mellem spillet og alt andet. Vi kan ødelægge sådan et tournament og bagefter gå ud og få en øl med alle dem der var indblandet - for det er jo bare et spil. Og hvad der sker i spillet, bliver i spillet. Vi hader jo ingen personligt, vi spiller bare spillet som vi vil - intet andet.

Gælder om at se nuancerne og ikke bare fordumme ting ned til sort og hvidt.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 13:47 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 22, 2002 1:01
Indlæg: 304
Viper skrev:
Jack_D skrev:
Det bliver ikke mere rigtigt af, at du siger det endnu en gang. Beskriv dog hvad der er problemet.


http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... n&t=664780

Jeg kan give dig en kort beskrivelse:

Rigtig PvP er ikke iscenesat.
Rigtig PvP er ikke fair.
Rigtig PvP handler om kaos.
Rigtig PvP er random.
Rigtig PvP handler om at du skal træffe afgørelser hele tiden.
Rigtig PvP handler om risiko.
Rigtig PvP handler om at vinde og tabe.
Rigtig PvP er sjovt.


Alle disse ting sker jo allerede idag, så jeg har svært ved at se problemet.
Hvorend jeg begiver mig hen, kan jeg risikere at blive overfaldet af Hordes, ligeledes kan jeg overfalde Hordes som det passer mig. Der er intet aftalt eller iscenesat ved dette, ligeledes kan fairness være et begreb som man ikke kender til. F.eks. fik 2 lvl 60 hordes lige løst til at ganke mig på vej mellem to Quests, eller havde løst til at campe ved vores lig ved SM osv.
De punkter du nævner ser jeg allerede ske idag.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 13:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Jack_D skrev:
Alle disse ting sker jo allerede idag, så jeg har svært ved at se problemet.
Hvorend jeg begiver mig hen, kan jeg risikere at blive overfaldet af Hordes, ligeledes kan jeg overfalde Hordes som det passer mig. Der er intet aftalt eller iscenesat ved dette, ligeledes kan fairness være et begreb som man ikke kender til. F.eks. fik 2 lvl 60 hordes lige løst til at ganke mig på vej mellem to Quests, eller havde løst til at campe ved vores lig ved SM osv.
De punkter du nævner ser jeg allerede ske idag.


Nej, der tager du fejl. Spil et MMOG med rigtig PvP og du vil se en VÆSENTLIG forskel.
Som jeg har været inde på så kan du sagtens finde få servere hvor PvP er mere fremtræden, men desværre er størstedelen af PvP serverne bare fyldt med carebears som ikke laver andet end PvE. Det er sørgeligt.

Udover det er der ingen risiko i WoW PvP - overhovedet. Der er ingen der vinder eller taber, for det gør ingen forskel.

Som sagt; prøv et MMOG med rigtig PvP og du vil hurtigt se hvor fordummet WoW PvP er. Og ikke mindst hvor meget WoW prøver på at beskytte carebears, fordi de ikke laver andet end at tude over at de bliver nakket på en PvP server.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 14:07 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 22, 2002 1:01
Indlæg: 304
Viper skrev:
Nej, der tager du fejl. Spil et MMOG med rigtig PvP og du vil se en VÆSENTLIG forskel.


Prøv at forklare den forskel du mener der måtte være, for hvis det er de punkter du nævnte er de alle tilstede idag.

Viper skrev:
Som jeg har været inde på så kan du sagtens finde få servere hvor PvP er mere fremtræden, men desværre er størstedelen af PvP serverne bare fyldt med carebears som ikke laver andet end PvE. Det er sørgeligt.


Ja, så hvad er det lige du ligger til grund for, at størstedelen af PvP serverne består af carebears?

Ikke overraskende mener jeg du tager fejl, på Shadowmoon har jeg i ikke oplevet det skulle være gældende.

Viper skrev:
Udover det er der ingen risiko i WoW PvP - overhovedet. Der er ingen der vinder eller taber, for det gør ingen forskel.


Du har vel hørt om Honorsystemet og jo der er absolut en risiko ved det. Når du er på Quest ved du ikke hvor eller hvornår Horde vil slå til, om du bliver ganket eller ej. Dette ricisimoment lægger man jo ofte ind i ens spillestil og nok også derfor du ser mange på flugt fra en der er flere lvls højere, for de ved at de bliver slagtet med spild af tid, Quest der skal tages om, mulighed for camping til følge og ress sickness til følge.

Viper skrev:
Som sagt; prøv et MMOG med rigtig PvP og du vil hurtigt se hvor fordummet WoW PvP er. Og ikke mindst hvor meget WoW prøver på at beskytte carebears, fordi de ikke laver andet end at tude over at de bliver nakket på en PvP server.


Jamen hvor svært kan det være - hvis WOW ikke lever op til dine forventninger så drop dog spillet og find et andet, længere er den faktisk ikke!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående 113 14 15 16 17 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team