DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 7:20

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående 111 12 13 14 1517 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: tors okt 20, 2005 10:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
KaiN- skrev:
Af ren nysgerrighed. Har i nakket onyxia ??


Nej, men vi laver første forsøg mod hende imorgen.
Jeg har dog ikke fået gennemført questlinen til hende endnu, så jeg kan ikke komme med :(

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors okt 20, 2005 21:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 20, 2004 22:39
Indlæg: 645
Geografisk sted: DanmarK
The Baptizer skrev:
KaiN- skrev:
Af ren nysgerrighed. Har i nakket onyxia ??


Nej, men vi laver første forsøg mod hende imorgen.
Jeg har dog ikke fået gennemført questlinen til hende endnu, så jeg kan ikke komme med :(



Ok, grunden til at jeg spørger er fordi at nogle faktisk tager onyxia før majordomo. De er omtrent lige svære i følge mange!!

GL ;)

Ps. Fik Nightslayer chestpiece i dag :thumb:

_________________
Min Dvd Samling - Ikke opdateret i lang, lang tid.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man okt 24, 2005 11:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 25, 2002 1:01
Indlæg: 496
Vi har nakket både onyxia og Domo i vores guild.
Umiddelbart vil jeg sige at Onyxia er sværre, pga folk i min guild kan altså ikke finde ud af at de ikke må stå tæt på hinanden i fase2..... Flamebreath ==> Ihvertfald 4-8 døde... Nogle gange 10-15.

Men efter 4 forsøg røg nu ned. Damn.. Nu har hun farming status, ligesom alle i mc (pånær ragnaros)

Jeg har lidt et problem i spillet. Jeg har 4 Dele af Nightslayer, 2 gode våben. Brutality Blade og Core Hound Tooth. Dvs jeg har intet at få udenfor MC/ZulGurub (eller bwl)
Det går ihvertfal 1-2 måneder før vi er rigtig klar til bwl. Og jeg keder mig som en gal. Jeg er gået igang med at få min reputation med Argent Dawn op til Exalted. Men hvorfor???

Jeg spiller på en PVE server, og der er ca 1 times ventetid på Arathi Basin og ca. 1½ time på warsong.


Jeg har igår startet en Undead Priest på pvp server, for at lave lidt pvp. Men savner resten af min guild :-(

_________________
:twisted: Lusk666 :twisted:
Aka Lasse Jensen


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs okt 25, 2005 10:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jun 26, 2004 13:00
Indlæg: 458
Geografisk sted: Aalborg
har også nakket onyxia og majorlonely en del gange efterhånden, og vi har MEGET lettere ved onyxia, har taget hende med 24 ppl uden bøvl, mens majorhomo altid tager 2-3 forsøg :(

_________________
http://www.lebowski.dk/film.html


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons okt 26, 2005 8:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 25, 2002 1:01
Indlæg: 496
Så var det ragnaros til at blive nakket.
Damn grineren fight.

Vi wipede på 1% DAMN... Fåååcked up.
Jeg ville ønske at jeg have optaget lyden fra vores teamspeak.
"OMG we are gonna get him"..... "Give him everything that you have".... "NUKE HIM NUKE HIM"... "Kill that bastard"...
2 Sekunder senere.. "Noooooooooooooooooooooooooooooooooooo"

Han røg ned på 1% 10.000 health så kom anden omgang af sons of flame. Da resterende 2 magere og 1 healer... Kunne desværre ikke klare sons.. Hvilet egentlig er fair nok :D

Vores bedste forsøg fra sidste gang var 26% så vi havde forbedret os en del. Så vi besluttede at forsøge en sidste gang. Hvilket resulterede i at vi fik ham ned. Jeg døde da han havde 5% tilbage. Men dem fra ranged attack fik ham ned....
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

BWL HERE WE COME :D :D

_________________
:twisted: Lusk666 :twisted:
Aka Lasse Jensen


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors okt 27, 2005 1:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 20, 2004 22:39
Indlæg: 645
Geografisk sted: DanmarK
Lusk666 skrev:
Så var det ragnaros til at blive nakket.
Damn grineren fight.

Vi wipede på 1% DAMN... Fåååcked up.
Jeg ville ønske at jeg have optaget lyden fra vores teamspeak.
"OMG we are gonna get him"..... "Give him everything that you have".... "NUKE HIM NUKE HIM"... "Kill that bastard"...
2 Sekunder senere.. "Noooooooooooooooooooooooooooooooooooo"

Han røg ned på 1% 10.000 health så kom anden omgang af sons of flame. Da resterende 2 magere og 1 healer... Kunne desværre ikke klare sons.. Hvilet egentlig er fair nok :D

Vores bedste forsøg fra sidste gang var 26% så vi havde forbedret os en del. Så vi besluttede at forsøge en sidste gang. Hvilket resulterede i at vi fik ham ned. Jeg døde da han havde 5% tilbage. Men dem fra ranged attack fik ham ned....
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

BWL HERE WE COME :D :D


Gratz :thumb: Hvad smed han??

Vi nakkede ragnaros igen i dag, men jeg måtte desværre se bloodfang legs blive taget for næsen af mig. Ham der fik havde cirka 1 % mere dkp end mig ;( Havde Core hound tooth eller Nightslayer armor droppet inden, så havde jeg haft mere dkp end ham, da han needer begge ting. ) DAMN destiny :twisted:

_________________
Min Dvd Samling - Ikke opdateret i lang, lang tid.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors okt 27, 2005 18:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 25, 2002 1:01
Indlæg: 496
Han droppede nogle crappy plate og mail.....
Warriors'ne syntes dog det var helt vild fede ting :-)


Så røg onyxia ned igen igår.. = Farming status
Og Bloodfang Helmet droppede... UUMMM Lige til mig :-)

_________________
:twisted: Lusk666 :twisted:
Aka Lasse Jensen


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors okt 27, 2005 19:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 25, 2002 1:01
Indlæg: 496
Så fik jeg også oprettet en profil :-)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?496399

_________________
:twisted: Lusk666 :twisted:
Aka Lasse Jensen


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors okt 27, 2005 21:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 20, 2004 22:39
Indlæg: 645
Geografisk sted: DanmarK
Gz med BF hood :thumb:

Desværre vil den aldrig droppe for os, jeg er ellers næste i køen for den som det ser ud lige nu :beerchug:


Anyways. her på det sidste har vi nakket emeriss, taerar og ysondre. Kun Lethon mangler at spawne på vores server.

_________________
Min Dvd Samling - Ikke opdateret i lang, lang tid.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man okt 31, 2005 19:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Spiller ikke selv WoW men her er en lille nyhede fra POlitikken om sikkerheden i spillet...


http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=405367

Citat:
piludvikler beskyldes for at spionere mod computerspillere
Firmaet bag det populære computerspil 'World of Warcraft' bliver nu beskyldt for at overvåge spillernes computere, mens de spiller.
Send artikel Print artikel

Computerspillet Diablo II blev ødelagt af snydere, men med 'The Warden' håber Blizzard at have udelukket svindel.Når fire millioner computerspillere bevæger sig rundt i spillet 'World of Warcraft' bliver deres computer overvåget af firmaet Blizzard, der har udviklet spillet.

Spillet er ét af de mest populære online-rollespil på internettet.

Blizzard har installeret en programstump i spillet, som gør det muligt at følge med spillernes mail-adresser, hjemmesideadresser og kreditkort-numre.

Programmet, som Blizzard har døbt 'The Warden' (Vagten, red.), er angiveligt lavet for at forhindre spillere i at snyde, mens de 'leger' helte i cyberspace.

Overvåger computeren
Men netaktivister kritiserer nu Blizzard for unødig overvågning og problemet har været flittigt diskuteret blandt computerspillerne.

»Bekymringen som de fleste har, er at programmet kan læse tekst fra åbne programmer og dermed afsløre oplysninger fra følsomme programmer«, siger Jason Justice ifølge BBC.

Han er talsmand for klanen 'Low Red Moon', og han ser en mulig løsning på problemet:

»En løsning er ikke at have andre programmer åbne, når man spiller World of Warcraft«.

Blizzard afviser kritik
Den amerikanske forbrugerorganisation Electronic Frontier Foundation kalder 'The Warden' for spyware, og kalder det en forstyrrelse af »privatlivets fred«.

Men mange computerspillere er glade for programmet, der forhindrer at folk kan snyde, mens de spiller.

Samtidig fastholder Blizzard, at oplysningerne fra 'The Warden' ikke bliver brugt til andet end at forhindre snyd.

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: man okt 31, 2005 20:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
GSKairo skrev:
Spiller ikke selv WoW

Så er det bestemt ikke for tidligt at begynde ;)


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs nov 01, 2005 23:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Åh Gud, ikke det Warden pjat igen... Det er blæst op af misinformation og konspirationsteorier... Er simpelthen til grin. Der er intet at bekymre sig for, for hvad helvede skulle Blizzard også med alle de informationer som det påstås at de samler ind (hvilket de ikke gør, folk har tjekket)?
Tror folk seriøst at der er folk der sidder og ser disse data igennem (data Blizzard slet ikke har, mind you), for... Hvad?

Folk bruger ikke hovedet og så bliver det blæst op af paranoide tosser. Just let it be.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons nov 02, 2005 11:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
Viper skrev:
Folk bruger ikke hovedet og så bliver det blæst op af paranoide tosser. Just let it be.


Ja det er da en forfærdelig gang pjat!

Citat:
som gør det muligt at følge med spillernes mail-adresser, hjemmesideadresser og kreditkort-numre.


Hvorfor skulle Blizzard lave et program til at opsnappe vores kreditkort oplysninger? Dem indtaster vi jo glædeligt selv under vores account alligevel :)

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
 Titel:
Indlæg: man nov 14, 2005 4:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 20, 2004 22:39
Indlæg: 645
Geografisk sted: DanmarK
Mit guild fik endelig nakket Nefarian.. :thumb:

http://img382.imageshack.us/img382/5665/wowscrnshot1113052107020hk9rh.jpg

_________________
Min Dvd Samling - Ikke opdateret i lang, lang tid.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man nov 14, 2005 10:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Altid noget at nogen morer sig i det spil efter at Blizzard har ødelagt det for os andre :(

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående 111 12 13 14 1517 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team