DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 23:09

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående 113 14 15 16 17
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 14:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Jack_D skrev:
Prøv at forklare den forskel du mener der måtte være, for hvis det er de punkter du nævnte er de alle tilstede idag.


Prøv EVE. Du dør og du mister alt dit lort. Og ham som dræbte dig kan loote de ting han vil fra dig (de ting som ikke er gået i stykker).
Man kan også vælge at afpresse dig for penge, sådan at man ikke skyder dig til plukfisk. Der er mange muligheder pga. der er en reel risiko. Det er bl.a. hvad rigtig PvP er.

Jack_D skrev:
Ja, så hvad er det lige du ligger til grund for, at størstedelen af PvP serverne består af carebears?


Research? Det er sådan det er på de fleste PvP servere, ud fra de data jeg har indsamlet. Jeg har endnu ikke fundet en eneste ting der kan modbevise de data jeg har.

Jack_D skrev:
Ikke overraskende mener jeg du tager fejl, på Shadowmoon har jeg i ikke oplevet det skulle være gældende.


Har du opdaget at jeg flere gange har skrevet at der er få undtagelser?
Du mener at fordi DU spiller på EEN server som har en vis mængde af PvP (jeg kender ikke omfanget, men jeg er ret sikker på at det slet ikke er noget der kan tilfredsstille en som mig), så er det ensbetydende med at det må være tilfældet på alle servere?
Der er undtagelser, men de er få - meget få. Og det ændrer stadig ikke på at PvP i WoW er en komplet joke.

Jack_D skrev:
Du har vel hørt om Honorsystemet og jo der er absolut en risiko ved det. Når du er på Quest ved du ikke hvor eller hvornår Horde vil slå til, om du bliver ganket eller ej. Dette ricisimoment lægger man jo ofte ind i ens spillestil og nok også derfor du ser mange på flugt fra en der er flere lvls højere, for de ved at de bliver slagtet med spild af tid, Quest der skal tages om, mulighed for camping til følge og ress sickness til følge.


Risiko? At løbe tilbage til dit lig? Nu må du fandme lige. Og honorsystemet? Who the fuck cares? Det er en lige så stor joke som PvP i WoW. Honorsystemet er, som alt andet i WoW, en timesink og bare et mega grind. Har ikke en skid med skill eller fortjenste at gøre. Du skal bare grinde battlegrounds (som også er fuldstændig defekte og intet har med PvP at gøre).

Vend tilbage når du rent faktisk kan miste _NOGET_. PvP i WoW er risikofrit - det er nu engang fakta. Måske føles det ikke sådan for dig, men har du noget at sammenligne med? Når du bliver dræbt er INTET ændret. Du løber bare tilbage til dit lig og så er det det. Du har intet mistet. De har intet vundet. Der er ingen ændringer - der er ikke sket noget, overhovedet.

Jack_D skrev:
Jamen hvor svært kan det være - hvis WOW ikke lever op til dine forventninger så drop dog spillet og find et andet, længere er den faktisk ikke!


Det startede godt, men Blizzard har siden release ødelagt PvP mere og mere. Vi er nogle som arbejder for at forbedre WoW på det område og jeg er faktisk kommet en del videre i min kamp, men det er ikke noget jeg kan snakke om.
Jeg er ikke typen der giver op. Jeg løser problemer og har ikke noget imod at bruge tiden på at forbedre WoW. Eneste der mangler er at Blizzard tager bolden herfra. Tidligere MMOGs har gjort som WoW og efter nogle år endelig fattet at rigtig PvP er hvad der holder folk kørende, uden at udviklere skal bruge oceaner af tid på at finde på nyt content, eftersom PvP er player-created. Det handler om at have den rigtige "sandkasse" og så kommer resten af sig selv. Det er den sandkasse jeg arbejder på at få lavet i WoW, sådan så WoW rent faktisk også bliver et PvP spil og ikke bare et super carebear game som det er nu.

Hvis du mener at WoW ikke er et carebear game og er PvP er rigtig godt i WoW, så er du altså en carebear - om du vil det eller ej. Du skal snakke med nogle folk som har MMOG erfaring. Folk som har prøvet hvad rigtig PvP handler om i denne genre.

Der er SÅ mange fejl i WoW at det er helt ekstremt - folk ser dem bare ikke. Men det er en helt anden diskussion og den har jeg slet ikke lyst til at komme ind på her. Men det gælder om at åbne øjnene og se tingene på ny. WoW er langt fra den perle rent spilmæssigt som salgstallene gør det til. Folk begynder langsomt at opdage dette, men jeg tror aldrig at nok folk vil indse det, desværre.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 14:57 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 22, 2002 1:01
Indlæg: 304
Viper skrev:
Jack_D skrev:
Prøv at forklare den forskel du mener der måtte være, for hvis det er de punkter du nævnte er de alle tilstede idag.


Prøv EVE. Du dør og du mister alt dit lort. Og ham som dræbte dig kan loote de ting han vil fra dig (de ting som ikke er gået i stykker).
Man kan også vælge at afpresse dig for penge, sådan at man ikke skyder dig til plukfisk. Der er mange muligheder pga. der er en reel risiko. Det er bl.a. hvad rigtig PvP er.


Har prøvet EVE og det er ganske rigtigt godt. Men hvis det kan tilfredsstille dine behov hvorfor dropper du så ikke WoW?

Desuden starter du jo ikke fra Nul når du dør i EVE - så meget for rigtig PvP.

Viper skrev:
Research? Det er sådan det er på de fleste PvP servere, ud fra de data jeg har indsamlet. Jeg har endnu ikke fundet en eneste ting der kan modbevise de data jeg har.


Jeg har lige modbevist dig og lad os da se dine indsamlede data, så vi kan forholde os til dem.

Viper skrev:
Har du opdaget at jeg flere gange har skrevet at der er få undtagelser?
Du mener at fordi DU spiller på EEN server som har en vis mængde af PvP (jeg kender ikke omfanget, men jeg er ret sikker på at det slet ikke er noget der kan tilfredsstille en som mig), så er det ensbetydende med at det må være tilfældet på alle servere?'
.


Ah, mon så ikke problemet ikke er WoW, men dig. Jeg påstår og den påstand har du endnu til gode at modbevise at PvP findes derude og de punkter du nævner alle er tilstede. De er også tilstede på alle servere, du leverede selv beviset med din video, I kunne uden at vide det overfalde en gruppe modstandere.

Viper skrev:
Der er undtagelser, men de er få - meget få. Og det ændrer stadig ikke på at PvP i WoW er en komplet joke.
.


Jamen der er jo ingen der tvinger dig til at spille WoW, jeg begriber ikke du giver bruge tid på noget du ikke engang finder interessant eller morsomt - man undres.

Viper skrev:
Risiko? At løbe tilbage til dit lig?.


Du misforstå, du har jo ingen ide om gankers venter på du ress eller ej.
Hvem gider rende rundt med ress sickness.

Viper skrev:
Vend tilbage når du rent faktisk kan miste _NOGET_. PvP i WoW er risikofrit - det er nu engang fakta.


Sludder, der er graduering af risici og det er tilgængæld fakta.

Viper skrev:
Det startede godt, men Blizzard har siden release ødelagt PvP mere og mere. Vi er nogle som arbejder for at forbedre WoW på det område og jeg er faktisk kommet en del videre i min kamp, men det er ikke noget jeg kan snakke om.



LOL

Viper skrev:
Hvis du mener at WoW ikke er et carebear game og er PvP er rigtig godt i WoW, så er du altså en carebear - om du vil det eller ej.



LOL, ved du overhovedet hvad en carebear er??? Noget tyder på du ikke har styr på dine begreber, men det siger vist lidt om dig og din viden.

Viper skrev:
Der er SÅ mange fejl i WoW at det er helt ekstremt


Men alligevel betaler du stadigvæk dit gebyr for at spille - jeez du må være dummere end snot.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 15:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 576
Geografisk sted: Denmark
Jack_D skrev:
Men alligevel betaler du stadigvæk dit gebyr for at spille - jeez du må være dummere end snot.


Jeg kan se at du:

1. Ikke kan forholde dig til hvad jeg skriver. Hvorfor ved jeg ikke.
2. Er ved at køre det her ud på at sidespor.

Så jeg tror bare at jeg stopper her.

_________________
http://www.viper.dk - Mit virtuelle hjem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons mar 01, 2006 15:23 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 22, 2002 1:01
Indlæg: 304
Viper skrev:
Jack_D skrev:
Men alligevel betaler du stadigvæk dit gebyr for at spille - jeez du må være dummere end snot.


Jeg kan se at du:

1. Ikke kan forholde dig til hvad jeg skriver. Hvorfor ved jeg ikke.
2. Er ved at køre det her ud på at sidespor.

Så jeg tror bare at jeg stopper her.


Tja, sådan er det så nemt, når man bliver bedt om f.eks. dokumentation eller ens påstand bliver tilbagevist.
Nok om det.

Jeg vil dog gerne give dig ret i, at der er plads til forbedringer. Nogle af de mere interessante er nævnt her

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post328866


Især Bounty Hunter og Strongholds lyder spændende og noget jeg gerne så blev implementeret.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs mar 07, 2006 0:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 26, 2002 1:01
Indlæg: 2551
Geografisk sted: Vilfort Park & Soldier Field
Så har jeg startet op igen på WOW, spiller undead priest på Runetotem, hedder Skjoldan derinde, hvis nogle vil spille et par quests med mig.

_________________
Da Bears!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors apr 06, 2006 20:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
Jeg har lige købt et brugt World of Warcraft for 150,- og fik sælgerens brugernavn og password, så burde der vel ikke være noget serial- og/eller accountproblem, eller...?

Jeg kan ikke komme til at teste det før på tirsdag, så hvis nogen ved at der vil opstå problemer med at spille spillet vil jeg meget gerne høre om det nu... :)

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors apr 06, 2006 21:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
bokaJ skrev:
Jeg har lige købt et brugt World of Warcraft for 150,- og fik sælgerens brugernavn og password, så burde der vel ikke være noget serial- og/eller accountproblem, eller...?

Jeg kan ikke komme til at teste det før på tirsdag, så hvis nogen ved at der vil opstå problemer med at spille spillet vil jeg meget gerne høre om det nu... :)

Ikke umiddelbart.
Der skal dog betales penge til Blizzard før du kan spille - koster omkring 90kr pr måned. Det kan dog være at du er så heldig at der er lidt tid tilbage på den account du har købt.


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre apr 07, 2006 1:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
Sieker skrev:
bokaJ skrev:
Jeg har lige købt et brugt World of Warcraft for 150,- og fik sælgerens brugernavn og password, så burde der vel ikke være noget serial- og/eller accountproblem, eller...?

Jeg kan ikke komme til at teste det før på tirsdag, så hvis nogen ved at der vil opstå problemer med at spille spillet vil jeg meget gerne høre om det nu... :)

Ikke umiddelbart.
Der skal dog betales penge til Blizzard før du kan spille - koster omkring 90kr pr måned. Det kan dog være at du er så heldig at der er lidt tid tilbage på den account du har købt.

Ja, jeg ved godt at det koster noget pr. måned, var bare usikker på hvordan og hvorledes m.h.t. at spille på en gammel account, alle jeg kender, som spiller, har købt spillet fra nyt... Men jeg kan heller ikke umiddelbart se at det ikke skulle kunne lade sig gøre når jeg har brugernavn og password.

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre apr 07, 2006 3:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Bare lad være med at bruge eventuelle characters der er på kontoen og lad for guds skyld være med at sige at du har købt din account. For selvom der ikke er noget galt i at købe et brugt spil, så er en "bought account" MEGET fy...men det hentyder kun til folk der køber level 60 players på eks eBay. Bare et godt råd hehe


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre apr 07, 2006 4:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
DanishDVDfreak skrev:
Bare lad være med at bruge eventuelle characters der er på kontoen og lad for guds skyld være med at sige at du har købt din account. For selvom der ikke er noget galt i at købe et brugt spil, så er en "bought account" MEGET fy...men det hentyder kun til folk der køber level 60 players på eks eBay. Bare et godt råd hehe

OK, det må jeg huske at holde hemmeligt :)

_________________
Hep fra
Jakob
:devil:

Min DVD-Samling
Billede


Top
   
Indlæg: man aug 27, 2012 18:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Hold da fast en gammel tråd - men here goes.

Der er vel ikke nogen, der der har en betakey til MoP i overskud?

:beerchug:


Top
   
Indlæg: man aug 27, 2012 19:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
De allerfleste beta keys was så at sige "bound on account", så din account bare blev flagged...jeg tror faktisk kun du kunne få en beta key fra konkurrencer or den slags.

Men noget helt andet er at spillet udkommer om 1 måned (og en dag), så der er ikke lang tid til :)


Top
   
Indlæg: man aug 27, 2012 19:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
DanishDVDfreak skrev:
De allerfleste beta keys was så at sige "bound on account", så din account bare blev flagged...jeg tror faktisk kun du kunne få en beta key fra konkurrencer or den slags.

Men noget helt andet er at spillet udkommer om 1 måned (og en dag), så der er ikke lang tid til :)

Der er mange podcasts osv. der giver keys ud - så jeg tænkte at der måske var nogle i omløb :)

Og nej det bliver dælme godt.Glæder mig til at få prøvet en panda monk(sammen med de 9mil andre :) ). :beerchug:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 253 indlæg ]  Gå til side Foregående 113 14 15 16 17

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team