Jack_D skrev:
Prøv at forklare den forskel du mener der måtte være, for hvis det er de punkter du nævnte er de alle tilstede idag.
Prøv EVE. Du dør og du mister alt dit lort. Og ham som dræbte dig kan loote de ting han vil fra dig (de ting som ikke er gået i stykker).
Man kan også vælge at afpresse dig for penge, sådan at man ikke skyder dig til plukfisk. Der er mange muligheder pga. der er en reel risiko. Det er bl.a. hvad rigtig PvP er.
Jack_D skrev:
Ja, så hvad er det lige du ligger til grund for, at størstedelen af PvP serverne består af carebears?
Research? Det er sådan det er på de fleste PvP servere, ud fra de data jeg har indsamlet. Jeg har endnu ikke fundet en eneste ting der kan modbevise de data jeg har.
Jack_D skrev:
Ikke overraskende mener jeg du tager fejl, på Shadowmoon har jeg i ikke oplevet det skulle være gældende.
Har du opdaget at jeg flere gange har skrevet at der er få undtagelser?
Du mener at fordi DU spiller på EEN server som har en vis mængde af PvP (jeg kender ikke omfanget, men jeg er ret sikker på at det slet ikke er noget der kan tilfredsstille en som mig), så er det ensbetydende med at det må være tilfældet på alle servere?
Der er undtagelser, men de er få - meget få. Og det ændrer stadig ikke på at PvP i WoW er en komplet joke.
Jack_D skrev:
Du har vel hørt om Honorsystemet og jo der er absolut en risiko ved det. Når du er på Quest ved du ikke hvor eller hvornår Horde vil slå til, om du bliver ganket eller ej. Dette ricisimoment lægger man jo ofte ind i ens spillestil og nok også derfor du ser mange på flugt fra en der er flere lvls højere, for de ved at de bliver slagtet med spild af tid, Quest der skal tages om, mulighed for camping til følge og ress sickness til følge.
Risiko? At løbe tilbage til dit lig? Nu må du fandme lige. Og honorsystemet? Who the fuck cares? Det er en lige så stor joke som PvP i WoW. Honorsystemet er, som alt andet i WoW, en timesink og bare et mega grind. Har ikke en skid med skill eller fortjenste at gøre. Du skal bare grinde battlegrounds (som også er fuldstændig defekte og intet har med PvP at gøre).
Vend tilbage når du rent faktisk kan miste _NOGET_. PvP i WoW er risikofrit - det er nu engang fakta. Måske føles det ikke sådan for dig, men har du noget at sammenligne med? Når du bliver dræbt er INTET ændret. Du løber bare tilbage til dit lig og så er det det. Du har intet mistet. De har intet vundet. Der er ingen ændringer - der er ikke sket noget, overhovedet.
Jack_D skrev:
Jamen hvor svært kan det være - hvis WOW ikke lever op til dine forventninger så drop dog spillet og find et andet, længere er den faktisk ikke!
Det startede godt, men Blizzard har siden release ødelagt PvP mere og mere. Vi er nogle som arbejder for at forbedre WoW på det område og jeg er faktisk kommet en del videre i min kamp, men det er ikke noget jeg kan snakke om.
Jeg er ikke typen der giver op. Jeg løser problemer og har ikke noget imod at bruge tiden på at forbedre WoW. Eneste der mangler er at Blizzard tager bolden herfra. Tidligere MMOGs har gjort som WoW og efter nogle år endelig fattet at rigtig PvP er hvad der holder folk kørende, uden at udviklere skal bruge oceaner af tid på at finde på nyt content, eftersom PvP er player-created. Det handler om at have den rigtige "sandkasse" og så kommer resten af sig selv. Det er den sandkasse jeg arbejder på at få lavet i WoW, sådan så WoW rent faktisk også bliver et PvP spil og ikke bare et super carebear game som det er nu.
Hvis du mener at WoW ikke er et carebear game og er PvP er rigtig godt i WoW, så er du altså en carebear - om du vil det eller ej. Du skal snakke med nogle folk som har MMOG erfaring. Folk som har prøvet hvad rigtig PvP handler om i denne genre.
Der er SÅ mange fejl i WoW at det er helt ekstremt - folk ser dem bare ikke. Men det er en helt anden diskussion og den har jeg slet ikke lyst til at komme ind på her. Men det gælder om at åbne øjnene og se tingene på ny. WoW er langt fra den perle rent spilmæssigt som salgstallene gør det til. Folk begynder langsomt at opdage dette, men jeg tror aldrig at nok folk vil indse det, desværre.