DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 1:19

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1946 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6130 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: man dec 20, 2004 9:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jun 17, 2003 1:01
Indlæg: 275
Geografisk sted: Århus
@--Suspekt--:

Jeg har prøvet begge, og PES4 er by far det bedste, efter min mening. Styringen m.m er Fifa 2005 overlegen, og selvom Fifa langtfra er et ringe spil, får du bare meget mere underholdning for pengene.

(Fifa databasen er dog noget større - flere ligaer, de rigtige spillere osv. hvor PES4 lider under at de kun har rettighederne til en 4-5 ligaer, og ganske få topnavne)

_________________
Errare human est sed in errore perseverare turpe


Top
   
 Titel:
Indlæg: man dec 20, 2004 11:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 08, 2003 2:01
Indlæg: 2401
Geografisk sted: Østerbro
--Suspekt-- skrev:
Laust M skrev:
FIFA 2005
Pro Evolution Soccer 4


Hvilken af de 2 kan du bedst anbefale? Skal nemlig ud og investere i et fodbold spil :) Og har prøvet Fifa 2005, men ikke Pro Evo 4! :)

Det kommer jo selvfølgelig an på hvad du mest er hooked på? ;)
Som Jonez skriver er PES4 meget baseret på tekniske finurligheder du kan udføre, samt en meget gennemført taktisk kontrol. Selve styringen er IMO noget mere "arkade"-agtig end i FIFA, men det ser nogle som en fordel, andre (og jeg) er mest til FIFA's model, med de lidt mere naturtro reaktionsmønstre. Desuden er jeg en sucker for alle de officielle ligaer og spillere. Så er der småtingene som fx frisparkssituationerne, hvor jeg synes overblikket og kontrollen med bolden er bedre i FIFA. Igen en lille ting: De spillere som PES så rent faktisk har licens til at gengive, er realistiske helt ned til den måde de tager straffespark på. Fx Figo's kendte stoppe-op-finte :thumb:
Overall: Det er generel konsensus blandt "kendere" af fodboldspil at rynke lidt på panden af FIFA spillene, og vil man noget seriøst så er det PES. Den er jeg så ikke faldet for...
Retfærdigvis skal det siges at jeg har langt mere spilerfaring med FIFA end med PES4!
Ved ikke rigtig om du blev klogere - hvis ikke, så post bare igen!


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jan 15, 2005 8:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Ligenu bliver der spillet mest Gta Vice City.. .tror det er for 4 gang det gennemføres eller sådan noget :)

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jan 15, 2005 12:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons apr 30, 2003 1:01
Indlæg: 631
Geografisk sted: København
Lige nu spiller jeg Kingdoms Hearts og Xenosaga, begge på min PS2.

Ellers ligger Shadow Hearts: Covenant og Star Ocean 3 klar på hylden :)

_________________
Min samling


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jan 15, 2005 13:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
Den sidste uge har det ikke blevet til andet World of Warcraft. Det spil kommer til at sluge noget tid, jeg har ikke engang fået set en eneste fil den her uge :shock: !!

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jan 15, 2005 14:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 04, 2002 1:01
Indlæg: 2827
Geografisk sted: Islands Brygge
Er nu for alvor gået i krig med Football Manager 2005 på PC, har fået en god start med Leeds i the Championship - dog et dårligt klubvalg til første spil, da de har en tynd trup og ingen penge, men alle forventer vi skal rykke op... lidt af en udfordring, godt jeg fik Magellanes og Frank De Boer på fri transfer.

Efter jeg gennemførte Halo 2 på Xbox, har jeg de sidste par uger hygget mig med Flat Out og Star Wars: Battlefront.

_________________
:mrgreen: Spis ost! :mrgreen:


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør jan 15, 2005 15:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs nov 18, 2003 1:14
Indlæg: 595
Geografisk sted: Risskov
Spiller lige for øjeblikket:

Super Mario 64 DS
Kingdom Hearts
Paper Mario 2
PES 4 (kongen af fodboldspil ;))


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jan 17, 2005 16:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Jeg tror altså der går et eller andet galt i min hjerne med Kingdoms Hearts

Jeg er på bar bund... er næsten i starten, skal løbe om kap med ham den ældre til stjernen.. taber konstant..

_________________
Movies for me :)



Min dvd-samling


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jan 17, 2005 16:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 25, 2002 1:01
Indlæg: 496
Jeg har lige installeret Diablo2 igen :-)

Amazon.... Lvl 25, men er også kun lige begyndt.


Venter spændt på World of WarCraft

_________________
:twisted: Lusk666 :twisted:
Aka Lasse Jensen


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jan 17, 2005 16:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jes Badstue skrev:
Er nu for alvor gået i krig med Football Manager 2005 på PC, har fået en god start med Leeds i the Championship - dog et dårligt klubvalg til første spil, da de har en tynd trup og ingen penge, men alle forventer vi skal rykke op... lidt af en udfordring, godt jeg fik Magellanes og Frank De Boer på fri transfer.


Lyder spændende. Måske vi skulle lave en officiel FM-tråd, hvor vi kan diskutere spillere, taktikker, træningsprogrammer osv...? Jeg er selv netop begyndt med Liverpool - dette skyldes, at de i sidste uge fik min yndlingsspiller over dem alle, Fernando Morientes, og derfor var jeg simpelthen nødt til at spille med Liverpyyyyl (som nordmændene siger det). Men pas på, man bliver utroligt afhængig! :thumb:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jan 17, 2005 17:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 26, 2002 1:01
Indlæg: 2551
Geografisk sted: Vilfort Park & Soldier Field
Holmsgaard skrev:
Jes Badstue skrev:
Er nu for alvor gået i krig med Football Manager 2005 på PC, har fået en god start med Leeds i the Championship - dog et dårligt klubvalg til første spil, da de har en tynd trup og ingen penge, men alle forventer vi skal rykke op... lidt af en udfordring, godt jeg fik Magellanes og Frank De Boer på fri transfer.


Lyder spændende. Måske vi skulle lave en officiel FM-tråd, hvor vi kan diskutere spillere, taktikker, træningsprogrammer osv...? Jeg er selv netop begyndt med Liverpool - dette skyldes, at de i sidste uge fik min yndlingsspiller over dem alle, Fernando Morientes, og derfor var jeg simpelthen nødt til at spille med Liverpyyyyl (som nordmændene siger det). Men pas på, man bliver utroligt afhængig! :thumb:


Er der så nogle som ved hvor den bedste update er henne??? er der kommet en hvor Morientes er kommer til drengene fra Mersey??

_________________
Da Bears!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jan 17, 2005 19:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 20, 2004 22:39
Indlæg: 645
Geografisk sted: DanmarK
For tiden spiller jeg WWE: Smackdown vs. Raw, men overvejer på det kraftigste at bringe et ff spil på banen igen..

At gennemføre Star Ocean 3 100% kunne også være en mulighed..
( Håber virkelig på en sequel til det her spil ).. Spillet havde mega potientale, et fedt kampsystem når man først havde fundet ud af hvordan det virkede, kampsystemet blev federe og federe jo flere skills du fik, karakterne var fede på hver deres måde( I sær Albel faldt i min smag)..

Det eneste punkt spillet ikke er så godt på er karakter udvikling/baggrundshistorier + Historien er lige lovlig langsom i de første timer af spillet..

Udover det er Star Ocean 3 et klasse spil, der helt klar fortjener 9/10 fra mig..

_________________
Min Dvd Samling - Ikke opdateret i lang, lang tid.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jan 17, 2005 21:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
skjoldan skrev:

Er der så nogle som ved hvor den bedste update er henne??? er der kommet en hvor Morientes er kommer til drengene fra Mersey??


Godt spørgsmål. Der er kommet en officiel update for en måned siden (tror jeg), der fikser alle updates indtil da, men jeg kunne ikke finde en, hvor Graver var røget til Real og Morientes til Liverpool - hvis sådanne findes, så skal der godt nok sidde nogle store nørder et eller andet sted, der laver alle de updates... så mon ikke bare man skal søge og så finde?

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jan 18, 2005 22:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Til Marts eller deromkring er det 1 års tid siden at NHL2004 blev lagt i min tro tjenende PS2...og der ligger det endnu, efter at have drønet et par milliarder gange rundt i skuffen..og det drøner stadig. Er ganske enkelt mere end nogensinde ramt af en sand Hockey-djævel :twisted: Fører mig frem i Dynasty-mode med Vancouver Canucks og har erobret Stanley Cup,en 2 år i træk nu..Og i denne sæson fik jeg tradet mig til Peter Forsberg :thumb:

Og skulle der ikk´ lige være tid til et slag hockey foran fjerneren, så er det nok fordi jeg er i skøjtehallen og se Rejthar & co. fortsætte kampen for at hente det guld vi blev snydt for sidste år :twisted:

AaB 4 Ever...Jeg stemmer rødt i skøjtehallen og den 8. :thumb:

Bad Ass Billy Gunn
*Du burde købe dig en FISKERHAT!! - folk vil gerne ha´no´et at grine af!!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs jan 25, 2005 14:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons apr 30, 2003 1:01
Indlæg: 631
Geografisk sted: København
Kom endelig igennem Kingdom Hearts så nu er jeg lige begyndt på Shadow Hearts Covenant. Efter 10 timers spil kan jeg kun sige: Damn! Det er godt... Jeg er fuldstændig opslugt og skynder mig hjem fra arbejde hver dag for at spille mere :D

Tjek denne anmeldelse!

_________________
Min samling


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1946 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6130 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team