DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 13:00

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1946 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5130 Næste
Forfatter besked
 Titel: bagude
Indlæg: fre dec 10, 2004 12:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
Jeg spiller også Neverwinter Nights .. efter at være mobbet fra min D&D spillegruppe i årevis over jeg ikke havde det, når de nu alle synes det var åh så fantastisk ...

Det er faktisk ret fedt - men jeg har kun 'grundspillet' og synes det er noget ensformigt... men til 69 kr i Fona så er det sgu billig underholdning gjort på i timepris.


Top
   
 Titel: Re: bagude
Indlæg: fre dec 10, 2004 13:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
MiNo skrev:
Jeg spiller også Neverwinter Nights .. efter at være mobbet fra min D&D spillegruppe i årevis over jeg ikke havde det, når de nu alle synes det var åh så fantastisk ...

Det er faktisk ret fedt - men jeg har kun 'grundspillet' og synes det er noget ensformigt... men til 69 kr i Fona så er det sgu billig underholdning gjort på i timepris.


Neverwinter Nights er som udgangspunkt lidt kedeligt. Mere spændende bliver det med ekstrapakkerne, der lige giver spillet et ekstra pift, men mest spændende bliver det, når man kommer til at spille det online. Så er der masser og atter masser af verdener at indtræde i. Hvis du skulle være interesseret i at erhverve dig ekstrapakkerne dertil, så kan du egentlig godt springe den første, Shadows of Undrentide over - historien er ok, men ikke vildt fangende. Til gengæld er Hordes of the Underdark en utrolig fed tilføjelse til spillet, og et af de mest stemningsfulde spil, jeg til dato har prøvet.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel: Re: bagude
Indlæg: fre dec 10, 2004 15:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
Holmsgaard skrev:
Neverwinter Nights er som udgangspunkt lidt kedeligt. Mere spændende bliver det med ekstrapakkerne, der lige giver spillet et ekstra pift, men mest spændende bliver det, når man kommer til at spille det online. Så er der masser og atter masser af verdener at indtræde i. Hvis du skulle være interesseret i at erhverve dig ekstrapakkerne dertil, så kan du egentlig godt springe den første, Shadows of Undrentide over - historien er ok, men ikke vildt fangende. Til gengæld er Hordes of the Underdark en utrolig fed tilføjelse til spillet, og et af de mest stemningsfulde spil, jeg til dato har prøvet.


Hmm - jeg troede man SKULLE købe dem i rækkefølge ? Nå, men så ved jeg det og tak for tippet. (Måske du skal til at sælge den extension når jeg kommer dertil.. ??)


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre dec 10, 2004 18:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 24, 2004 22:59
Indlæg: 118
Geografisk sted: Amager
Jeg har spillet nwn siden det i midten af ´02 så dagens lys... Alt for mange timer er blevet brugt på at lave den bedst mulige character, og alt for mange timer er blevet brugt på diverse scripts som ikke ville fungere i build delen, alt for mange timer er blevet brugt på alt der har den mindste smule at gøre med nwn... :shock: Men trods alt har det uden sammenligning været min største spil oplevelse nogensinde. Fra jeg gennemførte den første del, som jeg klarede efter en uges tid, til vi fik bredbånd (en hél rulle ;) ) og jeg hærgede online-delen til perfektion :)

DET fedeste spil hvis du kan lide dnd, (måske med undtagelse af baldurs gate II, men grafikken... :? ) og hvis du kan få samlet nogle venner og en dm begynder det rigtigt at vise sin klasse. Hvis jeg skulle rate spillet ville det uden tvivl få 6/6, pga. dets sindsyge lange holdbarhed.
Når du har gennemført nwn samt de 2 expansions kan du foruden den kæmpe online del, som nu stort set har alle verdener man kan forestille sig, (ringenes herre, harry potter, dystopia, dragonlance bøgernes krynn osv osv.) downloade campaigns som er helt og addelels på højte med expansion-pack'sne! (http://nwvault.ign.com/Files/modules/modulesTop2.shtml)
Alt i alt et spil man kan spille hvis man lige har 2-3 år man ikke skal bruge på noget... ;)

Damn hvor jeg glæder mig til 2'eren... :thumb:
http://www.atari.com/nwn2/
:beerchug:

_________________
"Alchoholics go to meetings, IM a drunk"
DVD Samlingen


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre dec 10, 2004 21:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Hov ja, NWN ligger da også installeret på min trofaste gamle maskine :thumb:
Da "Eye of the Beholder" (1+2+3) ikke helt holder længere og Diablo (1+2) ikke vil køre på min maskine, mener jeg helt sikkert (som jeg fornæmmer andre herinde også mener) at NWN er en værdig arvtager :thumb:

_________________
/Tigerdyr


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre dec 17, 2004 17:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 23, 2004 18:37
Indlæg: 2383
Oh glemte jo at jeg et par gange om ugen spiller lidt på mine "bib-bib" spil (Game and Watch). Donkey Kong og Donkey Kong jr.
Dejlige minder det frembringer og sjovt er det også stadigvæk :clap:

En gang om måneden sådan cirka tager jeg også en omgang Summer/Winter/World/California Games med vennerne på min gamle Commodore 64. Se, det er sjovt. :thumb: :beerchug:


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre dec 17, 2004 18:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Ren nostalgi :clap:
Jeg leder jævnligt efter en billig C64, så jeg kan få spillet "klassikerne" igen, "lego-grafik" og bib lyd, men det var sgu sjovt!!

_________________
/Tigerdyr


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre dec 17, 2004 18:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Tigerdyr skrev:
Ren nostalgi :clap:
Jeg leder jævnligt efter en billig C64, så jeg kan få spillet "klassikerne" igen, "lego-grafik" og bib lyd, men det var sgu sjovt!!


De fås på alle markeder og Y's men loppe markeder
Har selv købt en kasse med C64ere, Vic, C16 Phillips 9800, TV spils (ping pong fætrene) en Atari ( uden spil så jegved ikke om den virker) en A500 minitor, joystiks mm. for ingen penge og der er 100vis af timer i sådanne gamle spille maskiner. :thumb:

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre dec 17, 2004 18:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
Lyder frækt... det billigste jeg stødt på en gammel C64 var til 500,- og det vil jeg godt nok ikke betale for sådan en nostalgisk sag...
Et hyggeligt gensyn og en masse sjov, men prisen skal noget længere ned ;)

_________________
/Tigerdyr


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn dec 19, 2004 16:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Har selv haft en c64 ikke så lang tid siden, men solgte den igen.

Spiller ikke så meget selv pt. fordi jeg er syg, men kigger meget på.

Det er GTA3-Vicecity. Leasure Suit Larry 9, Kingdom Hearts og True Crime

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn dec 19, 2004 16:32 
Offline

Tilmeldt: man apr 23, 2001 1:01
Indlæg: 1041
Geografisk sted: Løgten
Jeg har de seneste dage spillet LOTR: The Third Age til XBOX.

Jeg var noget usikker på om Final Fantasy kampsystemet var noget for mig, men det er hurtigt blevet vanedannende. Det hjælper jo en del at det er et univers man kender og elsker, og det er den fantastiske musik fra filmene der kører i baggrunden.

_________________
Brian Nielsen


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn dec 19, 2004 18:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 08, 2003 2:01
Indlæg: 2401
Geografisk sted: Østerbro
FIFA 2005
Pro Evolution Soccer 4


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn dec 19, 2004 23:31 
Offline

Tilmeldt: lør feb 21, 2004 14:04
Indlæg: 474
Geografisk sted: Fredericia
Need4speed underground 2 :thumb:

_________________
samlingen

Salg & Bytte


Top
   
 Titel:
Indlæg: man dec 20, 2004 2:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 09, 2004 12:15
Indlæg: 1922
Laust M skrev:
FIFA 2005
Pro Evolution Soccer 4


Hvilken af de 2 kan du bedst anbefale? Skal nemlig ud og investere i et fodbold spil :) Og har prøvet Fifa 2005, men ikke Pro Evo 4! :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: man dec 20, 2004 7:36 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Donkey Konga til GC.

Ingridienser:
Man tager to rytmeforladte mennesker i trediverne
To konga-trommer
En stak hits fra firserne og halvfemserne

Resultat:
Safri Duo paa syre! :clap: :shock: :clap:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1946 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5130 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team