Kermit skrev:
Billetterne kom i hus her lidt over 11, ros til billetlugen for et system der virkede, fedt at ens kø nummer ikke er afhængig af en browser der timer out!
Hmm, du har siddet i den magiske kø, for de skriver selv sådan her på deres FB side:
Citat:
Kære alle
Vi har desværre fået nedbrud på vores site. Vi arbejder på højtryk for at få det op at køre igen, og forsætter forsalget til Dizzy Mizz Lizzy snarest muligt. Det er heller ikke muligt at købe billet via vores telefoner lige nu. Vi holder jer opdateret her på siden.
Og det er jo stort set udmeldingen hver gang de har salg af billetter til en kunstner der er rift om.
Så jeg synes egentlig ikke de fortjener ros overhovedet.
Det er i mine øjne problematisk, når et site, der i den grad skal kunne klare spidsbelastning gang på gang fejler.
Men de får jo udsolgt hver gang, omend det giver en masse utilfreds kunder.
Men kunderne kan jo ikke bare handle et andet sted.
Og kunstnerne vælger jo gang på gang at sætte billetterne til salg igennem billetlugen, på trods af problemerne, så hvorfor skulle billetlugen bruge penge på at få det til at køre bedre.
Ja kunstnerne vælger måske ligefrem billetlugen pga disse problemer.
Det er jo en fin måde, at få omtalt deres koncerter.
"Fans så ivrige, at billetlugen crasher".
Vi koncertgængere får næppe bedre kår.
Mvh Michael
_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa,
that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: