DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:14

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man okt 20, 2014 14:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 21, 2010 18:56
Indlæg: 672
Stødte lige på denne artikel på Gaffa. Lyder godt nok lækkert. Håber seriøst det bliver.
Har selv bestilt begge deres album på vinyl, som genudgives af Gaffa den 27/11.
Glæder mig som et lille barn :P


http://gaffa.dk/nyhed/88882


Top
   
Indlæg: man okt 20, 2014 15:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Meh!

Jeg synes det lød en anelse hult sidste gang de genopstod. Altså ikke musikken, for den fejlede ikke noget. Men strategien var lidt fesen. Først var det kun meningen, at der skulle spilles nogle enkelte eksklusive koncerter, men da de var afholdt kom der lige 40 festivaljobs oveni. Jeg er klar over, at det naturligvis bare er udbud og efterspørgsel der dikterer disse markedsmekanismer. Men så meld det dog rent ud i stedet for at fedtspille. Efter festivaltouren 2010 blev der også meldt ud, at det var de sidste koncerter nogensinde. Det tog så kun 4 år, før det løfte brast. Jeg forudser, at Dizzy Mizz Lizzy headliner Grøn Koncert til sommer og dernæst landets byfester, badmintonafslutninger og storcentre. Men det bliver så den sidste tur nogensinde, eller indtil DML mangler penge.

Når det så er sagt, så står jeg nok der med min fadøl og skråler med på 67 Seas alligevel...

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man okt 20, 2014 15:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 21, 2010 18:56
Indlæg: 672
Hahahaha.. Jaaah, du har nok egentlig ret i, at det var lidt fesent gjort. Meeeeen, byfester, badminton og storcentre tvivler jeg nu på :)

Men jeg står helt sikkert også klar med min fadbamse


Top
   
Indlæg: man okt 20, 2014 17:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg kunne godt tænke mig at høre dem live igen. Tim Christensens solo-karriere har aldrig sagt mig noget, med temaet fra Nicolaj og Julie som absolut lavpunkt, så jeg hører gerne mere Dizzy. Også selvom det bliver nok et genhør med Rotator, 67 Seas og de andre klassikere.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man okt 20, 2014 17:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Jeg så Dizzy 3 gange i 2010 og er der bestemt igen, hvis det er en ny turne de annoncerer.

Jeg håber dog mere på at der er tale om at de vil lave et nyt album i stedet. En turne som rent nostalgi er fint, men skal de bevare deres relevans og popularitet så skal der denne gang også ny musik til.


Top
   
Indlæg: man okt 20, 2014 18:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
Nice, jeg er på. Fik ikke set dem i 2010 på andet end deres BD udgivelse, denne gang må det blive live. Er heller ikke stor fan af Tim solo, så ville ønske de ville gå i studiet igen og forhåbentlig lave mere magi. Kunne være jeg skulle spørge Hr. Christensen næste gang han kigger forbi mit arbejde om vi kan forvente nyt musik :beerchug:

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: tirs okt 21, 2014 11:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Gode nyheder, hvis de holder :clap: Jeg så dem 2 gange i 2010 og det var en mageløs oplevelse begge gange. Tim Christensen er en gudsbenådet musiker og det et vildt lydbillede, Dizzy kan lave med kun 3 mand på scenen. Man er klar over, at man har med dansk rockhistorie at gøre, når ellevilde 16-18 årige står og skråler med på numre, der udkom før de overhovedet var født....hvilket Tim Christensen til stor jubel også konstarede til koncerten i Aalborg Kongrescenter. "Vi indspillede de her numre, mens jeres forældre havde sex!".

Og helt på linie med resten angående Tim C's solokariere. Hvorhenne han tabte sine cojonés i processen vides ikke, men mage til til bizart skifte fra fuldblods rockmusiker til top-fesen nationalskjald skal man lede længe efter. Det seneste mislykkede forsøg på noget hybrid rock/pop med falset-trubaduren Mads Langer, har forhåbentlig endegyldigt fået TC til at indse, at han må tilbage til rødderne.

:beerchug:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: ons okt 22, 2014 12:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Dizzy Mizz Lizzy tager på turné – med nye sange
http://gaffa.dk/nyhed/88950

Hurra :thumb:


Top
   
Indlæg: ons okt 22, 2014 12:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Minitour foråret 2015: 6 koncerter.... Og (heldigvis) nyt materiale!

Citat:
Fredag 10. april, Tobakken, Esbjerg
Fredag 17. april, T. Hansen Arena, Fredericia
Fredag 24. april, NRGi Arena, Aarhus
Torsdag 30. april, Aalborg Kongres & Kulturcenter
Fredag 1. maj, Arena Fyn, Odense
Lørdag 2. maj, Forum, København

Billetsalget starter søndag 26. oktober kl. 10:00.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons okt 22, 2014 13:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Jeg må tage hatten af, jeg havde godt nok ikke regnet med at de ville lave noget nyt materiale sammen! Det blir spændende at se om det holder! Jeg skal helt sikkert se dem i forum...


Top
   
Indlæg: søn okt 26, 2014 12:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Billetterne kom i hus her lidt over 11, ros til billetlugen for et system der virkede, fedt at ens kø nummer ikke er afhængig af en browser der timer out!


Top
   
Indlæg: søn okt 26, 2014 13:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Kermit skrev:
Billetterne kom i hus her lidt over 11, ros til billetlugen for et system der virkede, fedt at ens kø nummer ikke er afhængig af en browser der timer out!


Hmm, du har siddet i den magiske kø, for de skriver selv sådan her på deres FB side:
Citat:
Kære alle
Vi har desværre fået nedbrud på vores site. Vi arbejder på højtryk for at få det op at køre igen, og forsætter forsalget til Dizzy Mizz Lizzy snarest muligt. Det er heller ikke muligt at købe billet via vores telefoner lige nu. Vi holder jer opdateret her på siden.


Og det er jo stort set udmeldingen hver gang de har salg af billetter til en kunstner der er rift om.

Så jeg synes egentlig ikke de fortjener ros overhovedet.

Det er i mine øjne problematisk, når et site, der i den grad skal kunne klare spidsbelastning gang på gang fejler.

Men de får jo udsolgt hver gang, omend det giver en masse utilfreds kunder.
Men kunderne kan jo ikke bare handle et andet sted.
Og kunstnerne vælger jo gang på gang at sætte billetterne til salg igennem billetlugen, på trods af problemerne, så hvorfor skulle billetlugen bruge penge på at få det til at køre bedre.

Ja kunstnerne vælger måske ligefrem billetlugen pga disse problemer.
Det er jo en fin måde, at få omtalt deres koncerter.

"Fans så ivrige, at billetlugen crasher".

Vi koncertgængere får næppe bedre kår. :-(

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn okt 26, 2014 15:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Av! Ja jeg har så været heldig, havde egentligt glemt det, så gik på 10:10 der stod 4000 i kø før mig så regnede egentligt ikke med at komme igennem, men som skrevet så oplevede jeg ingen nedbrud, den stod bare op passede sig selv, jeg fik enda en mail da det var ved at være min tur... Håber det lykkedes dig!


Top
   
Indlæg: søn okt 26, 2014 17:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Kermit skrev:
Av! Ja jeg har så været heldig, havde egentligt glemt det, så gik på 10:10 der stod 4000 i kø før mig så regnede egentligt ikke med at komme igennem, men som skrevet så oplevede jeg ingen nedbrud, den stod bare op passede sig selv, jeg fik enda en mail da det var ved at være min tur... Håber det lykkedes dig!


Jeg var ikke i køen, men oplevede det i fredags til Tenacious D forsalget.

Og da du så skrev det forløb problemfrit, så tjekkede jeg lige FB om det nu også kunne passe.
Men nej, de fejler jo stort set hver eneste gang. :-(

Ved Tenacious D kom der så mail ud til os på venteliste allerede samme dag kl 17.17, så noget i systemet, en jo have kokset totalt, og meldt udsolgt, uden at der var udsolgt.
Jeg fik derfor de ekstra billetter jeg skulle bruge i hus, og fik endda også lånt mit ventelistelink ud til Abildtrup, og det var først lørdag henad aften, at mit ventelistelink også begyndte at melde udsolgt.
Hvad er det iøvrigt for en kikset måde, at melde udsolgt, at skrive at der ikke findes mit ønskede antal sammenhængende billetter (selv hivs man ønsker en billet, og så til en koncert hvor der ikke er nummererede pladser).
Det gør den iøvrigt endnu, så de formår stadig ikke bare at melde udsolgt.

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn okt 26, 2014 21:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Jeg må blankt erkende at jeg ikke har den tekniske indsigt i om det overhovedet kan lade sig gøre at lave et system der ikke går ned ved så hæftig trafik! Men jeg kan sagtens forstå din harme, det er surt at spilde timer foran skærmen hvis det er forgæves og hvis det alligevel er tilfældigt hvem der kommer igennem! Jeg køber ofte billetter via pearljam.com til deres shows, og de er gået over til en model hvor man kan skrive sig op, og så bliver der trukket lod efterfølgende...


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team