DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 6:50

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn mar 27, 2011 22:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 12:16
Indlæg: 2795
Geografisk sted: Fredericia
Jeg har sammen med en kammerat søsat en podcast, hvor emnet er musik. Første podcast handlede om tv-2's seneste album "Showtime" og podcast nr. 2 gik online i fredags og har XFactor som emne. Skulle du finde mine overtalelsesevner enestående så kan du "synes godt om" vores Facebookside, som du finder her: http://on.fb.me/fem0zb. Vi linker selvfølgelig til podcasts på Facebook, så det er en nem måde at følge med på.
Har du ikke Facebook kan du gå direkte til vores ufærdige website på http://www.speakerweb.dk og hente podcasts der.

Hvis du vælger at bruge lidt tid på os og vores musiksnak, så er ris og ros altid velkommen :)

Håber du vil give det et lyt!

_________________
Min side med film- og serieskriblerier


Top
   
Indlæg: man mar 28, 2011 14:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
En hurtig lille ting.
Nu ved jeg ikke helt hvordan Jeres setup er. Men din mikrofon Lars, går slet ikke lige så klart igennem som Kim's - og det var da nok værd at tage som en af de første forbedringer. For det betyder alt i et podcast, at man kan høre personerne klart og tydeligt.

Men jeg vil se frem til at høre resten af Jeres første podcast, da jeg jo snart skal til TV2 koncert i Aalborg :beerchug:


Top
   
Indlæg: man mar 28, 2011 15:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 12:16
Indlæg: 2795
Geografisk sted: Fredericia
I første podcast brugte vi kun en mikrofon og det gjorde at lyden på - især - mig blev ringe. Vi brugte to mikrofoner på podcast 2 og resultatet blev bedre omend lyden er noget lav. Vi fik dog bugt med rumklangen. Der arbejdes benhårdt på at forbedre lydniveauet, så det bliver en sjat over tilfredsstillende.

Tror godt du kan glæde dig til koncerten. Min makker i projektet her, Kim, har været afsted to gange og været ganske begejstret.

_________________
Min side med film- og serieskriblerier


Top
   
Indlæg: søn apr 17, 2011 19:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn aug 24, 2003 12:16
Indlæg: 2795
Geografisk sted: Fredericia
Podcast nr. 3 med R.E.M.'s seneste album, Collapse Into Now, er nu online og kan findes på http://www.speakerweb.dk. Den varer små 32 minutter og hvis du giver den et lyt så vil jeg sætte stor pris på at få en kommentar :)

_________________
Min side med film- og serieskriblerier


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team