Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Nu når talen falder på "klassisk musik" og Aalborg, så vil jeg på det kraftigste anbefale alle Aalborggensere at tage ind og se ukrainske Lubomyr Melnyk når han spiller på Studenterhuset 26.01.19 i forbindelse med Northern Winter Beat-festivallen... (Thurston Moore kommer også!)
Udover at være en af verdens hurtigste nulevende pianister, så er han også ufattelig virtuøs og har altid fokus på hamonierne.
Jeg er total n00b på dette område, men Lubomyr Melnyk har virkelig vækket noget i mig, og jeg har snart slidt mindst et par Spotify-harddiske i stykker
Anbefaling herfra!
_________________ Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe) Årets film 2009-2017 (+ clickbait) + ÅRETS FILM2018 | Hvilke film har jeg set i | 2017 | 2018 | 2019
Anna Netrebko til juni i Ålborg er godt nok fristende
Problemet er mest at jeg ikke kender nogen at tage ind at se opera med
Du er i hvert fald ikke alene på DAHF . Hende skal jeg helt sikkert også ind at se. Min far opflaskede mig med opera.
Anna Netrebko er også min personlige operafavorit, og jeg har set/hørt hende live 4 gange i London, 1 gang i New York og 2 gange i DK, og det har været kæmpe oplevelser hver gang. Desværre har mine 2 seneste "oplevelser" været at hun har aflyst (i London og København), så hun skylder snart en omgang.
I Royal Opera House i London kan man efter forestillingen troppe op ved kunstnerudgangen, og ofte være heldig at få autografer eller billeder, og det har jeg praktiseret (her er et billede af mit signerede program fra "I Capuletti e i Montecchi" fra 2. april 2009)
Årets koncert er todelt - da Neurosis fyrede Through Silver In Blood af på Copenhell's åbningsdag, så var jeg helt færdig. Men det blev bedre (tro mig!), for Holygram fra Köln kom og gæstede Forbrændingen ude i Albertslund.
Ses til Laibach i Marts!
_________________ "Cocaine, machine gun, dog leg" - "What, no cheese and crackers?"
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
Nu når talen falder på "klassisk musik" og Aalborg, så vil jeg på det kraftigste anbefale alle Aalborggensere at tage ind og se ukrainske Lubomyr Melnyk når han spiller på Studenterhuset 26.01.19 i forbindelse med Northern Winter Beat-festivallen... (Thurston Moore kommer også!)
Udover at være en af verdens hurtigste nulevende pianister, så er han også ufattelig virtuøs og har altid fokus på hamonierne.
Jeg er total n00b på dette område, men Lubomyr Melnyk har virkelig vækket noget i mig, og jeg har snart slidt mindst et par Spotify-harddiske i stykker
Anbefaling herfra!
Flyttet til Utzon Centeret kl. 20.00. Max 150 pladser, så opfordringen lyder på, at komme "tidligt". Desværre kan der ikke købes individuelle billetter kun til denne koncert, så eneste mulighed er en lørdagsbillet (eller en partout-billet).
_________________ Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe) Årets film 2009-2017 (+ clickbait) + ÅRETS FILM2018 | Hvilke film har jeg set i | 2017 | 2018 | 2019