DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 7:06

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: man nov 29, 2010 14:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Saxet fra gaffa.dk

Citat:
Gruppen har holdt pause på ubestemt tid, men har netop offentliggjort europæiske koncertdatoer

I 2006 besluttede den armensk/amerikanske gruppe System Of A Down at holde en pause på ubestemt tid. Gruppen havde eksisteret i over ti år på det tidspunkt, og de mente, at et pusterum fra nødvendigt. Guitarist i bandet, Daron Malakian, udtalte dengang: "Vi har lavet den her System-ting i over 10 år, og jeg tror, det er rigtigt sundt for os at komme væk fra det for en tid og så komme tilbage til det senere."

Det er dog fortid nu, for gruppen har netop offentliggjort en række europæiske datoer på deres hjemmeside. Her skriver bandet, at de er glade for at offentliggøre en række datoer i 2011. Derudover skriver de:

"Vi vil gerne takke jer for jeres loyalitet og støtte, ikke kun til System Of A Down, men også til alle vores soloprojekter. Vi har ingen overordnet plan - vi spiller de her shows, fordi vi ønsker at spille sammen igen som et band, og for jer, vores fantastiske fans."

Gruppen udgav senest materiale i 2005 med tvillingealbummet "Mezmerize/Hypnotize". Sidste halvdel af albummet fik fem stjerner af GAFFAs Keld Rud, som opsummerede, at "'Hypnotize' fremstår på én gang som et supplement til og en forlængelse af 'Mezmerize'. Mere ekstrem og eksperimenterende i sit udtryk. Endnu mere rablende gal og skizofren. Og mindst lige så fængende og fængslende."

Det forlyder dog endnu ikke, om der skulle komme nyt materiale i forbindelse med den omtalte turné. Bandet skriver blot: "Vi glæder os til at se jer alle!". Du kan opleve Serj Tankian og co. i juni næste år, hvor der blandt andet er en koncert til den svenske Metaltown Festival i Göteborg den 17. juni 2011. Se alle gruppens koncertdatoer herunder:

2/6/11 - Italien, Milan, Milan Fiera Arena (Billetsalg fra 1. dec)
4/6/11 - Tyskland, Nürnberg, Rock im Park
5/6/11 - Tyskland, Nurburgring, Rock am Ring
6/6/11 - Frankrig, Paris, Omnisports de Bercy (Billetsalg fra 14. dec)
9/6/11 - Schweiz, Interlaken, Greenfield Festival (Billetsalg fra 1. dec)
11/6/11 - England, Castle Donington, Download Festival (Billetsalg fra 3. dec)
13/6/11 - Østrig, Nickelsdorf, Novarock
15/6/11 - Tyskland, Berlin, Wuhlheide (Billetsalg fra 1. dec)
17/6/11 - Sverige, Göteborg, Metaltown Festival (Billetsalg fra 2. dec)
19/6/11 - Finland, Turku, Provinssirock (Billetsalg fra 1. dec)


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 14:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Fed nyhed. :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 14:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 22, 2009 13:01
Indlæg: 510
Oh .. My .. God!! :loco: :naughty:

Jeg var inde og høre Serj Tankian i Store Vega i august, men havde ikke regnet med SOAD ville blive genforenet anytime soon.

Det kunne være fedt hvis de havde noget nyt materiale med, men jeg ville også tage til takke med det gamle - det holder stadig!

Så er det bare at se om det er muligt at komme til nogle af de koncerter..

_________________
Salgsstatus: 20 forskellige dahf'ere handlet med.
Jeg hygger p.t. med min webshop http://www.bajk.dk


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 14:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Mon ikke de spiller på enten Copenhell eller Roskilde ? Det satser jeg ihvertfald foreløbigt på.

Efter at både Scars On Broadway og Serj Tankians seneste soloplade er floppet fælt kommercielt giver det ok mening med en genforening. Jeg håber også at de laver noget nyt materiale og gerne med kun Serj på vokal.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team