Self-published i Kindle Store?

Har du læst en god bog for nylig? Diskutér de nyeste, de ældste, de tykkeste, de mest læste og ikke mindst de bedste bøger her.
jake51
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Self-published i Kindle Store?

Indlægaf jake51 » søn feb 28, 2016 13:19

Kan man ikke slå self-published bøger fra?
Jeg har brændt mig flere gange på makværk, som jeg selv kunne gøre bedre (hvis jeg led af storhedsvanvid)
mvh Jakob

Brugeravatar
Montag451

Re: Self-published i Kindle Store?

Indlægaf Montag451 » søn feb 28, 2016 14:25

jake51 skrev:Kan man ikke slå self-published bøger fra?
Jeg har brændt mig flere gange på makværk, som jeg selv kunne gøre bedre (hvis jeg led af storhedsvanvid)

Nej, det kan man ikke, men det er jo ikke svært at skelne mellem dem, når man browser rundt på Amazon, for de mangler jo oftest et forlag eller står som Amazon Direct eller hvad deres selvudgiver-forlag hedder. Til gengæld formoder jeg, som selvudgiver, at du ikke har betalt alverden for de selvudgivne bøger?
The artist formerly known as Konigsberg

jake51
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Indlægaf jake51 » søn feb 28, 2016 18:16

Jeg kunne ikke se nogen steder, at forfatteren selv havde udgivet den
Men det er ris til egen røv: Fremover må jeg se mig bedre for
Som en public service... hold jer fra Jeff Menapace: Den nye Stephen King, my ass

Og så kan jeg i den forbindelse tilføje, at der findes en anden Stephen King (IKKE den gode) og en forfatter ved navn Dan Koontz (IKKE Dean Koontz)
Den er jeg ikke selv hoppet på, men det er andre
Svindel og humbug
mvh Jakob

Brugeravatar

Indlægaf Avatar666 » søn feb 28, 2016 18:53

jake51 skrev:der findes en anden Stephen King (IKKE den gode)

Den "gode" Stephen King har altså også skrevet nogle makværker, så navnet i sig selv er bestemt ikke noget kvalitetsstempel.

Men hvorfor også købe bøger i blinde? Læs nogle anmeldelser først. Hvis ingen har anmeldt skidtet, er der nok en årsag. Ellers lån bøger på biblioteket. Brug. f.eks ereolen.dk hvis du er til den slags, ellers find et fysisk bibliotek. De har bunker af bøger til billige penge :)

Brugeravatar
Montag451

Indlægaf Montag451 » søn feb 28, 2016 18:59

Den forkerte King står nævnt uden publisher på sine udgivelser. Covers ser også noget slatne ud. Det må være gået stærkt med indkøbet den dag. :D
The artist formerly known as Konigsberg

Tilbage til "Bøger"