DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 9:51

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør jul 11, 2015 20:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Har I set dem her? :yum:

Billede

Citat:
Don Rosa Samlede Værker Boks 1-3 (Kassette 1-9)

Kassette 1-3 - Er på lager nu !!!
køb alle 3 og spar 225,- kr i forsendelses gebyr. (kan også spares ved at hente de enkelte kassetter i butikken)

Hvad får man så i denne pakke ?

Don Rosas komplette Disney produktion i kronologisk rækkefølge inkl. High school striberog en 40år gammel Anders And parodi, som aldrig før har været udgivet!

Omfattende baggrundsstof om og af Don Rosa selv! Vidste du at Don Rosa var tæt på at stoppe sin tegneserie karriere næsten før den begyndte, da en stor træstamme ramte hans højre hånd.

Stort format 30 x 22.5, nyfarvelagt og i luksusindbinding. .

Historisk baggrundsstof og kommentarer til centrale historier af Don Rosa selv! Vidste du at Don Rosa udover at være tegneserienørd, også er lidt af en TV og Film nørd og at han har lavet fantasy!

Plakater, forside, vignetter, ekstra materiale og illustrationer som aldrig har været udgivet før!

Kommer i begrænset oplag.


Bemærk : Don Rosas samlede værker forhandles KUN i Faraos Cigarers butikker eller via Faraos postordre.


4485 kr. for alle 3 kassetter (9 bind) eller sælges enkeltvis (1 kassette med 3 bind) til 1570 kr.

Jeg ELSKER Don Rosa meget, meget, MEGET mere Carl Barks. Så en skønne dag... ;)

------------------

Samlet: http://www.faraos.dk/Comic/Katalog/DK-C ... %C2%AF9%29

Boks 1: http://www.faraos.dk/Comic/Katalog/DK-C ... e-1%C2%AF3)

Boks 2: http://www.faraos.dk/Comic/Katalog/DK-C ... e-4%C2%AF6)

Boks 3: http://www.faraos.dk/Comic/Katalog/DK-C ... e-7%C2%AF9)


Top
   
Indlæg: lør jul 11, 2015 20:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Dem gad jeg virkelig godt eje, men det er godt nok en enorm sum penge. Måske, hvis jeg vinder i lotto! :thumb:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør jul 11, 2015 23:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Jeg har netop hentet den sidste boks. De er møglækre og har bunkevis af sjove ting og sager. Modsat Barks boksene, som jeg nok kun får læst den ene gang, så er Don Rosa boksene absolut mere egnet til genlæsning, da de jo reflekterer den Anders And, som min generation elskede. Med Don Rosa i skabet - og den komplette Lucky Luke, Tintin og Splint & Co ligeså, så mangler jeg egentlig bare, at man får genudgivet ting som Blåfrakkerne og Sammy i luksusudgivelser på dansk. Indtil videre har jeg samlet de første fyrre Blåfrakkerne på fransk, men det tager mig en krig at læse dem-

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: lør aug 08, 2015 0:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors maj 07, 2015 15:05
Indlæg: 497
Jeg har også fået 3. kassette hjem og er som nævnt ganske fantastisk. Elsker sådan nogle lækre udgivelser. Har ligesom Konigsberg også Lucky Luke og Splint, men mangler desværre Asterix. Ville også gerne have fat i Vakse Viggo boksen. Derudover kan samlebindene med Smølferne klart anbefales. Måske en af de lækreste udgivelser endnu der bare oser af kvalitet. Her er der indtil videre udkommet 2 bind og det 3. skulle dukke op til næste år.


Top
   
Indlæg: søn aug 09, 2015 7:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors dec 22, 2005 20:03
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Holbæk
Ja, Smølfebøgerne er i særdeleshed lækre. Masser af ekstra og flot trykt.

_________________
Chenny!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team