DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 10:47

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Trudy Canavan
Indlæg: tors aug 30, 2007 17:20 
Offline

Tilmeldt: tors aug 30, 2007 17:13
Indlæg: 3
Vil bare lige sige at hvis man, som mig, sad med en lidt tom følelse efter at være færdig med Harry Potter, så kan Trudy Canavan's to triologier klart anbefales. Specielt hendes anden serie (Age of the five) er virkelig sjov læsning. Det er ikke noget der udfordrer folk helt vildt på intelligensen, men hendes verdener og karakterer er unikke., og det syns jeg løfter bøgerne rigtigt meget.
Udover Trudy Canavan's bøger, vil jeg også anbefale Eragon bøgerne. Filmen skuffede en del, og det syntes jeg virkeligt er synd, for bøgerne er i særklasse. Håber jeg har givet nogen lyst til at læse lidt fantasy her i efteråret... De nævnte bøger har i hvert fald taget mig med storm.


Top
   
Indlæg: tors aug 30, 2007 18:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Denne post kunne du med fordel have lagt i fantasy-tråden, men det er dejligt at se, at der er flere, der læser Trudy Canavan.
Jeg er netop nu i gang med andet bind af The Black Magician, og jeg er rigtigt, rigtigt tilfreds. Sluger den som var jeg en cykelrytter, der skulle have EPO! :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: søn sep 02, 2007 16:41 
Offline

Tilmeldt: tors aug 30, 2007 17:13
Indlæg: 3
Holmsgaard skrev:
Denne post kunne du med fordel have lagt i fantasy-tråden, men det er dejligt at se, at der er flere, der læser Trudy Canavan.
Jeg er netop nu i gang med andet bind af The Black Magician, og jeg er rigtigt, rigtigt tilfreds. Sluger den som var jeg en cykelrytter, der skulle have EPO! :)


Hæhæ, min fejl... Men som sagt de 6 bøger hun har lavet so far, er rigtigt gode... Specielt age of the five, som jeg læste først. Så hvis du går videre, og læser den triologi også, så har du virkeligt noget at se frem til. :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team