DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 22:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 8 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: tors jul 06, 2006 10:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 23, 2004 18:37
Indlæg: 2383
Nogle erfaringer med den spanske dvdgo.com?

De har en titel som ikke er til at støve op andre steder :)
Portoen overstiger ganske vist prisen på filmen, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

(Måske nogle der er bedre til at søge end jeg kan finde filmen andetsteds. Svensk titel: Före stormen. Eng. titel: Before the storm)

EDIT: Kom lige i tanke om (sorry, hedeslag) at bruge søgefunktionen. Det ser ud til at dvdgo er glimrende lige bortset fra forsendelsesmetoden. At der helst skal være nogle hjemme til at tage i mod pakken.

Be- eller afkræfte at det stadig er sådan? I så fald er min parantes spørgsmål endnu mere aktuelt ;)

_________________
Serier set i 2015
"Always be a first-rate version of yourself, instead of a second-rate version of somebody else." - Judy Garland
"Ej, Elin, nu har jeg brugt en hel eftermiddag." || "Frankly my dear, I don't give a damn"


Top
   
 Titel:
Indlæg: fre jul 07, 2006 17:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Popeye skrev:
Moonpie skrev:
Nogen der har fået film fra Pacific for nylig? Jeg har en shipping confirmation fra den 6. og den 10. juni og Postmand Per har ikke været forbi endnu.

Og de er sendt med priority airmail

Frygter sgu de skide toldere skal se mine film før de kommer med det store girokort :cry:


Jeg har en ordre fra Pacific, der blev afsendt den 2. Juni, som jeg aldrig har set skyggen af. Desuden mangler jeg en film fra WOW, som også blev bestilt omkring 1. Juni. Frygter lidt, at et postbud er blevet 2 film rigere...! :?


Mine pakker dukkede op den 23. juni (den fra den 6.) og den anden kom den 30. juni - desværre efter at Pest Danmark ville have en kvittering... hvorfor det så lige tog så lang tid denne gang må guderne vide

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jul 10, 2006 12:33 
Offline

Tilmeldt: lør mar 26, 2005 22:05
Indlæg: 504
Store4DVD sender nu fra Jersey :devil:


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 17:10 
Offline

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 22:37
Indlæg: 335
Jeg ved ikke, om dette er det rigtige emne, at placere mit spørgsmål i, men jeg prøver..

Hvis man bestiller fra Dvdpacific.com, hvor stor chance er der så for, at pakken bliver snuppet i tolden? Det vil jeg jo selvfølgelig nemlig helst undgå. ;)
Og hvis den bliver snuppet, hvor mange penge kommer jeg så af med?


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 17:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
SimonS skrev:
Jeg ved ikke, om dette er det rigtige emne, at placere mit spørgsmål i, men jeg prøver..

Hvis man bestiller fra Dvdpacific.com, hvor stor chance er der så for, at pakken bliver snuppet i tolden? Det vil jeg jo selvfølgelig nemlig helst undgå. ;)
Og hvis den bliver snuppet, hvor mange penge kommer jeg så af med?

Hvor meget du kommer af med kan du beregne her
http://www.cyberzed.dk/told.html

Jeg kan dog ikke svare på det første spørgsmål da jeg kun har købt film, der var billigere end 80kr hos dem.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 17:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 2278
Jeg har i dag lige modtaget brev nr. 3 (i de sidste 4 uger) fra Post DK angående værdi af forsendelse :( De 2 af dem var de "almindelige" 2 DVD'er i en bobble kuvert der normalt ryger direkte igennem.

Så personligt holder jeg en pause med Pacific..

:cry3: :cry2: :cry3:

_________________
DVD-Basen


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 17:53 
Offline

Tilmeldt: søn jul 16, 2006 23:37
Indlæg: 67
cowfeet skrev:
Jeg har i dag lige modtaget brev nr. 3 (i de sidste 4 uger) fra Post DK angående værdi af forsendelse :( De 2 af dem var de "almindelige" 2 DVD'er i en bobble kuvert der normalt ryger direkte igennem.


Hvilken forsendelsesform fra Pacific bruger du?

_________________
Jesper Lund


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 17:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 2278
International Surface Mail

_________________
DVD-Basen


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 18:33 
Offline

Tilmeldt: man jan 26, 2004 14:15
Indlæg: 689
Geografisk sted: Jyske højderyg
cowfeet skrev:
Jeg har i dag lige modtaget brev nr. 3 (i de sidste 4 uger) fra Post DK angående værdi af forsendelse :( De 2 af dem var de "almindelige" 2 DVD'er i en bobble kuvert der normalt ryger direkte igennem.


Du har været uheldig. Jeg har modtaget 3 af disse 2 dvds boble kuvert forsendelser indenfor de sidste 2 uger - uden indblanding.

Mvh Peter


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 19:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
20% af mine forsendelser er blevet snuppet inden for de sidste to måneder.

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
 Titel:
Indlæg: lør aug 12, 2006 21:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons mar 17, 2004 23:21
Indlæg: 2564
Er der ikke lige nogen der skriver til Pacific og beder dem åbne en remailing filial inden for EU - så kan vi også få priserne på shipping lidt ned :devil:

_________________
You can turn your back on a person - but never turn your back on a drug


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 13, 2006 18:55 
Offline

Tilmeldt: fre jul 21, 2006 22:37
Indlæg: 335
Jeg skulle til at bestille "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Collector's Gift set", som koster $21,16, og jeg valgte den billigste forsendelse, International Surface Mail. Men! Nu hvor jeg skal til at checke ud, så får jeg at vide, at forsendelsen bliver $22,29! Der står 20 items i parentes. Men.. Der er kun 5 diske i sættet, så hvorfor skal jeg betale for 20 items? Koster det også ekstra, at der er figurer osv. med i sættet eller...? Jeg er helt overrasket, og kan ikke helt forstå det.. :roll:


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 13, 2006 19:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
SimonS skrev:
Jeg skulle til at bestille "The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Collector's Gift set", som koster $21,16, og jeg valgte den billigste forsendelse, International Surface Mail. Men! Nu hvor jeg skal til at checke ud, så får jeg at vide, at forsendelsen bliver $22,29! Der står 20 items i parentes. Men.. Der er kun 5 diske i sættet, så hvorfor skal jeg betale for 20 items? Koster det også ekstra, at der er figurer osv. med i sættet eller...? Jeg er helt overrasket, og kan ikke helt forstå det.. :roll:


hehe alt tæller som items hos pacific, deres system er ikke særligt gennemskueligt i forhold til andre forhandlere. Jeg skrev til deres kundeservice engang og spurgte hvorfor de var så urimelige :lol:


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 13, 2006 19:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Yep, Pacific har meget rimelige priser men en ualmindelig urimelig porto-beregning. Har for ganke nylig bestilt 5 af disse 50-movie sets (á 12 disks) fra deepdiscountdvd der ved dvdpacific ville koste $60 + opstartsgebyr at sende, hvorfor de netop blev bestilt ved ddd istedet.


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn aug 13, 2006 20:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
Avatar666 skrev:
Yep, Pacific har meget rimelige priser men en ualmindelig urimelig porto-beregning. Har for ganke nylig bestilt 5 af disse 50-movie sets (á 12 disks) fra deepdiscountdvd der ved dvdpacific ville koste $60 + opstartsgebyr at sende, hvorfor de netop blev bestilt ved ddd istedet.


føj for den lede. 50 film på 12 skiver, så er der godt nok ikke meget ekstra-materiale. For slet ikke at tale om dårlig lyd og billed!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 115 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 8 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team