DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 6:19

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: man feb 10, 2003 10:08 
Offline

Tilmeldt: man dec 09, 2002 2:01
Indlæg: 106
Geografisk sted: Virksund
Ja sagen er jo i orden nu, så jeg er tilfreds.

Dog fik jeg aldrig noget afvide om at boksen var i restorder ? Jeg fik afvide at i vil sende boksen til mig som det første dagen efter. Dette svar fik jeg 4 gange i løbet af 3 uger, dog modtog jeg den aldrig. [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img]

På denne måde blev man jo nok noget mere træt af situationen. Hvis i blot havde skrevet til mig, at forsendelsen var i restorder, og i vil sende en mail til mig så snart boksen blev afsendt, så havde i jo sparet mig for en del skuffelser. [img]images/smiles/converted/shakehead.gif[/img]

Som sagt fik sagen dog en lykkelig slutning, og det er jo det, det handler om.
Derfor vil jeg da handle og Pusheren igen, ingen tvivl om det.

Dog vil jeg dog ønske, at de vil huske at være lidt mere præcise med deres forklaringer, når en film bliver forsinket fra leverandøren.


Top
   
Indlæg: man feb 10, 2003 10:50 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 29, 2002 2:01
Indlæg: 76
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Spontek:
<strong>Vedrørende Proshop så har jeg i januar bestilt 8 film, 7 er kommet efterfølgende dag, og én efter to dage - det er absolut [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] til dem, synd/trist med Abildtrup's oplevelse</strong><hr></blockquote>


Pro Shop hører til landets 4 største distributører med over 10 ansatte så de ligger et pænt niveau for dagen - De ejer F.eks. også Softexchange (selvom de benægter) for konsekvent at kunne ligge ligge på vores priser + 10 kr - og ikke komme i bøvl med selskaberne herhjemme. De går dog ikke under vores priser - så risikerer de at miste deres største erhvervs kunde....


Top
   
Indlæg: man feb 10, 2003 14:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev C-Damgaard:
<strong>Dog vil jeg dog ønske, at de vil huske at være lidt mere præcise med deres forklaringer, når en film bliver forsinket fra leverandøren.</strong><hr></blockquote>

Jeg kan kun være enig med dig i dette, og i mit tilfælde har jeg da også fået meget hurtige svar (indenfor ½ time) fra Pusheren når jeg har spurgt om status på bestillingen [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Jeg synes dog generelt, at de fleste forhandlere godt kunne gøre et bedre stykke arbejde med at informere om deres muligheder for at levere en vare indenfor en bestemt tid. Det er rent ud sagt møgiriterende at lave en bestilling, hvor leveringstiden for den konkrete vare står oplyst som f.eks. 3-5 dage og så efter en uge få at vide at de stadig venter på den fra leverandøren.

Dette har jeg været ude for bl.a. hos Splash, hvor Family Guy 2 først blev sendt en uge efter udgivelsesdagen på trods af, at jeg havde forudbestilt, og at leveringstiden fra udgivelsesdagen blev oplyst som 'indenfor 24 timer'. Forespurgt hvorfor den ikke var blevet afsendt svarede de, at den endnub ikke var kommet fra leverandøren; så skal de sgu' ikke skrive på deres site, at den sendes indenfor 24 timer [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Tilsvarende er sket med FE, der i 3 uger havde The Complete Goofy stående med en leveringstid på 3-5 dage og som så tilsidst blot slettede bestillingen da de fandt ud af at de ikke kunne skaffe flere [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jeg har fuld forståelse for, at man som dvd-sælger er prisgivet sine leverandørers luner (som nævnt af Bo ovenfor), og jeg har intet imod at skulle vente på en udgivelse (særligt ikke en Limited Edition), men så må man også sørge for at give korrekte og opdaterede oplysninger om sine leveringsmuligheder. Dette kan enten gøres online på web-stedet (som f.eks. Axel Music's lagerstatus), eller ved at svare hurtigt og præcist på kundernes henvendelser (som hos Pusheren).

-Raa


Top
   
Indlæg: man feb 10, 2003 14:59 
Offline

Tilmeldt: ons feb 13, 2002 2:01
Indlæg: 59
Geografisk sted: Odense
Opfølgning på Bo's indlæg:

Softexchange kender jeg ikke. At de er blandt DK's top 4 tror jeg gerne - det troede jeg faktisk også du (og DVDoo) var/er.

På min indkøbsliste ser det ud til at de med 10 film er billigere (vi behøver ikke tager debatten her hvis det er til gene for andre)

PS: Jeg har i øvrigt liige modtaget min Disney og reklameret fror din shop. Tak [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tirs feb 11, 2003 12:52 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 1678
Geografisk sted: Hvidovre, Danmark
Må lige give mit sidste besyv med her [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Ja, jeg har fået penge retur fra Pusheren, og dem har jeg brugt til nok engang at bestille Peter Pan - Tilbage til ønskeøen hos Pusheren. Det var igår, og den ankom idaaaaag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Nøøøøj hvor var jeg uheldig sidste gang.....

[ 11-02-2003: Indlæg rettet af: JSJ ]</p>


Top
   
Indlæg: søn feb 16, 2003 21:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg må indrømme, at jeg er superglad for DVDPusheren, selvom jeg også har haft en mindre heldig oplevelse da jeg for ca. et halvt år siden bestilte The Fog på DVD.

Jeg gennemførte bestillingen og ventede en uge - skrev så derind og fik at vide den var på vej. Fint nok - imens glemte jeg lidt om den, indtil jeg kom i tanker om filmen 1 måned senere. Jeg skrev derind, hvor man åbenbart havde glemt ordren. Fik så til gengæld filmen to dage senere.
Ikke en alvorlig fejl, som man kan sige, at man bliver sur over - dog alligevel lidt irriterende! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 16-02-2003: Indlæg rettet af: Holmsgaard ]</p>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team