DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 22:59

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre feb 07, 2003 23:44 
Offline

Tilmeldt: tirs okt 29, 2002 2:01
Indlæg: 76
Hvis dette er et forkert sted at poste må Ulrik jo hellere flytte det !!

- men de der har set Nyhederne idag kl 19 ved hvad det handler om - nemlig de tyverier der har redet os som en mare gennem de seneste mange måneder... til stor frustration for alle der handler på nettet uanset hvilken vej handlen går !!

Dvdoo som jo i alle henseender er vores største konkurrent gik rigtigt flot frem og beklagede sig over tyverierne der kun kan stamme fra folk i post dk's rækker - det affødte derfor denne mail fra mig (vores første korrespondance nogensinde) :

Hej !!

Ja det er jo så en af konkurrenterne til jeres flotte butik der skriver her -

Jeg vil gerne udtrykke min største forståelse for de tyverier I omtaler i dagens udgave af Nyhederne, og dertil skrive at vi selv lider under de nøjagtigt samme forhold : 50 - 100 "bortkomne" konvolutter pr måned er slet ikke usædvanligt her - og vi troede egentligt vi var lidt alene, da vi af og til får at vide fra kunder - at den slags sker ikke hos Dvdoo.

At eftersøge et brev hos Post Danmark er jo en yderst langsommelig affære - der lige så yderst sjældent fører til noget - så det er jo i sidste ende forretningen der må erstatte, selvom man til det sidste håber på at det bare er forlagt.

Vi er ved flere lejligheder blevet lovet af især postmestre på Sjælland (Hvor tyverierne i den grad er i overtal) at der ville blive taget hånd om tingene "sat et par detektiver på" og hvad den ellers har stået på - men intet er sket!! - det er os der står tilbage med de utilfredse kunder der i den grad er mindst lige så frustrerede som os selv.

Vi har en fod indenfor hos en journalist på Ekstra Bladet og havde egentligt påtænkt snarest muligt at komme igang med debatten via dem - men at det nu allerede er sat igang af jer og andre kunne ikke være bedre - vi vil derfor nu se tiden an (kortvarigt) om der skulle komme skred i tingene "Eu's Hurtigste" har jo nu fået en skamplet at vaske af sig - men hvis alt forbliver som det plejer vil vi gøre alt hvad der er i vores magt for at vise at de ikke er det perfekte folkefærd de hidtil har udlagt sig for at være.

Vi vil til enhver tid stå til rådighed på nedenstående mailadresse til udveksling af evt. erfaringer med områder der er meget hårdt ramt (såsom 2635 Ishøj) - måske kan forhandlerne i fællesskab lede post dk på rette vej efter de trods alt flere syndere det må dreje sig om.

M.V.H. / BEST REGARDS
Bo Sommer
WWW.DVDPUSHEREN.DK
ESPENHØJVEJ 32
DK - 8220 BRABRAND
info@dvdpusheren.dk

- Det var flot gjort af DVDoo og de andre deltagere i indslaget - så lad os nu håbe at Danmark bliver et sikrere sted at sende sin post i.

M.v.h. Bo S.

[ 07-02-2003: Indlæg rettet af: Bo S. ]</p>


Top
   
Indlæg: lør feb 08, 2003 0:22 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Dejligt at der nu bliver taget hånd om problemet, for hvem kender ikke ærgelsen over at gå og vente forgæves samt spejde langt efter det røde postbud. Jeg gør ihvertfald!!. Uanset hvor i kæden det er at forsendelserne forsvinder, så er det et stort irritationsmoment for mange parter såvel afsenderen, i dette tilfælde DVD Netbutikkerne, budbringeren (post DK), som modtageren at der er mennesker som ikke i deres opdragelse har lært at kende forskel på hvad der er dit og mit! Jeg har selv mistet et par forsendelser (dog kun fra udenlandske butikker) og kender således alt til ærgelserne og den tid det tager at forklare samt efterlyse div. forsendelser. Ikke nok med at det koster en del tid, det værste er næsten den ekstra ventetid man udsættes for når man nu lige havde glædet sig til at smække den bestilte DVD i afspilleren!!! Så jeg er glad for at man nu er begyndt åbenlyst at debattere problemet, og håber således at Post DK vil udvise en velvillighed i bestræbelserne på at få løst problemet, og ryddet op i brodne kar.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team