DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 10:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn jan 26, 2003 15:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Æv, så har endnu en forhandler meldt sig i rækken af 'porto-opkrævere', således meddeler Splash ( www.splashdvd.com ), at de pr. 1. februar indfører en porto på £1,- pr. artikel, der skal sendes til Europa.

Jeg ved godt, at Splash nok ikke er den mest brugte forhandler af danske kunder på grund af Jersey-placeringen, men alligevel er det bittert, de har af og til nogle virkeligt billige slagtilbud, der holder sig under de 80,- kr.; Det gør tilbudene jo nok egentlig også fremover, men nu skal vi jo så også til at betale porto.

Nu har altså både Benson og Splash indført porto på forsendelser til bl.a. Danmark, og samtidig bliver FE truet af danske moms-regler, hvordan skal det hele dog ende???


Top
   
Indlæg: søn jan 26, 2003 16:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
Pokkers [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dem har jeg da efterhånden bestilt hos mere end et par gange. Der har ofte været et par £ at spare på deres pre-orders især, men det det må vise sig om det stadig vil kunne betale sig (i forhold til butikker i EU), hvis prisen går op med £1.

Hvor har du iøvrigt set dette henne ? Jeg kan ikke finde det på deres hjemmeside, og jeg har vist ikke fået nogen mail fra dem.

-Raa

[ 26-01-2003: Indlæg rettet af: Raa ]</p>


Top
   
Indlæg: søn jan 26, 2003 17:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Der er kommet et NYHEDSBREV fra dem hvori de skriver :

Finally bad news for all our European customers. Due to ever increasing postal charges we are no longer able to continue with our free European shipping. Therefore we regret to announce that as from 1st February 2003 a shipping charge of £1.00 per item will be imposed. This applies to all orders received by us after 1st February 2003. (Free Shipping to the United Kingdom still applies)


Så rigtig bitter a...!!!

Især linien
"a shipping charge of £1.00 per item will be imposed"
bryder jeg mig bestemt ikke om...

[ 26-01-2003: Indlæg rettet af: Abildtrup ]</p>


Top
   
Indlæg: søn jan 26, 2003 18:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
Jamen, så kan det da være, at man skal flytte sine indkøb over til f.eks. Choices Direct, der jo tager £2 for hele bestillingen. Deres tilbud svarer meget godt til dem man kan finde på Splash. Og så er der jo heller problemet med at handle uden for EU.

-Raa


Top
   
Indlæg: søn jan 26, 2003 20:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Jeg ved nu ikke. Jeg har meget gode erfaringer med Splash, både hvad angår leveringstid, service og indpakning. Jeg har negative erfaringer med Choices Direct på de samme tre områder.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team