DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 11:50

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jan 07, 2003 21:19 
Offline

Tilmeldt: tors jun 27, 2002 1:01
Indlæg: 36
Er der nogle som kender denne UK website?
Hvordan er de?

/Mullen


Top
   
Indlæg: tirs jan 07, 2003 21:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
Jeg kender ikke så meget til dem endnu, men jeg bestilte 3 varer hos dem lige før nytår.
2 af varene blev afsendt i sidste uge, og samtidig fik jeg en mail om at den sidste ikke var på lager, men de ville sende den så snart de fik den. I dag har de trukket pengene for de to første varer, så ind til videre er alt gået helt som det skal [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]
De har jo nogle gode tilbud for tiden, og hvis man køber et par film er portoen heller ikke så slem (£2 for 5 videoer og 2 DVD'er er bestemt ikke dyrt [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] )

Iøvrigt kan du jo altid bruge søgefunktionen her på siden, det gjorde jeg inden jeg bestilte hos dem, og det ser ud som de der har handlet der er godt tilfredse [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tirs jan 07, 2003 22:24 
Offline

Tilmeldt: tirs aug 21, 2001 1:01
Indlæg: 139
Jeg har nu handlet hos dem to gange, den ene gang i efteråret, hvor det blev til en håndful dvd'er, de blev sendt over to gange, der gik ca 1 uge imellem de to forsendelser. Hver forsendelse blev trukekt seperat, selv portoen blev delt op efter hvor mange dvd'er der var i den enkelte forsendelse. Hvis jeg husker korrekt så tog det et par dage at sende pakken fra England til Danmark, ganske normalt.

Den anden gang har jeg ikke modtaget endnu, men de afsendte den i fredags. så den kommer forhåbentlig i morgen.

Portoen er £2 ligegyldigt hvor mange titler du bestiller, og de deler ordren op uden ekstra omkostninger, hvis der lang leveringstid på nogle titler.


Top
   
Indlæg: tirs jan 07, 2003 23:35 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Puha-da jeg kendte ikke til denne forretning, men føj for nogle gode tilbud [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] , så jeg er nu 550 kroner fattigere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men så fik jeg også en masse herlige film, inkl. et par klassikere:

Escape From Alcatraz (Widescreen) (DVD)
rrp £19.99 £7.99

Top Gun (Widescreen) (DVD)
rrp £19.99 £7.99

Butch Cassidy And The Sundance Kid (Widescreen) (Special Edition) (DVD)
rrp £19.99 £10.99

Chinatown (Widescreen) (DVD)
rrp £19.99 £7.99 L.A. Confidential (DVD)
rrp £12.99 £4.87

Cleopatra - 3 Disc set (1963) (Widescreen) (DVD)
rrp £24.99 £10.99

L.A. Confidential (DVD)
rrp £12.99 £4.87

Jeg ved godt dette hører hjemme også under tilbud, men hva f [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... siden kan ihvertfald højt anbefales - selvom det kan rende op [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] !


Top
   
Indlæg: ons jan 08, 2003 20:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør dec 01, 2001 2:01
Indlæg: 1656
Geografisk sted: Vejle
Så har jeg modtaget første del af min ordre. Den blev afsendt torsdag og har ligget på posthuset siden mandag, det vil sige en leveringstid på 2 dage, det er sgu flot. Også lige en bemærkning til indpakningen, jeg bestilte 5 videoer og en DVD, de er blevet sendt som pakke i en ordentlig kasse med masser af pap-strimler til at beskytte dem, det kunne ikke være bedre.

Choices Direct har mine varmeste anbefalinger [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons jan 08, 2003 20:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg har lige bestilt Beetlejuice og Mars Attacks til den glimrende pris £5.99 pr. stk.

Det er også første gang jeg har hørt om denne forretning, men det lyder jo til, at den er værd at besøge.

-Raa


Top
   
Indlæg: ons jan 08, 2003 20:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Beetlejuice - nice one [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

Det kunne være at man lige skulle smutte en tur forbi...

Tak for oplysningen! [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons jan 08, 2003 21:04 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Abildtrup:
<strong>Det kunne være at man lige skulle smutte en tur forbi...</strong><hr></blockquote>

Nej lad være!! Det bliver alt for dyrt eftersom de har hundredevis af gode tilbud (!!!) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] :thumb;!


Top
   
Indlæg: ons jan 08, 2003 21:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
De har også Batman og Batman Returns til £5.99 pr. stk.

Man skal dog passe på, for Batman Returns er blevet klippet, bl.a. må man åbenbart ikke se Michelle Pfeifer putte en spray-flaske i en microbølgeovn !?! [img]images/smiles/converted/shakehead.gif[/img]

(nå ja, og så har de også de to andre Batman-film til samme pris).

-Raa


Top
   
Indlæg: tirs jan 14, 2003 16:01 
Offline

Tilmeldt: tors jun 27, 2002 1:01
Indlæg: 36
jeg er lidt i tvivl.....

Jeg har bestilt 2 film hos dem og har fået 2 breve fra dem 1 som ligner en almindelig ordrebekræftelse og det andet brev lyder som om at nu er de sendt.....eller hvad?

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr> We are pleased to confirm that your order number IEUP5VS165
is now complete.

Thank you for shopping with Choices Direct.

Best regards,
Choices Direct

www.choicesdirect.co.uk <hr></blockquote>

Men på deres side står der stadig - in progress
Så hvad skal jeg regne med, er de sendt eller ikke?

/Mullen [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tirs jan 14, 2003 17:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
@ Mullen:

Jeg har modtaget de samme to mails, og hos mig står der også stadig In progress.

Jeg går ud fra, at de har sendt varene, men jeg ved heller ikke hvorfor hjemmesiden ikke er opdateret.

-Raa


Top
   
Indlæg: tirs jan 14, 2003 18:05 
Offline

Tilmeldt: tors jun 27, 2002 1:01
Indlæg: 36
Det lyder godt at man ikke står alene [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Mullen


Top
   
Indlæg: ons jan 15, 2003 0:07 
Offline

Tilmeldt: tors jun 27, 2002 1:01
Indlæg: 36
Til Raa

Så nu er min ordreside opdateret med - "completed" [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]
Så er din nok også.

/Mullen


Top
   
Indlæg: ons jan 15, 2003 0:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev mullen:
<strong>Så nu er min ordreside opdateret med - "completed" [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]
Så er din nok også.
</strong><hr></blockquote>

Jep [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 15:25 
Offline

Tilmeldt: tors jun 27, 2002 1:01
Indlæg: 36
Til Raa

Der din pakke kommet?
Hvornår er din bestilt? min er bestilt d. 13, og ikke kommet endnu. Jeg læste længere oppe at en havde fået dem efter 2 dage, men så heldig var jeg altså ikke [img]images/smiles/converted/cry2.gif[/img]

/Mulen


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team