DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 16:50

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: ons jan 15, 2003 23:56 
Offline

Tilmeldt: søn dec 02, 2001 2:01
Indlæg: 1072
Geografisk sted: Roskilde
Det var da også på tide, at de fik fjernet "US" fra deres faktura.

Det lader til, at man skal indstille sig på, at skulle betale moms af de film, men endnu ikke har modtaget fra FE.

Hvis mine film fra CDW også bliver snuppet, så skal jeg af med en pæn skilling.

Jeg har bestilt 7 film fra FE og 15 film fra CDW [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

[ 18-01-2003: Indlæg rettet af: Enfen ]</p>


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 0:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn sep 02, 2001 1:01
Indlæg: 806
Geografisk sted: Odense
Har PestDK virkelig haft alle pakker åbnet for at kigge på Fakturaer? Det lyder som om ingen pakker er kommet igennem siden nytår.

[ 15-01-2003: Indlæg rettet af: THXTEX ]</p>


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 0:40 
Offline

Tilmeldt: søn dec 02, 2001 2:01
Indlæg: 1072
Geografisk sted: Roskilde
Jeg har modtaget en pakke fra FE, som jeg bestilte sammen med 7 andre film den 7.1.2003

[ 18-01-2003: Indlæg rettet af: Enfen ]</p>


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 1:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 16, 2001 1:01
Indlæg: 395
Geografisk sted: DAHF
Da jeg havde betalt min toldopkrævning i sidste uge opdagede jeg, at toldbeløbet blev regnet ud fra 17$, og ikke 17£, som jo var det jeg havde givet for den hos FE. Den fejl kom bare mig til gode.


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 1:23 
Offline

Tilmeldt: søn dec 02, 2001 2:01
Indlæg: 1072
Geografisk sted: Roskilde
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Razz:
<strong>

Jo men, £7.99 er dog stadig over bagatelgrænsen, så der kunne godt have kommet moms på.</strong><hr></blockquote>

Ja, jeg ved det godt. Den ligger på 80,- så vidt jeg ved.

Nu er jeg aldrig blevet opkrævet told, så jeg er ikke den mest opdaterede med henblik på førnævnte.

[ 18-01-2003: Indlæg rettet af: Enfen ]</p>


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 1:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 16, 2001 1:01
Indlæg: 395
Geografisk sted: DAHF
...og ti minutter senere kommer posten med de to dvd'er, jeg manglede. WOOOOOOOOHOOOOOOOO!!!

Ahem, der kom 111 dask i told ovenpå, men en hurtig mail til FE skulle ordne den sag. Nu er jeg bare glad for at min sidste Disney Treasure (og Summerslam 2002) er ankommet. Yippee!


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 5:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
Hep...

Jeg venter på Zombie Holocaust fra FE, som har været i restordre i næsten en måned nu (der står stadig at den shipper i løbet af 3-5 dage). Er der nogen der ved hvor længe der går inden FE canceller ordren, hvis de ikke kan skaffe filmen alligevel?

I forhold til faktura-problemerne er det jo meget godt at den ikke er blevet sendt inden for de sidste par uger (i modsætning til Burial Ground, som lige nu sikkert ligger og er ved at blive fortoldet!), men nu hvor faktura'erne skulle være i orden, må de gerne se at få den hjem og sendt til mig [img]images/smiles/converted/devil.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 9:36 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 07, 2003 2:01
Indlæg: 136
Geografisk sted: Viborg
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat
Citat:
Er der nogen der ved hvor længe der går inden FE canceller ordren, hvis de ikke kan skaffe filmen alligevel?


Jeg bestilte The Complete Goofy fra FE, og da jeg 3-4 dage senere checkede Order Status siden, så jeg de havde cancelled. Jeg mailede dem for at høre, hvad der skete, og fik ca. 1 dag senere at vide, at deres leverandør var løbet tør. [img]images/smiles/converted/shakehead.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 9:44 
Offline

Tilmeldt: tors maj 03, 2001 1:01
Indlæg: 48
Geografisk sted: Humlebæk, Danmark
Jeg har også lige modtaget en kvittering fra Postvæsenet om at vi jeg skal betale TOLD for pakker der er sendt fra FE..... #"¤%"#&&%"&% S** F***** når men det er så hvad det er nu må man bare håbe at FE returnere det man betaler i TOLD......


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 11:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 08, 2002 1:01
Indlæg: 323
Geografisk sted: Sønderjylland
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev bokaJ:
<strong>Er der nogen der ved hvor længe der går inden FE canceller ordren, hvis de ikke kan skaffe filmen alligevel?
</strong><hr></blockquote>

Jeg fik min bestilling af The Complete Goofy slettet efter ca. 14 dage med samme begrundelse som Calvin.

Ligesom Calvin fik jeg det heller ikke at vide af FE, men måtte selv finde ud af det på deres hjemmeside, og så bede om en forklaring.

Det er egentlig ikke særligt hensigtmæsstigt, at de ikke meddeler når de sletter en bestilling, og slet ikke når der er tale om en Limited Edition som Goofy. Det ville sgu' være ærgeligt at gå glip af sådan en udgivelse bare fordi man tror, at der er en på vej fra FE.

-Raa


Top
   
Indlæg: tors jan 16, 2003 11:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Calvin:
<strong>

Jeg bestilte The Complete Goofy fra FE, og da jeg 3-4 dage senere checkede Order Status siden, så jeg de havde cancelled. Jeg mailede dem for at høre, hvad der skete, og fik ca. 1 dag senere at vide, at deres leverandør var løbet tør. [img]images/smiles/converted/shakehead.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

OK, det er så åbenbart ret forskelligt hvor lang tid der går...
Men til gengæld har jeg lige fået Burial Ground ind ad døren, udenom tolden [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: lør jan 18, 2003 12:40 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 11, 2001 1:01
Indlæg: 327
Geografisk sted: Horsens, Danmark
Så har jeg været på posthuset og betale told for en film fra FE, afsendt den 23. december.

Nu mangler jeg kun 3 film! Men med den fart de har på, har man da et lille håb om at de kan frem inden jul, eller er det måske for meget at forlange..........


Top
   
Indlæg: lør jan 18, 2003 14:53 
Offline

Tilmeldt: søn dec 02, 2001 2:01
Indlæg: 1072
Geografisk sted: Roskilde
Jeg har også lige modtaget en film af de otte jeg har bestilt. Den første jeg bestilte - How the Grinch stole Christmas - gik lige igennem. Minority Report, som jeg lige har hentet idag, skulle jeg betale 108,- ekstra for. Chancen for, at de resterende 6 film slipper igennem told, er ikke særlig stor.

Jeg har afsendt en email til FE og gjort dem opmærksom på problemet og at jeg forventer, at de betaler for de ektra omkostninger jeg har haft.

Sjovt nok skrev jeg under comments, da jeg bestilte filmene, om de ikke ville sende fakturen seperat. Det gjorde de ikke og de svarede heller ikke tilbage på denne request.

EDIT:
Jeg har lige modtaget en email fra FE, hvor de skriver, at de vil refunderer de ekstra udgifter jeg har haft, så snart de har modtaget en kopi af opkrævningen/kvitteringen.

[ 18-01-2003: Indlæg rettet af: Enfen ]</p>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team