Chatgang med CDON..
CDON Kundservice [17.03.13]
Medarbejder Jannie har sluttet sig til samtalen
Du [17.03.13]
Trackmania Turbo - PS4. Står som spil til 119,-. Koster dog 199,-??
Jannie [17.03.13]
Hej
Jannie [17.03.13]
Hvor står det henne til 119?
Du [17.03.13]
På jeres hjemmeside
Du [17.03.25]
http://cdon.dk/spil/trackmania_turbo-34 ... veillance#Du [17.03.49]
Indgår i kampagne: Spil til 119 kr
Jannie [17.04.34]
Kan du sende et link til kampagnen?
Du [17.04.49]
Har sendt et link til siden
Jannie [17.07.13]
Kun til varen, og der står kr.199,-
Du [17.08.34]
Nedenunder er der en linie hvor der står:
http://cdon.dk/spil/spil_til_119_kr/Du [17.09.10]
Vil du have et screendump på mail?
Jannie [17.10.55]
Der kom jeg ind på det.
Jannie [17.11.46]
Det tyder på der generelt er fejl med denne kampagne, da der ikke står hvad den skal gælde + der er mange varer der koster under de kr.119,-, så den er jeg desværre nødt til at fejlmelde. Den skal være rettet til i morgen
Du [17.13.37]
Det stod også til 119,- i hovedlinien igår - produktet var dog ikke tilgængeligt, så jeg lagde det overvågning og fik så mail idag. Får jeg det så til 119,-? Det er jo ikke min skyld at systemet fejler.
Jannie [17.14.34]
Vi tager forbehold for fejl, så derfor jeg ikke kan sige hvad der sker i denne kampagne, men desværre kan jeg ikke give dig det til kr.119,- medmindre det koster det.
Du [17.14.43]
Hvis jeg mærker en vare forkert i min butik, fanger bordet også..
Jannie [17.15.22]
Men når det er online-handel, så tages der forbehold for det i vilkårerne på hjemmesiden.
Du [17.16.13]
Så kunden bliver den lille i det her spil, altså?
Jannie [17.16.40]
Når der tages forbehold for fejl, så ja.
Du [17.17.34]
Tak for kaffe, Det synes jeg ikke er en fair behandling. Så kan man jo ikke gå ud fra det der er skrevet på jeres side?
Du [17.18.10]
Så kan man jo til enhver tid henholde sig til "fejl"..
Jannie [17.19.52]
Når det handler om internettet, så kan der ske fejl i systemerne, så derfor der selvfølgelig tages forbehold for det.
Du [17.21.25]
De 2 andre varer jeg har i kurven er Blurays som "indgår i kampagne" - dem tør jeg så ikke at bestille nu..
Jannie [17.22.58]
Sålænge du kan se de går ind til den rigtige pris i kassen er der ikke noget problem.
Du [17.25.34]
Prisen kan jo variere. det tør jeg ikke binde an med. Troede det var kundeservice - men det er så kun kundeinfo - i min optik. jeg må desværre overveje at lægge min handel andetsteds. Og det på grund af 80,-, som burde være til at overse for jer. Kan du komme mig imøde og give mig fri fragt på min bestilling?
Jannie [17.30.01]
Jeg skal beklage det er sådan du ser på det, men da det, som sagt, omhandler elektronik, så kan der desværre ske fejl både menneskelige og systemiske. Da det er en kampagne der står meget misvisende virker det mere som den er forældet end en kampagne der stadig kører. Desværre så er det ikke noget jeg kan hjælpe med, da dette skal fejlmeldes. Om du ønsker at handle andre steder er også kun et valg du kan træffe.
Du [17.30.55]
Jamen, så tak for denne gang..
Jannie [17.31.10]
Selv tak.