Modtagerflex ved ferie?

Diskutér dine oplevelser med diverse forhandlere her - både ris og ros er velkommen. Alle spørgsmål vedr. gældende told- og momsregler hører også til her.
Brugeravatar
Le Samouraï
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)

Modtagerflex ved ferie?

Indlægaf Le Samouraï » tors jul 07, 2016 15:45

Er der nogen herinde, der bruger postens Modtagerflex og ved, hvordan man skal forholde sig mht. ferie? Kan man sætte ordningen i bero, eller skal man helt afmelde den?

Jeg bor nemlig på første sal i en etageejendom, og jeg har tilmeldt mig, fordi efter nedlæggelsen af posthusene, så er det noget nemmere, at posten blot stiller boblekuverterne med film foran min dør, end jeg skal tage en omvej til Føtex. Heldigvis bor jeg i en tryg ejendom, så der er ikke den store risiko for, at nogen skulle finde på at nuppe en pakke foran døren.

Når det er sagt, så kommer der naturligvis en del fremmede i opgangen - reklamebude, trappevaskere o.l., så jeg er da ikke 100% tryg ved at have pakker stående i en hel uge, mens jeg er på ferie.
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.

Mortenbruun
Kontakt:

Re: Modtagerflex ved ferie?

Indlægaf Mortenbruun » fre jul 08, 2016 8:15

Du kan bare lade være med at bestille noget i en måneds tid før du tager på ferie.

Brugeravatar
Mike Haggar

Re: Modtagerflex ved ferie?

Indlægaf Mike Haggar » fre jul 08, 2016 10:29

Alternativt gøre dig gode venner med din nabo og give en flaske rødvin fra din rejsedestination som tak :)
Xbox Live Gamertag & PSN ID: austerellis

Tilbage til "Forhandlere"