DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 12:55

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør feb 23, 2013 22:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 09, 2013 18:00
Indlæg: 19
Hejsa.

Hvor køber i jeres blu-ray film henne? Det skal være steder med mulighed for danske undertekster.
Jeg har selv købt lidt på Amazon, når jeg er heldig at finde nogle med danske tekster.. Nogle gange er de billigst på amazon, andre gange er de måske billigere på elgiganten.

Men hvor synes i det er billigst og bedst?

_________________
Billede
"There is no life in the void. Only death"


Top
   
Indlæg: søn feb 24, 2013 1:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Lasse T skrev:
Hejsa.

Hvor køber i jeres blu-ray film henne? Det skal være steder med mulighed for danske undertekster.
Jeg har selv købt lidt på Amazon, når jeg er heldig at finde nogle med danske tekster.. Nogle gange er de billigst på amazon, andre gange er de måske billigere på elgiganten.

Men hvor synes i det er billigst og bedst?


Som udgangspunkt er tekstning det sidste jeg kigger på, men for nu at besvare dit spørgsmål, så kommer langt de fleste af mine film fra amazon.co.uk, og ind i mellem er der som du nævner også danske tekster på udgivelserne. Nuvel - er der danske tekster slår jeg dem gerne til, men mest som supplement hvis dialogen er mudret.

Decideret målrettet mod dk-tekster er de to andre "leverandører" jeg benytter mest, nemlig cdon.com og så fysisk besøg i Blockbuster efter enten ex-rentals eller film fra deres 50kr-hylde, nok mine bedste bud.

El-Giganten skal virkelig diske op med slag-tilbud før jeg smider mine penge der, men det hænder da ind imellem. Som udgangspunkt er de for dyre med film, og det kan så igen kombineres med, at jeg nægter at betale ret meget mere end 70kr for en film på blu-ray, og allerhelst med 50-60kr som grænse (For mig interessante nyheder i det tyske til de fine 9,99EUR som en lille undtagelse)

Så, ud fra billigst og bedst og samtidig indeholdende dk-tekster devisen, så er mit svar altså Blockbuster og Cdon (især når der gives fri-fragt og man samtidig har en bette voucher at fyre af)

Er det bare billigst og bedst, sværger jeg til Amazon England (samt deres Marketplace) og Amazon Tyskland, samt Zavvi i ny og næ..

8)


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2013 15:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 28, 2002 1:01
Indlæg: 1558
Geografisk sted: 10 min. fra Øst for Paradis
Og hvis du er i tvivl om der er dk-subs på titler fra amazon.co.uk, kan du evt. konsultere BDLive.dk:
http://bdlive.dk/movies/uk


Top
   
Indlæg: ons feb 27, 2013 17:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 09, 2013 18:00
Indlæg: 19
Ka-Bang skrev:
Og hvis du er i tvivl om der er dk-subs på titler fra amazon.co.uk, kan du evt. konsultere BDLive.dk:
http://bdlive.dk/movies/uk


Takker.. Men kan man være sikker på at filmen fra bdlive og amazon er den samme? Altså samme release.. Ud fra amazons billeder af filmen (cover osv.), så er de forskellige.. Købte fx Jurassic Park trilogien derinde fra.. Det var ikke den samme boks jeg fik i min postkasse, som den der var et billede af..

_________________
Billede
"There is no life in the void. Only death"


Top
   
Indlæg: tors feb 28, 2013 14:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jul 31, 2008 22:00
Indlæg: 1498
Geografisk sted: Glumsø, Sjælland
Tror mere det er udgivelsens titel end det egentlige billede du skal hæfte dig ved. Amazon har nogle gange pre-artwork hvis de ikke lige har fået scannet et cover, hvorimod bdlive går efter retail covers. Så gå mere efter titlen end coveret vil være min anbefaling :)

_________________
En liste over de blå
Everything Counts (In Large Amounts)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team