Jeg opper lige denne tråd en gang.
Jeg bestilte, ligesom mange andre her, James Bond boksen til 399,- (plus et spil) den første august hos Elgiganten. Den femte modtager jeg så spillet, men ingen Bond boks. Så godtroende som jeg er regner jeg med den bliver sendt senere, men et par dage senere kan jeg se der er mange herinde der har modtaget den, så jeg sender en mail til elgiganten hvor der står jeg ikke har modtaget den.
3 dage senere får jeg så et svar om at den står som udleveret i deres system. Det kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget, så jeg sender en ny mail til dem. Jeg ventede 3 dage, og intet svar kom, så jeg ringede til dem. Efter en halv times ventetid (!) kom jeg endelig igennem, og jeg fik forklaret situationen. Personen jeg snakkede med, blev nødt til at spørge sin kollega om det, hvilket er fair nok, så hun ville ringe tilbage til mig indenfor en time.
Det skete så aldrig.
Igen, godtroende som jeg er, regner jeg med hun måske sender en mail i stedet, men det skete heller ikke. Så jeg ringer igen i dag for at høre hvad fanden det er der sker. Medarbejderen jeg får fat i, fortæller så at han kan se de slet ikke har fået den på lager endnu (WHAT. THE. FUCK.) Men der var intet han kunne gøre lige nu, så jeg ville få svar en af de kommende dage...
Aldrig har jeg oplevet noget så amatøragtigt før
_________________
"Like a midget at a urinal, I had to stay on my toes"