DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 12:51

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre dec 02, 2011 17:43 
Offline

Tilmeldt: man jan 26, 2004 14:15
Indlæg: 689
Geografisk sted: Jyske højderyg
Er der nogen der har erfaringer med dvd forhandlere i Portugal? Evt. kender Clapfilmes?

De har udgivet en del Raoul film som jeg ikke tidligere har set på dvd. Netop nu har de et par billige Raoul Ruiz boxe med omkring 10 film + andet. Filmene bortset fra O Território og muligvis Ponto de Fuga har englske undertekster.

Det er disse to boxe:

Box: Raridades - PACK 3 DVD 15 euro

Combate de Amor em Sonho: DVD 9 · Pal · Zona 2 · 4/3 · Cor · 122’ · Stereo · Francês, Português · Legendado Em Inglês, Francês, Português
A Cidade dos Piratas: DVD 9 · Pal · Zona 2 · 16/9 · Cor · 160´ · Stereo · Francês · Legendado Em Inglês, Português
O Território: DVD 9 · Pal · Zona 2 · 4/3 · Cor · 104´ · Stereo · Inglês · Legendado em Francês, Português

Inclui Filme Inédito de Raúl Ruiz – Ponto de Fuga (Point de Fuite), com Steve Baes, Rebecca Pauly, Paulo Branco, Tony Jessen e com a Participação Especial de Anne Alvaro

Box: A CONSAGRAÇÃO - PACK 5 DVD 20 euro:

Klimt Director´S Cut (Inédito Em Dvd): DVD 9, Pal, Zona 2, 4/3 Letterbox, Cor, 127’, 2.0 Dolby Digital, Francês/Inglês, Legendado em Francês, Inglês, Português
Aquele Dia: DVD 9, Pal, Zona 2, 16/9, Cor, 100´, 2.0 Dolby Stereo, Francês, Legendado em Inglês, Português
O Tempo Reencontrado: DVD 9, Pal, Zona 2, 16/9, 1.85:1, Cor, 165´, 2.0 Dolby Stereo, Francês, Legendado em Inglês, Português
Genealogias de Um Crime: DVD 9, Multizona, 16/9, 1.66:1, Cor, 113´, 2.0 Dolby Stereo, Francês, Legendado em Inglês, Português
Três Vidas e uma Só Morte: DVD 9, Multizona, 16/9, 1.66:1, Cor, 123´, 2.0 Dolby Stereo, Francês, Legendado em Inglês, Português

Porto er 12 euro


Top
   
Indlæg: fre dec 02, 2011 19:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 26, 2009 13:49
Indlæg: 1306
Jeg har også tit tænkt på at købe de to bokse, samt Ruiz' "Mistérios de Lisboa", som også er udgivet i Portugal i forskellige udgaver inkl. en 6 disk dvd boks, samt en blu-ray udgave (som dog ikke indeholder den lange tv-version).

Det er godt nok et billigt tilbud, du har fundet. Men jeg kender ikke Clapfilmes. Ofte nævnes fnac.pt som en pålidelig portugisisk forhandler, men der koster filmene over det doppelte! Jeg kan se, man skal betale med paypal eller bankoverførsel hos clapfilmes, hvilket mindsker sikkerheden lidt.

Men jeg vil ikke afskrække nogen. Bare husk at melde tilbage, hvordan det går, hvis...

Det kan endda være, jeg selv tager chancen :D


Top
   
Indlæg: man dec 05, 2011 22:33 
Offline

Tilmeldt: man jan 26, 2004 14:15
Indlæg: 689
Geografisk sted: Jyske højderyg
hitchcock.dk skrev:
Jeg har også tit tænkt på at købe de to bokse, samt Ruiz' "Mistérios de Lisboa", som også er udgivet i Portugal i forskellige udgaver inkl. en 6 disk dvd boks, samt en blu-ray udgave (som dog ikke indeholder den lange tv-version).


Jeg havde også kig på "Mistérios de Lisboa" 6 disk udgaven. Jeg ville helst have blu-ray udgaven af filmen, men den er udsolgt. Den udkommer iøvrigt i USA om et par uger.

Citat:
Det er godt nok et billigt tilbud, du har fundet. Men jeg kender ikke Clapfilmes


Clap filmes er et produktionsselskab og de har produceret "Mistérios de Lisboa" og mange andre film, bl.a Dans Paris af Christophe Honoré.

Clapfilmes web sider er ikke særligt stabile. Det er ikke lykkedes mig at tømme indkøbskurven og derfor endte jeg med at få bestilt flere ting dobbelt. Da jeg desuden ikke kunne komme til at betale eller slette ordrene er det noget skidt. Jeg tror at det gik galt fordi jeg have flere faner åbne med forskellige titler og forskellige versioner af indkøbskurven. De svarer heller ikke på mail.

Så jeg burde ikke bestille hos dem, men lidt spænding i dagligdagen er OK, så jeg bestillte alligevel den ene Ruiz box - den anden er nu fuld-pris - og "Mistérios de Lisboa" 6-disk udgaven. Jeg oprettede mig som kunde en gang til og genbestilte.

Kender du Body Rice af Hugo Vieira da Silva?

-peter


Top
   
Indlæg: tirs dec 06, 2011 19:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 26, 2009 13:49
Indlæg: 1306
Jeg håber, alt går i orden med dit køb. Hvad måtte du slippe i porto for din bestilling? Jeg venter nok lidt...

Nej, jeg kender hverken Body Rice eller instruktøren, men den kunne godt være interessant.


Top
   
Indlæg: ons dec 07, 2011 22:50 
Offline

Tilmeldt: man jan 26, 2004 14:15
Indlæg: 689
Geografisk sted: Jyske højderyg
hitchcock.dk skrev:
Jeg håber, alt går i orden med dit køb. Hvad måtte du slippe i porto for din bestilling?

Helt billig i tax og porto er det ikke:

Billede

men siden min kone ønsker sig Mistérios de Lisboa i julegave, var der ikke noget at gøre.

ClapFilmes er nu ikke en dårlig forhandler. Jeg skrev til dem på Spansk og fik svar på engelsk efter 10 min. Vi har udvekslet 4-5 mail og de svarer altid indenfor en halv time. Så problemerne blev løst og jeg fik de to Ruiz boxe til promo pris (dvs 1/2 pris). Det hele blev afsendt indenfor 1 time. Det er tilsyneladende en helt ny butik. Den af mine ordre der gik galt har fakturanummer ....00002 og den anden af mine ordre fra i går har nr. ....00008.

Jeg vil ikke være nervøs for at købe hos dem igen (bortset fra extraudgifternes størrelse). Der er et par interessante film som jeg godt kunne finde på at købe.

-peter


Top
   
Indlæg: tors dec 08, 2011 10:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 26, 2009 13:49
Indlæg: 1306
Tak for informationerne, og tillykke med den fine handel. :thumb:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team