DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:42

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre sep 09, 2011 14:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
Hep!

Efter Amazon.co.uk er begyndt at sende mere og mere grej til DK og siden der er gratis levering på meget af det, så presser følgende behov sig på:

Hvordan pokker kan man nemmest holde øje med prisudviklingen på et Amazon produkt (f.eks. dem man har i sin 'basket') ? Det er noget meget a-la edbpriser's prisgraf jeg er ude efter.

Det er kommet noget bag på mig hvor meget produkterne svinger i pris, så en tracker som kunne vise udviklingen - evt koblet med en 'alert' når en all-time-low blev ramt, ville jo være genial.

Jo, jeg har googlet det - men der kommer en del - og det er jo ikke til at vide hvad der fungere og er til at stole på. Så jeg er ude efter jeres erfaringer på området - hvis noget altså har prøvet den slags?

_________________
Mino - DAHF medlem # 339 - DTS - certificeret.


Top
   
Indlæg: fre sep 09, 2011 19:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg bruger Blu-ray.com's price-tracking og det fungerer bare perfekt! Det kræver at du er medlem af siden.


Top
   
Indlæg: fre sep 09, 2011 19:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 19, 2002 1:01
Indlæg: 2839
Geografisk sted: Hvidovre
Jeg skal skynde mig at sige at det ikke skal være filmspecifikt. Mit sidste amazon køb var således en græsslåmaskine :-)

_________________
Mino - DAHF medlem # 339 - DTS - certificeret.


Top
   
Indlæg: fre sep 16, 2011 8:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jun 09, 2002 1:01
Indlæg: 149
MiNo skrev:
Jeg skal skynde mig at sige at det ikke skal være filmspecifikt. Mit sidste amazon køb var således en græsslåmaskine :-)

Jeg har lige fundet:
http://uk.camelcamelcamel.com/

ved første øjekast ser det ok ud... ellers kommer der faktisk en række forslag fra google...

_________________
Hilsen
Henrik Skjærbæk
Dropbox.. erstatning for USB sticken, 2GB gratis lager med automatisk sync mellem dine pcer


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2013 13:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Vil da slå et slag for http://keepa.com/
De holder styr på priser på både almindelige, så vel som marketplace (new/used), og den virker på alle de forskellige amazon sider.

De har en tilføjelse til firefox og Chrome der gør at man kan se prisudviklingen på et produkt direkte på amazon produktsiden, (hvor man også kan lave prisovervågning - smart)
Den kan også sammenligne priser de forskellige amazon sider imellem, hvis en udgivelse nu er billigere fra eks tyskland.

Billede

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2013 20:11 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Jeg har i flere år brugt camelcamelcamel (som nævnt ovenfor), og det funker helt perfekt til prisovervågning. Du kan tilmed få tilsendt mail, hvis en vare kommer under en ønsket pris.


Top
   
Indlæg: man jan 28, 2013 20:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
CFN skrev:
Jeg har i flere år brugt camelcamelcamel (som nævnt ovenfor), og det funker helt perfekt til prisovervågning. Du kan tilmed få tilsendt mail, hvis en vare kommer under en ønsket pris.

Det gør keepa også og hvis man er til sociale medier kan den sende en tweet eller slå det op på facebook.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team