DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 14:19

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons jun 08, 2011 17:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
I lørdags bestilte jeg The Deer Hunter, tydeligt afbildet er Digibook-udgaven med ekstra materiale. I dag modtager jeg så en luset keep case, førsteudgave som er barebones! :devil: Jeg dobbelt- og trippelt-tjekkede alt, stregkoder osv. og så modtager jeg sgu det forkerte. :roll:

Dagen inden bestilte jeg Pianisten (også som Special Edition Digibook), som jeg endnu ikke har modtaget, men mon ikke de også sender den gamle udgave til mig...

Dette var mine første ordrer hos MovieZoo - og de sidste. Jeg har bedt om at få pengene returneret og slettet preorders. Øv.


Top
   
Indlæg: ons jun 08, 2011 17:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Du har ikke 'trykket dem på maven' og hørt hvorfor du ikke har fået en Digibook?

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: ons jun 08, 2011 17:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
De har ikke svaret på min mail endnu.

Jeg er bare rigtig skuffet for jeg havde virkelig set frem til at få den bogudgaven med ekstra materiale - dét og så fordi den er gal på min første ordre :x


Top
   
Indlæg: tors jun 09, 2011 17:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Update.

Nå, modtog i dag Pianisten i Digibook-format. Det var godt nok med højeste pessimisme-faktor jeg åbnede kassen.

Deer Hunter skal retur og så har de lovet at sende en ny, når de modtager den. Det ville nu se pænere ud, hvis de skød den afsted i dag, men de insisterer på at få den gamle retur først. MovieZoo betaler returfragten i form af at sende et klisterfrimærke.


Top
   
Indlæg: lør jun 11, 2011 9:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Efter lidt mailen frem og tilbage, først med en medarbejder der ikke vil sende en ny afsted inden han modtog den gamle, og en anden medarbejder, der gerne vil sende en ny afsted med det samme, modtog jeg i dag The Deer Hunter i digibook. Case closed :thumb:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team