DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 7:38

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 187 indlæg ]  Gå til side Foregående 19 10 11 12 13
Forfatter besked
Indlæg: lør jun 23, 2012 14:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Fritte skrev:
At du så stiller spørgsmålstegn ved idéen i at forudbestille JAWS måneder i forvejen og gør det samme selv står vist for egen regning :roll:

Nej, for du bestiller en dødssyg katalogudgave af filmen til den samme pris som alle andre steder. Jeg forudbestilte for at sikre mig en pris, der er 200 kroner under normalprisen, som sandsynligvis er en fejl. Skulle ordren blive slettet, bestiller jeg den ikke igen til 449 kroner, men køber den når den udkommer. Det bør ikke være svært at se forskellen?

I øvrigt kan jeg stadig ikke se, hvordan det kan være Paypals skyld. De udbetaler jo til alle andre, der har betalt for en vare de ikke har fået. Fejlen i dit tilfælde er Axels og ingen andres. Det andet er bare at rette kanonen mod den første og bedste, hvilket du også gør, når du ikke kan se forskellen imellem min og din preorder. Så slap bare af kammerat! ;) :beerchug:

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: lør jun 23, 2012 14:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg sparede en hel 20'er + porto, samt levering flere uger i forvejen. Helt ærligt, så kunne jeg ikke få armene ned af begejstring over mit kup! Undskyld, køb. Jeg havde det lidt ligesom du har det nu. Men hvis du kan dirigere mig til et sted hvor jeg kan få filmen til samme pris, så smid en PB. Indtil videre har jeg bestilt den fra England til cirka 200 kroner.


Top
   
Indlæg: lør jun 23, 2012 14:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Fritte skrev:
Jeg sparede en hel 20'er + porto, samt levering flere uger i forvejen. Helt ærligt, så kunne jeg ikke få armene ned af begejstring over mit kup! Undskyld, køb. Jeg havde det list ligesom du har det nu. Men hvis du kan dirigere mig til et sted hvor jeg kan få filmen til samme pris, så smid en PB.

Men havde du ikke fået samme pris ved udgivelsen? Jeg spørger jo netop i mit første indlæg, hvad der var at hente på at bestille før tiden. Så kunne du jo bare svare, at du sparede penge ved at forudbestille en film, som du vidste at du skulle købe alligevel. Det var jo det, hele min undren gik på til at begynde med.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: lør jun 23, 2012 14:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Nej, Axel var nemlig smarte nok til at skilte med FREE SHIPPING og stille og roligt hæve prisen på mange titler, især de mest populære. Derfor formodede man at have gjort et godt køb.
Jeg læste om en stakkels gut der havde brændt inde med næsten $400.

Lesson learned: aldrig nogensinde forudbetale et køb mere. Det er slut.


Top
   
Indlæg: ons jul 04, 2012 15:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
En mail og 2 indsigelser til PayPal og endelig lykkedes det mig at hive en sejr hjem over Axel :clap:

Refund tilbage på min konto indenfor et par dage :thumb:


Top
   
Indlæg: ons jul 04, 2012 16:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Fritte skrev:
En mail og 2 indsigelser til PayPal og endelig lykkedes det mig at hive en sejr hjem over Axel :clap:

Refund tilbage på min konto indenfor et par dage :thumb:

Jubl når du har pengene :naughty:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: man jul 09, 2012 9:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
De tikkede så ind på kontoen i dag :nuts:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 187 indlæg ]  Gå til side Foregående 19 10 11 12 13

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team