DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 8:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DHL
Indlæg: ons dec 15, 2010 9:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Jeg venter på en bog der er afsendt fra Tyskland via den tyske (duh) afdeling af DHL og så skulle fragtes videre med Post Danmark når den nåede grænsen (eller deromkring).

Bogen blev afsendt d. 27. November men ser ud til at være strandet i Hamborg siden d. 30. November. Jeg har haft kontaktet Post Danmark og de siger de ikke har modtaget den og DHL ved ikke lige hvor den er men har selv kontaktet Post Danmark (hurra). Investigeringstid 4-8 uger (dobbelt-hurra).

Mit spørgsmål går på om der er nogen herinde der har nogle erfaringer med sådanne situationer vedrørende DHL.de? Er der nogen der har prøvet nogenlunde det samme og hvor det er endt lykkeligt? Hvor lang tid ventede i? Grunden til jeg spørger er at den bog jeg har bestilt bliver hastigt sværere at få fat på (OOP) og jeg gider ligesom ikke vente 8 uger hvis det bare er for at høre, at ja, den er sku' væk.

Alle svar/kommentarer er velkomne :)


Top
   
 Titel: Re: DHL
Indlæg: ons dec 15, 2010 9:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Jeg har engang skulle modtage noget fra Holland med DHL, det tog også lang tid, da de valgte at sende pakken via Ungarn :roll:
Hvis den er i Hamburg, så må de vel kunne finde den der på det lokale lager.

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel: Re: DHL
Indlæg: ons dec 15, 2010 9:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Hamborg er det sidste sted der optræder på den trace af pakken jeg kan kalde frem. De påstår godtnok at den har forladt Hamborg men Post Danmark siger altså at de aldrig har modtaget den og det fremgår heller ikke af tracen at de har. Den kan selvfølgelig være faldet af en lastbil et sted :)

Hvis den var røget over Ungarn eller andre umulige lande gjorde det ikke så meget så længe jeg kunne se at den stadig pingede ind hist og her, men der har altså været helt dødt om pakken siden d. 30. November. I mellemtiden har jeg så modtaget en anden pakke fra Tyskland via DHL.... Det tog 3 dage.


Top
   
 Titel: Re: DHL
Indlæg: fre dec 17, 2010 14:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Som altid hjælper det at brokke sig på dahf :)

Pakken dukkede op idag i fin stand ... Tog kun små 20 dage fra Tyskland.

Hurra for mig !


Top
   
 Titel: Re: DHL
Indlæg: fre dec 17, 2010 14:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Jeg modtager jævnligt pakker fra DHL, og har ikke haft episoder af uheldig karakter endnu.

Men både DPD og GLS har der været bøvl med.
I dag lå der en pakke til mig, ovenpå postkassen.
GLS stod for denne 'levering'. :roll:
Det lokale postbud kan måske være synderen.


Top
   
 Titel: Re: DHL
Indlæg: fre dec 17, 2010 15:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Det var så dhl.de jeg havde problemer med... PostDanmark fragtede den det sidste stykke, men pakken kom først til Danmark igår så kan ikke rigtig klandre dem for noget :)

Ellers har jeg på fornemmelsen at det kommer lidt an på hvem man spørger om et givent fragtfirma er problematisk eller ej... Jeg fandt mange klage-sager om DHL på nettet, men det kan jeg på den anden side jo også finde om Post Danmark ('vi' har jo selv en fin tråd herinde) men jeg har selv ikke haft nogen problemer med dem.

Jeg er sku' bare glad over at bogen nåede vel frem :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team