DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:16

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3
Forfatter besked
Indlæg: ons dec 28, 2016 22:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Hov, jeg glemte helt at skrive tilbage her.

Det kostede $11,96 at få sendt de tre BD'er til DK med billigste måde. $2 for at behandle ordren og $9,96 for porto. Det tager så også 2-3uger, før de ankommer. Men de gled glat gennem tolden.

Jeg er lidt lun på at prøve My USA også, fordi Shipito ikke lader til at have så mange forsendelsesmetoder at vælge mellem, hvis det skal være overkommeligt. Der er faktisk kun den ene.

$20 for at konsolidere flere pakke og få dem sendt hurtigt og med tracking, som der blev skrevet om ovenover, det lyder meget fornuftigt.

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: tors dec 29, 2016 22:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
$11.96 for tre skiver lyder da ikke helt dårligt. Forsendelsestiden på et par uger er mig ligegyldig så længe tingene dukker op. De billige leveringsmetoder har også en bedre chance for at slippe ubemærket gennem tolden.

Hvorfor søger du andre forsendelsesmetoder når du har fundet en billig ? :)

Ja $20 var meget billigt, men USGoBuy viste sig jo som skrevet at være noget ustabil. En mistet pakke og et ustabilt site gjorde at det var lidt for spændende. Så spændende at jeg ikke har brugt dem siden.

Du har kun brugt ShipItTo en gang?


Top
   
Indlæg: fre dec 30, 2016 18:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Nej, jeg har brugt dem 4 gange nu. Og jeg har et par pakker mere liggende mere hos dem, som jeg venter med at få sendt videre til efter nytår.

Hver gang er gået glat.

De $12 er dog uden forsikring osv., så man hænger selv på den, hvis noget forsvinder. Man kan dog tilkøbe alle mulige ekstra ydelser så som netop forsikring, at få dem til at fotografere indholdet, konsolidere pakker osv.

Der er vist også et eller andet reward-system, men jeg har ikke kigget så meget på det, så jeg ved ikke, hvor meget man skal bruge dem, for at det bliver relevant. Så dog tilfældigvis, at nogle af de rewards, man kan vælge mellem er rabat på forsendelse, intet håndteringsgebyr o.l.

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: fre dec 30, 2016 18:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 28, 2006 15:39
Indlæg: 5369
Takker for svar. Det lyder meget som om det er dem jeg skal prøve næste gang.

Lidt trælst er det dog at Code Red ihvertfald de par gange jeg har prøvet dem deler leveringer op i pakker af 3, så at hvis man bestiller 5 skiver så kommer der to forsendelser og at man så skal have gang i konsolidering med ekstragebyr til følge.

Forsikring er jeg ikke så bekymret for. Tror aldrig jeg har mistet en pakke mellem USA og Danmark :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team