DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 19:41

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1461 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 598 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 18:10 
Offline

Tilmeldt: lør nov 06, 2004 18:21
Indlæg: 319
Geografisk sted: R-Point
Tåregas for faen, tåregas!! :)


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 18:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
MuchaLucha skrev:
morfar skrev:
Så blev han sur og spurgte om jeg stod og sagde han tog urimelige overpriser..... og at jeg "bare" havde været heldig de par 100 gange!

Nosseklaphat....

Hvaaa' ... har du ikke tjenestepistol - eller i det mindste en gummiknippel ? :devil:


Hehe, joeh.... men pistolen er pænt låst inde på stationen. Han burde dog havde haft et advarselsskud i skulderen.

Hvad giver I for at sende 1 stk dvd i bobbel kuvert?

Man sparer åbenbart 4 kr. ved at smide den i postkassen selv.

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 19:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
morfar skrev:

Hvad giver I for at sende 1 stk dvd i bobbel kuvert?

Man sparer åbenbart 4 kr. ved at smide den i postkassen selv.


Jeg må slippe 16,5 kr. Hver eneste gang.

Kermit


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 20:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Kermit skrev:
morfar skrev:

Hvad giver I for at sende 1 stk dvd i bobbel kuvert?

Man sparer åbenbart 4 kr. ved at smide den i postkassen selv.


Jeg må slippe 16,5 kr. Hver eneste gang.

Kermit


Så blir du bo.... i rø... lige så hårdt som mig.

Prøv at køb 12,50 kr frimærker og sæt sådan et på.... det er gået igennem for mig ALLE gange!

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 20:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 31, 2003 1:01
Indlæg: 6226
Geografisk sted: København
Kermit skrev:
Jeg må slippe 16,5 kr. Hver eneste gang.

Kermit

Også mig. Det koster 16,5 kr. at sende 1 stk dvd i bobbel kuvert. Det er dyrt, men sådan er det bare. Det kan vi ikke gøre noget ved ;)

morfar skrev:
Prøv at køb 12,50 kr frimærker og sæt sådan et på.... det er gået igennem for mig ALLE gange!

Ja det kan man godt, men så risikerer man at betale en bøde og den risiko vil jeg ikke løbe.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 20:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 08, 2004 20:01
Indlæg: 3293
Jeg har hørt at hvis man sender i en af de dersens hvid CD-WOW æsker, så er det fint nok med 12,50, for de er vist nok smalle nok.
Er der nogen der kan bekræfte det?


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 20:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 24, 2004 14:53
Indlæg: 2644
Geografisk sted: Viborg
morfar skrev:
Kermit skrev:
morfar skrev:

Hvad giver I for at sende 1 stk dvd i bobbel kuvert?

Man sparer åbenbart 4 kr. ved at smide den i postkassen selv.


Jeg må slippe 16,5 kr. Hver eneste gang.

Kermit


Så blir du bo.... i rø... lige så hårdt som mig.

Prøv at køb 12,50 kr frimærker og sæt sådan et på.... det er gået igennem for mig ALLE gange!

Problemet er at deres egne regler er pisse uklare. Der står at forsendelsen ikke må være over 2 cm, men en DVD i en boblekuvert er altså ret fleksibel, og så er det op til den enkelte postmedarbejder at afgøre med sig selv om den kan eller ikke kan komme gennem det lille stykke pap. Nogen af dem mener godt den må klemmes lidt, men dem der ikke har haft sex i årevis bliver personligt fornærmet hvis kuverten så meget som strejfer papskabelonen.
Når den ryger i postkassen er min teori at de lader tvivlen komme kunden til gode. Jeg sender tit - men ikke altid - DVD'er i boblekuverter med 12,50 på, og so far uden problemer. Men de skal osse bare prøve, så bliver jeg en vanskelig kunde! :evil:

_________________
Venlig hilsen Jonas
-------------------
"I have a large sea-shell collection, which I keep scattered on the beaches all over the world. Maybe you've seen it." - Steven Wright


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 20:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 28, 2003 1:01
Indlæg: 2290
Geografisk sted: Vejle Øst
morfar skrev:
Så blir du bo.... i rø... lige så hårdt som mig.

Prøv at køb 12,50 kr frimærker og sæt sådan et på.... det er gået igennem for mig ALLE gange!


Samme her - jeg smider altid 12,50 på og har da efterhånden sendt en del DVD'er frem og tilbage. Har også prøvet en enkelt gang at gå til posthuset og bede om porto til brevet, så vil de også ha' 16,50 ... så fremover beder jeg bare om 12,50 i frimærker istedet for "porto til dette brev" ...

/Christian

_________________
-"Vidste du iøvrigt, at man godt kan ringe fra Ringsted til Thisted men man ikke kan tisse ud over hele Alex Nyborg Madsens ansigt?"


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 20:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 08, 2004 20:01
Indlæg: 3293
Argh! Hvorfor har jeg ikke overvejet det noget før :?


Top
   
 Titel:
Indlæg: man apr 18, 2005 20:47 
Offline

Tilmeldt: tirs feb 04, 2003 2:01
Indlæg: 132
Citat:
..... så er det op til den enkelte postmedarbejder at afgøre med sig selv om den kan eller ikke kan komme gennem det lille stykke pap.


sådan der det ved mit posthus. Det kommer an på hvem der betjener en!
desværre.

free


Top
   
Indlæg: tirs maj 10, 2005 14:57 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Jeg havde en pakke fra KBH, som jeg bare skulle bruge Mandag. Derfor blev den sendt som pakkepost Fredag eftermiddag. Den dukkede imidlertid ikke op hos mig Mandag, efter at jeg havde siddet og ventet paa pakken hele dagen. Idag ville jeg saa checke trackingnummeret, og der stod at pakken havde vaeret proevet leveret igaar, men man ville omlevere.

Jeg ringede fluks til PostDK, som checkede mit lokale posthus. Her fortalte man at man pga sygdom ikke havde leveret pakker igaar. :shock: :shock:
Saa tillod jeg mig at spoerge, hvorfor man ikke saa ikke havde leveret min pakke idag, men det kunne man ikke, da pakken var gaaet til omlevering, hvilket kunne tage 1-2 dage. Nu er jeg i en situation, hvor den pakke, som jeg betalte 81 kr i porto for at kunne have i haanden Mandag, tidligst vil dukke op Onsdag eller Torsdag.

Skulle Koege postkontor blive taeppebombet af amerikanske jagerfly, saa ved i hvem der gav ordren.

mvh
endnu en tilfreds PostDK kunde.


Top
   
Indlæg: tirs maj 10, 2005 15:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 08, 2004 20:01
Indlæg: 3293
michmach skrev:
Jeg havde en pakke fra KBH, som jeg bare skulle bruge Mandag. Derfor blev den sendt som pakkepost Fredag eftermiddag. Den dukkede imidlertid ikke op hos mig Mandag, efter at jeg havde siddet og ventet paa pakken hele dagen. Idag ville jeg saa checke trackingnummeret, og der stod at pakken havde vaeret proevet leveret igaar, men man ville omlevere.

Jeg ringede fluks til PostDK, som checkede mit lokale posthus. Her fortalte man at man pga sygdom ikke havde leveret pakker igaar. :shock: :shock:
Saa tillod jeg mig at spoerge, hvorfor man ikke saa ikke havde leveret min pakke idag, men det kunne man ikke, da pakken var gaaet til omlevering, hvilket kunne tage 1-2 dage. Nu er jeg i en situation, hvor den pakke, som jeg betalte 81 kr i porto for at kunne have i haanden Mandag, tidligst vil dukke op Onsdag eller Torsdag.

Skulle Koege postkontor blive taeppebombet af amerikanske jagerfly, saa ved i hvem der gav ordren.

mvh
endnu en tilfreds PostDK kunde.


Helt enig, Post Danmark leverer en super service og jeg kan ikke give dem roser nok :thumb:


Top
   
 Titel:
Indlæg: tirs maj 10, 2005 16:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
Pesten strikes back? lyder godt nok sådan... ikke forsjov de har fået navnet pest.dk jo

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn jul 03, 2005 23:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Ny super service fra POSTDANMARK!

JEg havede bestilt nogle sager fra Ebay.co.uk og gik og ventede på dem, skrev frem og tilbage til sælger hvorfor jeg ikke modtog noget. Fik standart svar "det kan tage op til 15 dage" Bla Bla.
I torsdags modtog jeg en seddel om at der lå et brev til mig på postkontoret, som jeg fluks hentede fredag middag. Her spurgte jeg efter min anden pakke som de svarede de ikke havede set noget til.....

I lørdags (2/7) modtager jeg så en seddel på en pakke skrevet den 23/6 med sidste afhentelses dag den 1/7 :shock:
Alså de har sendt min pakke retur før de fortæller mig den er kommet!
Desuden tager det 8 Dage for mit postbud at skrive en seddel på en pakke som han burde have med til mig før den kommer i min postkasse. EU's hurtigeste MY ASS. Det er ca. 0,00000001 cm i timen. Skrald er hurtigere end det!

Deres kunde service var ellers god: " Er du nu sikker på du ikke har været på ferie i den sidste uge?". Men ellers kunne de ikke gøre noget fordi afdelingen der tager sig af sådanne sager er lukket i weekenden!

Så nu må jeg ned og råbe af dem på mandag morgen!

PEST DK MEDARBEJDER BURDE HAVE TÆSK DAGLIGT SOM DEL AF DERES JOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: søn jul 03, 2005 23:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
GSKairo skrev:
I lørdags (2/7) modtager jeg så en seddel på en pakke skrevet den 23/6 med sidste afhentelses dag den 1/7 :shock:
Alså de har sendt min pakke retur før de fortæller mig den er kommet!
Desuden tager det 8 Dage for mit postbud at skrive en seddel på en pakke som han burde have med til mig før den kommer i min postkasse. EU's hurtigeste MY ASS. Det er ca. 0,00000001 cm i timen. Skrald er hurtigere end det!


Det har jeg også oplevet, hvor de ikke afleverer postanmeldelsen med det samme, men venter til dag efter, som tilfældigvis er en lørdag, så man først kan få sin pakke om mandagen og på postanmeldelsen stod datoen til dagen før.

_________________
Nalle
Min Samling


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1461 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 598 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team