DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 13:28

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1461 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 698 Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: man jul 04, 2005 9:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Nalle skrev:

Det har jeg også oplevet, hvor de ikke afleverer postanmeldelsen med det samme, men venter til dag efter, som tilfældigvis er en lørdag, så man først kan få sin pakke om mandagen og på postanmeldelsen stod datoen til dagen før.


Det har jeg også, men at få den 8 dage efter er sku for dårligt!

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jul 04, 2005 10:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
JEG HADER POSTDANMARK!


Blev af telefon damen på deres callcenter skældt ud fordi jeg sagde til køresten - "ny spørger de igen om jeg var på ferie" og det retunerede hun med svaret " Jeg er sku da ikke idiot! Det er hvad jeg har fået besked på at sige, Tror du det er for sjov jeg sidder her" .........

Men jeg fik min pakke, da idioten havede skrevet den røg retur den 1/7 men den retuneres først den 7/7!!!

Men nu er der sendt 2 klager afsted over postbudet (Den flinke postDk dame på posthuset lavet også en ) og 1 over telefon damen for det pis gider jeg ikke høre på!

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jul 04, 2005 17:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
GSKairo skrev:
JEG HADER POSTDANMARK!


Blev af telefon damen på deres callcenter skældt ud fordi jeg sagde til køresten - "ny spørger de igen om jeg var på ferie" og det retunerede hun med svaret " Jeg er sku da ikke idiot! Det er hvad jeg har fået besked på at sige, Tror du det er for sjov jeg sidder her" .........

Men jeg fik min pakke, da idioten havede skrevet den røg retur den 1/7 men den retuneres først den 7/7!!!

Men nu er der sendt 2 klager afsted over postbudet (Den flinke postDk dame på posthuset lavet også en ) og 1 over telefon damen for det pis gider jeg ikke høre på!


hehe sq lækkert at se der er nogen der gider det... jeg har VIRKELIGT overvejet det flere gange... jeg smutter altid på posthuset i min frokostpause (har en halv time) det tager mig 4 mins at komme til posthuset og alligevel når jeg det aldrig, og det er selvom der kun er 2-3 kunder og (undskyld udtrykket) meget tykke damer, når jeg kommer. Det kan godt være de er EUs hurtigste postvæsen, men de har sq de sløveste posthuse, med de mest svedende og langsomme ansatte.

Jeg har også flere gange været udsat for ikke at kunne få min pakke før mandagen efter levering.


Top
   
 Titel:
Indlæg: man jul 04, 2005 17:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 26, 2002 1:01
Indlæg: 2551
Geografisk sted: Vilfort Park & Soldier Field
Jeg har det sådan at hvis det kommer med pakkepost og jeg ikke er hjemme, så bliver den først anmeldt til næste dag, hvor jeg får anmeldelsen med den alm post, dette er da jeg har aflåst dør til opgangen. Og de kører desværre ikke ud her om aftenen. :(

_________________
Da Bears!!


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jul 13, 2005 23:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
Pakkeposten er ellers hurtig for tiden!!!!

Pakke afleveret den 8 Juli.

Dato Kl. Registrering
9. juli 2005 00:11 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
12. juli 2005 05:49 Ankommet til aftenomdeling til 1501 Vesterbro Erhverv / Pakke
13. juli 2005 17:54 Udleveret til privat


5 Dage om at aflevere en pakke :S Hvorfor så bruge dem?

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 14, 2005 12:31 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 25, 2001 1:01
Indlæg: 999
GSKairo skrev:
Pakkeposten er ellers hurtig for tiden!!!!

....

5 Dage om at aflevere en pakke :S Hvorfor så bruge dem?

Du kan i henhold til deres betingelser bede om at få det du har betalt for at sende pakken tilbage:
1.16 Erstatning
1.16.1 Erstatning ved forsinkelse (dag-til-dag-garanti)
Ved forsinkelse af Privatpakker yder Post Danmark
efter anmodning herom en tabsuafhængig erstatning
til enten afsender eller modtager svarende til forsendelsesprisen
ekskl. tillæg for eventuelle serviceydelser.
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/fil ... pakker.pdf

_________________
--
Morten Bjergstrøm
Chilidyrkning med debatforum: http://miljokemi.dk/chili
Galleri: http://www.miljokemi.dk/coppermine


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 14, 2005 19:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 20, 2003 15:25
Indlæg: 4561
Geografisk sted: Hadsten
MortenB skrev:
GSKairo skrev:
Pakkeposten er ellers hurtig for tiden!!!!

....

5 Dage om at aflevere en pakke :S Hvorfor så bruge dem?

Du kan i henhold til deres betingelser bede om at få det du har betalt for at sende pakken tilbage:
1.16 Erstatning
1.16.1 Erstatning ved forsinkelse (dag-til-dag-garanti)
Ved forsinkelse af Privatpakker yder Post Danmark
efter anmodning herom en tabsuafhængig erstatning
til enten afsender eller modtager svarende til forsendelsesprisen
ekskl. tillæg for eventuelle serviceydelser.
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/fil ... pakker.pdf


SWEET!!!!! :clap: :clap:

Så kan de sku lære det!

_________________
Success is going from failure to failure without the lose of enthusiasem


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jul 20, 2005 10:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Okay, nu er det sgu min tur til at brokke mig!

Normalt er jeg vældig glad for mit postbud... en flinker fyr, som altid smiler - ligemeget hvor mange tons pakker han har under armen til mig.... :thumb:

Desværre er han i øjeblikket afløst af en knallertbølle, som absolut under ingen omstændigheder gider stige af sin benzindrevne jernhest. :devil:

Idag ku' klumpen så ikke lige få en brevforsendelse igennem sprækken på postkassen. Istedet for at (gisp!) de 5 meter hen til min fordør og ringe på - smed han bare en postanmeddelse i postkassen (mit vindue stod endda åben, så han kunne umuligt undgå at se, at jeg var hjemme)... så jeg imorgen må de 3 km til posthuset (som selvfølgelig lægger i en anden retning af, hvor jeg normalt skal hen), for at hente mit brev.

Æv! Nu overvejer jeg ved samme lejlighed at afgive en skriftlig klage. Jeg er normalt ikke en brokrøv overfor postvæsnet, fordi jeg ved, at det kan være et surt job, men jeg synes dæl'me, dette er dårlig service. :x


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jul 20, 2005 18:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
Steiner -> Det må jeg sku sige... Det var da utroligt. Når jeg er ude med breve, pakker osv, så sørger jeg da altid for at gå op til døren i det mindste. Det er nok en ferie afløser. Dem er der satme nok af. Og vi får mange klager over dem, fordi de ikke holder den normalt høje standard.

Efter at have læst denne tråd igennem er jeg da chokeret over, hvad I oplever af ting og sager. Der hvor jeg går post / pakker (Ikast) har vi ry for at være hurtige og pålidelige. Det vil jeg lige sige. Så hvordan tilstanden står til over resten af landet er jeg da lidt forfærdet over. :(


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jul 20, 2005 19:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Jeg er også glad for min(e) postbude, jeg bor på 3 sal og de skal her op næsten hver dag :clap:

Mvh

MA

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
 Titel:
Indlæg: ons jul 20, 2005 22:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 07, 2001 1:01
Indlæg: 4795
Geografisk sted: Kashyyyk
Steiner skrev:
Idag ku' klumpen så ikke lige få en brevforsendelse igennem sprækken på postkassen. Istedet for at (gisp!) de 5 meter hen til min fordør og ringe på - smed han bare en postanmeddelse i postkassen (mit vindue stod endda åben, så han kunne umuligt undgå at se, at jeg var hjemme)... så jeg imorgen må de 3 km til posthuset (som selvfølgelig lægger i en anden retning af, hvor jeg normalt skal hen), for at hente mit brev.


Hmm, måske afløseren skulle læse pkt. 1.9 her. ;)
Ring på posthuset og bed dem omdele dit brev igen...

_________________
Alle DVD-udgivelser burde have dts og OAR.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 21, 2005 8:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
Thomas Kaanbjerg skrev:
Steiner -> Det må jeg sku sige... Det var da utroligt. Når jeg er ude med breve, pakker osv, så sørger jeg da altid for at gå op til døren i det mindste. Det er nok en ferie afløser. Dem er der satme nok af. Og vi får mange klager over dem, fordi de ikke holder den normalt høje standard.


Tak for opbakningen, Thomas. Du er netop en af de åbenlyse årsager til, at jeg har besluttet mig for ikke at indgive en klage. Heldigvis har du mange, mange trofaste og dygtige kollegaer (også her i Nordjylland), der - ligesom dig - trodser alt slags vind & vejr for at DAHF-folket dagligt kan få udvidet deres svulstige DVD-samlinger.
:beerchug:
Jeg formoder (håber) også, at det var en klovn af en ferieafløser, som heldigvis snart forsvinder igen. Derfor synes jeg ikke sådan et fjols skal være skyld i, at postvæsnet får en klage fra mig, når jeg normalt er glad for den gode service, mit postbud dagligt gi'r mig.


Chewie - ja, jeg havde overvejet den mulighed.... men tror alligevel jeg daffer en (omvejs)tur på posthuset idag eller imorgen.


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 21, 2005 9:28 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 25, 2001 1:01
Indlæg: 999
Steiner skrev:
Jeg formoder (håber) også, at det var en klovn af en ferieafløser, som heldigvis snart forsvinder igen. Derfor synes jeg ikke sådan et fjols skal være skyld i, at postvæsnet får en klage fra mig, når jeg normalt er glad for den gode service, mit postbud dagligt gi'r mig.

Øh?? Hvis ikke du klager bliver problemet ikke løst. Husk at klagen kun går udover den der rent faktisk har begået en fejl.

_________________
--
Morten Bjergstrøm
Chilidyrkning med debatforum: http://miljokemi.dk/chili
Galleri: http://www.miljokemi.dk/coppermine


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 21, 2005 16:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre mar 05, 2004 11:57
Indlæg: 3018
Geografisk sted: Nordjylland
MortenB skrev:
Steiner skrev:
Jeg formoder (håber) også, at det var en klovn af en ferieafløser, som heldigvis snart forsvinder igen. Derfor synes jeg ikke sådan et fjols skal være skyld i, at postvæsnet får en klage fra mig, når jeg normalt er glad for den gode service, mit postbud dagligt gi'r mig.

Øh?? Hvis ikke du klager bliver problemet ikke løst. Husk at klagen kun går udover den der rent faktisk har begået en fejl.


Ja, selvfølgelig har du ret i den udlægning, Morten. Alligevel mener jeg, at når man klager over en medarbejder ansat i et firma/institution/forretning whatever, hvadenten det er den lokale pølsevogn eller postvæsnet, "rammer" det hele virksomheden.

Anyway, det er bare min tolkning af tingene. Jeg var - indrømmet - virkeligt pissed igår - nu er gassen imidlertid gået af ballonen. Under alle omstændigheder synes jeg ikke, jeg vil til at sætte himmel & hav i oprør pga. en enkelt irriterende smutter.

Jeg gider heller ikke gå og være sur & tvær i flere dage pga. sådan en lille detalje - det ligger ikke rigtigt til min natur. Så hellere ved lejlighed pifte dækkene på guttens knallert med en håndfuld tegnestifter! :twisted:


Top
   
 Titel:
Indlæg: tors jul 21, 2005 16:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
mine bude er altid smilende og flinke - men det kan også hænge sammen med jeg styrter ud af sengen for at nå budet, næsten hver dag :P

eneste jeg er utilfreds med hos postdanmark, er den langsomme betjeningn af de stærkt overvægtige kvinder nede på posthuset... de løfter og hiver sig op på stolene, efter de har vraltet efter pakkerne.
Med 2-3 kunder der står i kø til ekspedering skal man regne med besøget tager en 25-30 minutter... det sygt... og det slet ikke sjovt når man ingen tålmodighed har i forvejen :mrgreen:
Jeg har faktisk overvejet at lave en klage, man kan vel godt mynte den på et bestemt posthus. Jeg er bare ikke sikker på hvordan klagen vil blive modtaget, da hele problemet ligger i fedme. :shakehead:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 1461 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 698 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team