DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er man maj 20, 2024 20:38

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors maj 09, 2013 20:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør okt 02, 2010 21:17
Indlæg: 382
Naiera skrev:
Det sker 100% sikkert hele tiden, at pakkerne slet ikke bliver taget med rundt. ALLE har vel efterhånden prøvet det, og flere af os mange gange. Det sker ikke hvor jeg bor nu, men hos de gamle skete det regelmæssigt, omend de små pakker heldigvis som oftest kom med rundt.


Selvfølgelig sker det :)

Men kontant og lignende programmer, kan få ALT pustet op til en sensationshistorie :mrgreen:

Hvis der er 1 pakke der ikke er kommet med rundt, så er det ligepludselig noget der sker ofte, og sker det et par gange, uha, så er det ALTID :)

Det er jo deres job at spinde historierne til deres fordel :D


Top
   
Indlæg: tors maj 09, 2013 20:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Capperdude skrev:
Men kontant og lignende programmer, kan få ALT pustet op til en sensationshistorie :mrgreen:


Bevarer du så denne skepsis til alle deres andre udsendelser, eller kun når det går ud over din arbejdsgiver? :)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors maj 09, 2013 20:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør okt 02, 2010 21:17
Indlæg: 382
Naiera skrev:
Capperdude skrev:
Men kontant og lignende programmer, kan få ALT pustet op til en sensationshistorie :mrgreen:


Bevarer du så denne skepsis til alle deres andre udsendelser, eller kun når det går ud over din arbejdsgiver? :)


Jeg er desværre ikke postbud :)

Jeg studerer HF og er på fattigmandsoverførselsslaveindkomst :naughty: :mrgreen:

Er sikker på at et job ved postvæsnet ville give flere gryn 8)

Men for at svarer på dit spørgsmål, så ja.. Jeg stoler ikke på de udsendelser over en dørtærskel.. De bestemmer sig for at hænge nogen ud, i dette tilfælde post dk, og så får den ellers bare på alle tangenter.. Der er INGEN nuancer overhovedet, det er ligeså ensporet som religion..


Top
   
Indlæg: tors maj 09, 2013 21:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 17, 2010 19:18
Indlæg: 352
Geografisk sted: Aalborg
Jeg kan ellers SAGTENS genkende mønstret. Det forsvandt for mit vedkommende efter at jeg tilmeldte mig "Modtager-flex". Så duer undskyldningen om Toilet/bad/støvsugning/høj musik/TV nemlig ikke.

Og ja, jeg er en af dem der tror at det er systematisk. Derfor fungere klager til kundeservice ikke.

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1612096.ece?utm_source=tiny&utm_campaign=tiny

_________________
http://c.mymovies.dk/pjonassen

LG 60PM970T
Marantz AV8802a + mm7055
Marantz UD7007


Top
   
Indlæg: tors maj 09, 2013 21:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør okt 02, 2010 21:17
Indlæg: 382
pjonassen skrev:
Jeg kan ellers SAGTENS genkende mønstret. Det forsvandt for mit vedkommende efter at jeg tilmeldte mig "Modtager-flex". Så duer undskyldningen om Toilet/bad/støvsugning/høj musik/TV nemlig ikke.

Og ja, jeg er en af dem der tror at det er systematisk. Derfor fungere klager til kundeservice ikke.

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1612096.ece?utm_source=tiny&utm_campaign=tiny


Alt håb om en seriøs diskussion forsvinder når man linker til Ekstra bladet :naughty:

Jeg ved ikke hvordan det foregår andre steder i landet, men jeg kan fortælle at hvor jeg bor, der kommer både en post på cykel, og en post i bil.. Går ud fra cyklen er breve og bilen er pakkepost..

Jeg har ikke oplevet det i andre oplever, så enten er jeg bare "heldig" eller også er i andre uheldige :)

Og noget helt andet er, at postbudene faktisk har fået cykler der minder om christiana cykler, så der er ihvertfald plads nok.. Husk nu for guds skyld at have jeres kildekritik i orden..

Når Ekstra bladet og kontant siger noget, så husk at de lever af harme læsere/seere som vil købe/se det lort det laver.. Der er også penge i det for dem jo, så tro endelig ikke de laver historien for jeres skyld ;)


Top
   
Indlæg: tors maj 09, 2013 21:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Capperdude skrev:
Har du prøvet det, eller er det noget du har hørt? :)

Jeg har oplevet det en hel del gange. Faktisk oplevede jeg det så meget, at det hedengangne Axel Music ikke længere ville sende til min hjemmeadresse, da for mange pakker gik tabt. Hvis du bruger to minutter på at søge på dahf, så vil du opleve i bunkevis af historier om posten og deres manglende service.

Hvorfor leger du overhovedet djævelens advokat i denne sag? Jeg er helt med på, at programmer som Kontant oftest prøver at få en sag ud af ingenting, men postDK er jo ikke "ofre" for et par enkelte utilfredse kunder. Uanset hvor man kommer eller hvem man snakker med, så har folk problemer med aflevering af pakker og breve, så det undrer mig at du troller så meget igennem, for dit forsvar af PostDK svarer til et forsvar af DSBs togtider eller regeringens valgløfter. Det er offentlige hemmeligheder, at disse institutioner har fejlet og fejler dagligt. Hvorfor gøre dig til talsmand for PostDKs manglende kundeservice?

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tors maj 09, 2013 21:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Nu må vi ikke glemme kulttråden, som nu er 85 sider lang. :!:

viewtopic.php?f=10&t=11831

Den oprindelige titel var "PostDanmark er ligeså store natlamper". :lol: :beerchug: (nøøøj, hvor jeg savner den herlige titel!)

En sådan tråd er næppe blevet så lang, hvis Post Danmark 'leverer varen'. ;)


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 9:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Capperdude skrev:
Jeg ved ikke hvordan det foregår andre steder i landet, men jeg kan fortælle at hvor jeg bor, der kommer både en post på cykel, og en post i bil.. Går ud fra cyklen er breve og bilen er pakkepost..

Jeg har ikke oplevet det i andre oplever, så enten er jeg bare "heldig" eller også er i andre uheldige :)



:laugh:

Jøsses Capperdude, tak for dagens grin. Hvis du læser bare en lille smule her på DAHF, eller på andre forums, vil du hurtige finde frem til, at det er et MEGET udbredt fænomen, over hele landet, at folk ikke modtager de pakker de bestiller. Det samme gælder problematikken med, at postbuddet ikke ringer på, men blot smider en seddel i postkassen (når der er betalt for udbringning).

Det afhænger af, hvor man bor. I mine to gamle lejligheder i Aalborg, var der aldrig problemer. Jeg havde aldrig problemer før, men efter jeg er flyttet for tredje gang, er det blevet meget mere ustabilt. Det er pisseirriterende, men sådan er det vel bare.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 11:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Han troller for hårdt! :laugh:


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 11:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør okt 02, 2010 21:17
Indlæg: 382
Fritte skrev:
Han troller for hårdt! :laugh:


Jepp, jeg troller fordi posten kommer med mine ting :)


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 11:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Capperdude skrev:
Fritte skrev:
Han troller for hårdt! :laugh:


Jepp, jeg troller fordi posten kommer med mine ting :)


Hvis dårlig service fra Post Danmark ikke findes, fordi du aldrig har oplevet det, så jeg lige nogle tillægsspørgsmål:

1. Findes tornadoer?
2. Findes dybhavsfisk?
3. Er landminer bare en vedholdende myte?
4. Døde Lady Diana overhovedet, for måske fandtes hun jo ikke?

etc. etc. :)


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 11:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør okt 02, 2010 21:17
Indlæg: 382
Jeg er ikke i tvivl om at der findes brodne kar i postvæsnet.. Du kan ikke have så mange bude, uden at der vil være nogle som ikke fatter reglerne..

Men sådan er det jo ALLE steder.. Det betyder altså ikke at post dk systematisk "snyder" folk, for hvis det var tilfældet, så skulle det jo lige netop ske for alle..

Jeg har boet flere forskellige steder i landet, og jeg har aldrig oplevet at posten ikke i det mindste kommer og banker på.. Jeg har oplevet at vente det meste af dagen, og blive utålmodig, gå en tur, og så komme hjem til en seddel, men det har intet med posten at gøre..

Det jeg skriver, er bare at enhver der har prøvet at få sådan en seddel, som får stukket et kamera i hovedet og en gratis mulighed for at svine post dk til, vil jo gøre det.. Især når de kan mærke at journalisten søger den slags..

Husk nu kildekritik.. Kontants journalist, et postbud på skjult cam som tror han sviner sin arbejdsgiver til i al fortrolighed (dårlig dag på jobbet måske?) og en flok sure mennesker som skal ind og stå i kø på postkontoret.. Come on..

Tror i også på alt hvad ekstra bladet og se og hør skriver? :beerchug:


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 11:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Capperdude skrev:
Det jeg skriver, er bare at enhver der har prøvet at få sådan en seddel, som får stukket et kamera i hovedet og en gratis mulighed for at svine post dk til, vil jo gøre det.. Især når de kan mærke at journalisten søger den slags..

Det gælder så ikke mig, det du skriver dér.
Det gælder vel heller ikke dig?
Min tålmodighed er lang, når det gælder problemer med service fra virksomheder, da jeg ikke mener at det er muligt at undgå fejl.

Men... jeg ved godt, at den 85 siders tråd, jeg linker til, kan være noget tung læsning, men jeg mener den med al tydelighed påviser, at der ikke kun er en enkelt postmester i Danmark, der lader de ansatte bøje reglerne.


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 12:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Tja, jeg oplevede det så sent som i forgårs. Jeg var hjemme, og nej, jeg støvsugede ikke, var ikke i bad, eller hvilke dårlige undskyldninger trådens bitre postmand ellers kan komme på. Jeg kunne nemlig sagtens høre postbuddet. Det kan man altid i vores ejendom. Det runger en del i opgangen, når lågerne på postkasserne i stueetagen bliver åbnet og smækket i. Først senere, da jeg er nede og tjekke, opdager jeg, at postbuddet har lagt en venlig lille seddel om, at jeg ikke var hjemme (!), og at jeg kan hente min forsendelse to dage senere (pga. helligdag), dvs. i dag. Tak for lort! :evil:

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: fre maj 10, 2013 12:16 
Offline

Tilmeldt: søn aug 02, 2009 17:25
Indlæg: 226
Jeg syntes lige, min historie jeg oplevede hernede skal med.

Der var sommer vikar på for nogle år siden og ja, det sker vist ikke så tit her for mig at de kører forgæves.
Jeg så postbilen oppe for enden af vejen og vidste der 99% sikkert var en pakke med til mig. Så lagde jeg mærke til postbudet smed noget i postkassen og ikke kørte ned til mig (jeg har en utrolig lang indkørsel 100mtr+) , så jeg vinkede vildt op til hende men blev ignoreret og hun kørte altså videre.

Så gik jeg op til postkassen og tro mig, der lå en seddel i postkassen, pakke forsøgt afleveret og ingen hjemme ?!?!?
Jeg så sgu hende smide sedlen i postkassen. :evil:
Nå, jeg hoppede ind i bilen og fangede hende inde i selve by området , og spurgte hende om hun ikke så mig vinke, hun kikkede mærkeligt på mig og jeg viste hende den seddel hun smed i postkassen. Spurgte om hun ikke vidste man skulle køre ned og banke på døren og aflevere pakken? og så sagde hun sgu, der var ingen hjemme igen?!??! nå, men hun fandt pakken til mig og jeg gav hende sedlen igen og jeg kørte hjem igen.

Så, det er en rigtig røver historie fra deres postbude/vikar. de holder skam fast i deres holdning indtil det sidste.

Capperdude skrev:
Tror i også på alt hvad ekstra bladet og se og hør skriver? :beerchug:

du arbejder vist på kristeligt folketidende? for med den holdning er det vist et troede publikum du skal skrive til, for os andre tror vist ikke rigtig på dig. og jo, EB og BT kan overdrive men historien er jo stadig sand, eller tror du slet ikke skjulte video'r og anden dokumentation du præsenteres? så er du vist mere religiøs end tilladt.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 85 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team