DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 7:26

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 187 indlæg ]  Gå til side Foregående 16 7 8 9 1013 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør jun 09, 2012 4:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Det vides ikke. Nyd det nu bare mens det gælder...

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: man jun 11, 2012 17:59 
Offline

Tilmeldt: fre jan 21, 2005 12:46
Indlæg: 1023
Har nogen erfaring med hvor lang tid der plejer at gå før beløb der er blevet trukket ved en fejl bliver returneret?

Jeg lagde en ordre d. 31/5, og ved en fejl oprettede Planetaxel to ordrer. Den ene var korrekt med min voucher fratrukket; den anden var uden voucher.

Jeg modtog mail fra dem, der fortalte at den "forkerte" ordre var slettet, og at jeg skulle logge ind for at se nærmere.

Følgende stod skrevet:

Please disregard this order as it was accidentally created in our system. Your original order stays of course. We apologize for the confusion caused.

Varen blev afsendt d. 4/6, men der er blevet trukket to beløb d. 6/6, hvilket undrer mig når den ene ordre står som slettet.


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 3:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Så' det slut :(

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 3:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 05, 2003 1:01
Indlæg: 330
Geografisk sted: Øst Jylland
PlanetAxel er desværre gået konkurs. :(

Fra deres hjemmeside.


Citat:
PlanetAxel.com is no more!

It is with great sadness, deep regret and utter embarrassment that we announce the closure and bankruptcy of PlanetAxel.com

On Monday afternoon, June 18th, 2012 the board of directors have informed us that no further investment will be made in the company. This comes in light of the recently finished 2011 financials which showed such an insurmountable deficit and loss to company value that a swift decision was made almost overnight. We have been asked to provide a quick summary/FAQ of your options as a previous customer of PlanetAxel.com with respect any outstanding orders/refunds.

If you have SHIPPED orders according to your order history but you have not received them yet
We have shipped out orders as late as the morning of Monday June 18th. If you order history lists your order as SHIPPED, then it has indeed shipped. If you are still to receive shipped orders, we would suggest waiting roughly 10-12 weekdays in which case 99% of all shipped orders will definitely have arrived.

If you have prepaid orders that have not yet shipped according to your order history
We will refund and delete all outstanding orders. Having said that; as this is a case of bankruptcy we fear that our accounts may be frozen at some point in the near future.

IF YOU HAVE NOT RECEIVED YOUR REFUND BY MONDAY JUNE 25TH:

You must put in a claim with your bank, PayPal or Visa/MasterCard. For most customers this would be an issue for their local bank. Print this page and a statement with highlighted transactions. Tell them that you have paid for products using your credit card that you haven't received. Some banks will tell you that you have to file such claims within a 1-2 month period. THIS IS NOT CORRECT! Both Visa and MasterCard offer a THIRTEEN MONTH worldwide grace period for such claims. Be sure to INSIST on that despite what your bank teller may tell you!


If you have a voucher outstanding or have outstanding orders paid in full by a voucher
The voucher is unfortunately lost.


On a personal note I would like apologize to everyone that will be somehow affected or inconvenienced by this matter. I've spend half my life with the company (18 years in total) and it all ended today. This is not 'just business' to me, but sincerely personal. I can honestly say that this has been a sad, sad day for all of us here at the office but the fact that so many suppliers, affiliates, employees and most important of all, customers are affected by this bankruptcy is almost unbearable.

On behalf of everyone at PlanetAxel.com I offer my sincerest and heartfelt apologies and thank you for your support over the years.

With sincerest regards,

Rasmus Christiansen, General Manager


Jeg har selv omkring 2000,- i klemme, så hvis de ikke er gået ind på min konto, senest i næste uge, så må jeg jo en tur i banken.

Derudover så røg der lige en voucher på ca. 200,- :x

_________________
:::::::::::

Skovgaard


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 5:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Trist. Har altid selv været glad for at handle der, men jeg tror det er et svært/døende marked så det kommer ikke bag på mig.

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 7:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 23, 2003 1:01
Indlæg: 1081
Geografisk sted: Roskilde
Ja, det er sgu en kedelig nyhed, så det her til morgen da 4 af mine ordre var cancelled, var ellers rigtig glad for at handle der. :cry:

_________________
"One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know." / Capt. Geoffrey T. Spaulding.


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 7:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det er sgu trist :cry:

Jeg har en preorder fra den 19. april på ca. $20, bestilt via Paypal, som er blevet slettet.
Hvis jeg ikke har modtaget refund inden den 25/6, så laver jeg en indsigelse hos Paypal.


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 7:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Nej. Jeg har lige åbnet en dispute via Paypal, jeg gider ikke at komme for sent til konkursboet.


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 7:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Øv, den havde jeg ikke lige set at komme.. Jeg havde preorders på Altered State og Jaws :(

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 8:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 18, 2002 1:01
Indlæg: 1629
Geografisk sted: Odense
Trist trist nyhed. :(

De sidste par år har jeg ikke handlet så meget ved Axel, men hvis jeg skulle bruge en BluRay i reg. A som kunne afspilles på min helt almindelige reg. B afspiller, så var Axel stedet jeg handlede.
Axel var altid gode til at skrive om filmen kunne afspilles på en B-maskine.

Benyttede mig faktisk også af deres parfume afdeling, da de kørte med det; det var sgu' også billigt.

Der er efterhånden en del forhandlere som man har fulgt gennem mange år, som er lukkede, ændrede eller overtaget af andre.... måske man snart har været med for længe. :)

Er der nogen, som kan forslå et godt sted at købe BluRay reg. A (som kan køre på B) til rimelig priser og en spiselig porto?

_________________
Hilsen Lars B
De Små Runde / "I have come here to chew bubblegum and kick ass...I'm all out of bubblegum!"


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 9:09 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7959
Ja, det er trist - men på nær enkelte titler var deres priser for høje, og i alt fald for danske kunder var det svært at se, hvorfor man skulle en høj pris for en region A-titel, når region B var lige rundt om hjørnet. Selvfølgelig fraregnet reg. A-eksklusive titler som Criterion mm.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Senest rettet af Buck Rogers tirs jun 19, 2012 9:15, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 9:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 9:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Øv! :(

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 9:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 23, 2001 1:01
Indlæg: 2150
Geografisk sted: Odder
Trist :cry:

_________________
Med Venlig Hilsen
Denner

DMA 2009 VINDER: FOR BEDSTE MUSIKVIDEO


Top
   
Indlæg: tirs jun 19, 2012 10:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Buck Rogers skrev:
Ja, det er trist - men på nær enkelte titler var deres priser for høje, og i alt fald for danske kunder var det svært at se, hvorfor man skulle en høj pris for en region A-titel, når region B var lige rundt om hjørnet. Selvfølgelig fraregnet reg. A-eksklusive titler som Criterion mm.


Nu køber jeg jo rigtig mange titler der aldrig kommer herovre, så jeg lagde gerne 1000-1500 om måneden hos dem. Jeg var to dage fra at gøre det samme i denne omgang. Af forudbestillinger havde jeg The Hunger Games og Serbuan Maut, samt 21 Jump Street.

Det der rigtig piner mig er at lignende koncept simpelthen ikke fås andre steder. iMusic vil have 40,- mere for Hunger Games, og Laserdisken vil have 90,- mere for samme. Dét bliver simpelthen for dyrt i længden.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 187 indlæg ]  Gå til side Foregående 16 7 8 9 1013 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team