Postdanmark og 2 fail!
Onsdag sidste uge modtog jeg et brev, at der lå en "pakke uden omdeling" på det lokale posthus. Så den skulle afhentes.
Jeg tog derop dagen efter, hvor jeg fik at vide den var udleveret.
Meget forundret kunne jeg se den var udleveret netop onsdag, på et tidspunkt ingen var hjemme og kvittering på pakken var sket med en ukendt underskrift.
Ifølge postdamen, så skulle jeg kontakte afsender, som skulle starte en efterlysning på pakken, da posten ikke kunne gøre mere.
Hold da fast noget bøvl pga. posten lavede ikke en, men 2 fejl, så skal alle andre i gang med at sætte den store efterlysning i gang.
Jeg fik fat i afsender, og afsted med en efterlysning
Jeg blev efterfølgende ringet op af 2 fra PD kundeservice og af pakkeposten. Han var helt sikker på at han havde udleveret en pakke til på dagen. (svært når hele familien trampede rundt i Ikea på samme tid)
Pakkeposten dukkede så op i tirsdags og han var stadig overbevist at han havde afleveret en pakke til mig.
I går kom der så en person forbi, som boede på Elmelundvej, mens jeg bor på Elmelundhaven. Han modtog en pakke i sidste uge, men havde ikke haft tid til at kigge på indholdet før i går. Så kunne han se at pakken var til mig (ikke fordi vi kender hinanden), så var han flink nok til at aflevere den.
Efter en snak med PD kundeservice kunne de kun beklage, de der var tale om en menneskelig fejl. Fedt at skulle bruge så meget tid på andres fejl

De bad mig også om at kontakte afsender og så skulle jeg fortælle at pakken var dukket. Jeg fortalte dem, at det var nok en opgave for dem, da jeg vist havde brugt nok tid på deres fejl
Second fail:
I dag dukkede min nabo så op med en pakke som de modtog i går. Den var også til mig.
Jeg håber ikke det var samme pakkepost der igen lavede "en fejl"