DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:32

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 107 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 68 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør aug 15, 2009 9:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Underligt - prøvede lige at smide min første ordre hos Mowee. Og da jeg havde tastet mine oplysninger ind via deres betalingsgateway, og den var blevet godkendt så blev jeg sendt tilbage til Deres side hvor jeg fik at vide at min betaling ikke svarede til ordreprisen? Uuuunderligt.

Har dog skrevet til dem for at høre om ikke det er en fejl.


Top
   
Indlæg: søn aug 16, 2009 21:01 
Offline

Tilmeldt: ons okt 31, 2007 9:35
Indlæg: 725
Hej Sieker :)

Det er vores betalingsudbyder ePay som har opdateret deres system, men desværre ikke har opdateret betalings modulet endnu :)

Så folk skal blot ignorere fejlen, den går fint igennem!


Top
   
Indlæg: tirs aug 18, 2009 17:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Så kom den også frem :thumb:

Dog snyder I jer da jer selv - kan se der er sat 32kr på i porto og vi betaler kun 29 :)

Anywho - kan også se at I sender fra Aalborg. I har ikke tænkt på at give os, der bor deroppe mulighed for at afhente ;)


Top
   
Indlæg: man aug 31, 2009 19:04 
Offline

Tilmeldt: lør feb 23, 2008 18:50
Indlæg: 52
Bestilte hos dem den 20.august, og har ikke hørt noget før den 28 august grundet ferie (useriøst), med lovning på at min ordre ville blive behandlet den 29. Stadig ikke modtaget noget, og nu er deres side også nede.
Jeg kan ikke anbefale dem, og jeg skulle have googlet dem før jeg købte da der er mange andre der har haft samme oplevelse som jeg har.


Top
   
Indlæg: søn sep 06, 2009 9:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 11, 2008 17:07
Indlæg: 55
Er det ved at gå ned ad bakke for Mowee.dk? Jeg bestilte to titler i torsdags (begge på lager), og i fredags skrev jeg til dem via kontaktformularen for at høre hvornår jeg kunne regne med at modtage dem. Jeg har ikke hørt fra dem, og jeg har ikke modtaget filmene...

Jeg kan godt leve med at jeg ikke nåede at få filmene til weekenden, som jeg havde håbet - men jeg synes det er lidt problematisk, at de ikke svarer tilbage....


Top
   
Indlæg: søn sep 06, 2009 11:48 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 11, 2007 21:12
Indlæg: 32
Jeg har oplevet noget af det samme...

Bestilte to BD sidste fredags, de blev sendt søndag... Onsdag skriver jeg til dem om at de ikke er kommet - Intet svar. Skriver til dem igen Torsdag - svar og de vil sende nye... Har endnu ikke modtaget dem...

Hvis de ikke kommer mandag tager jeg selvfølgelig kontakt til dem igen - Det kan jo være at det ender med en tilbageførsel!


Top
   
Indlæg: man sep 14, 2009 9:50 
Offline

Tilmeldt: lør feb 23, 2008 18:50
Indlæg: 52
Kan så oplyse at jeg stadig ikke har modtaget noget siden jeg bestilte 20.august.
Så absolut IKKE et sted jeg kan anbefale!


Top
   
Indlæg: man sep 14, 2009 13:56 
Offline

Tilmeldt: tirs sep 11, 2007 21:12
Indlæg: 32
Efter ikke at have modtaget pakke to, tog jeg kontakt til dem igen og fik pengene tilbage..

Kan derfor ikke anbefale Mowee.dk


Top
   
Indlæg: man sep 14, 2009 14:53 
Offline

Tilmeldt: tirs jul 29, 2008 15:11
Indlæg: 282
Geografisk sted: Nordfyn
Ja, jeg har tit haft problemer med mowee.dk
Cirka hver gang jeg skulle bestille film hos dem, så gik der 2-3 uger før jeg fik noget tilbage fra dem, og det endte altid med at jeg fik mine penge tilbage.

Men jeg synes det ser meget skidt ud inde på deres hjemmeside. Hele "Kommende Udgivelser", er outdated, og alle udgivelserne står til "Midlertidigt Udsolgt".
Deres forum er fyldt op med spam, fra diverse spam-bots. Hele deres udvalg er blevet cuttet en del ned, de har ikke ligeså meget at vælge imellem som de havde førhen.

Dog er deres priser faldet gevaldigt.


Top
   
Indlæg: man sep 14, 2009 21:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 11, 2008 17:07
Indlæg: 55
Hmmm.... lyder ikke godt med I andres oplevelser med mowee.dk. Jeg har endnu ikke modtaget de to film, jeg bestilte for over en uge siden - skønt jeg har fået en mail fra dem om at de er sendt.

Hvis ikke jeg har modtaget filmene inden onsdag i denne uge, kontakter jeg min bank og får dem til at annullere transaktionen - for så vil jeg den ondelynemig have mine knaster tilbage! :evil:


Top
   
Indlæg: man sep 14, 2009 22:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør nov 01, 2003 21:26
Indlæg: 1699
Geografisk sted: Nordjylland
Det virker da lidt underligt at ejeren af butikken er en bruger her på dahf, hvorfor så ikke melde sig ind i tråden nu når der er så mange utilfredse kunder?

_________________
Panasonic TX P50G20 - Onkyo TX-SR705 - HarboSound SAT10 - HarboSound SUB10 - 7.1 Setup - Panosonic DMP-BD75 - Sony RDR-HXD870


Top
   
Indlæg: tirs sep 15, 2009 8:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
odgaard skrev:
Det virker da lidt underligt at ejeren af butikken er en bruger her på dahf, hvorfor så ikke melde sig ind i tråden nu når der er så mange utilfredse kunder?

Det tænkte jeg også på. :?

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tirs sep 15, 2009 16:08 
Offline

Tilmeldt: ons okt 31, 2007 9:35
Indlæg: 725
Jeg kigger ikke lige med herinde hver dag :)

Jeg kan nævne at grunden til at vi ikke kører med mange kommende titler mere er fordi at vi bedre kan konkurrere på katalog titlerne. Flere butikker er begyndt at sælge nyudgivelserne under indkøbspris og vi kan derfor ikke følge med.
Istedet er vi begyndt at sænke priserne på katalogtitler og kan være med på det område.

Mht. ferielukning var dette nødvendigt da vi kun er 3 hos mowee, derved kan vi ikke holde det hele kørende når 2 er på ferie.
Flere er dog begyndt at skrive til min private mail (hvilket jeg ikke altid kan besvare), derfor kommer der ikke altid svar med det samme. Folk henvises derfor til at bruge vores kundeservice mail, som også tjekkes af de andre herinde.

Jeg er kun ked af der er nogle som har haft en dårlig oplevelse, men jeg ved dette sker over alt. Nu har mange bare kendskab til at jeg kigger herinde og derfor er det klart der kommer lidt mere info end normalt.

Jeg vil dog stadig opfordre folk som skriver herinde til at skrive en PM til mig hvis de afventer et svar. Jeg kigger ikke herinde hver dag som nævnt og endnu sjældnere i del af forummet.

Men som folk læser at nogle få ikke modtager deres varer, kan det jo også læses andre flere får deres film!
Endvidere vil vi gerne sørge for at de film som er gået tabt i forsendelsen bliver erstattet af nogle nye som afsendes, men dette er ikke altid muligt.

Pt. er vi også ved at flytte kontor som også tager lidt af tiden, derfor kan vi ikke besvare vores mails så ofte som normalt.

Men alt i alt, så hæves der først penge når vores pakker forlader stedet, derefter er det ude af vores kontrol. Dog så snart vi har benyttet os af vores resterende frimærker skifter vi til GLS hvorefter der vil ske en lille prisstigning men at vi får T&T istedet


Top
   
Indlæg: tirs sep 15, 2009 17:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 11, 2008 17:07
Indlæg: 55
@ Moweeis:

Det er altsammen meget godt, Steffen - men hvorfor svarer du ikke på mine henvendelser? Jeg har skrevet via kontaktformularen på jeres side, jeg har skrevet til din email, og jeg har ringet til jer og lagt besked via voice mail -- intet svar fra jeres side!

Er det ikke dårlig service?

Mvh,
Bjarne


Top
   
Indlæg: ons sep 16, 2009 9:06 
Offline

Tilmeldt: ons okt 31, 2007 9:35
Indlæg: 725
Det kan jeg kun beklage. Jeg har ikke stået for kundehenvendelser den sidste uge, derfor har jeg ikke vendt tilbage til dig.

Du kan dog skrive en PM her, så undersøger jeg gerne sagen for dig!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 107 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 68 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team