DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 7:16

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs dec 02, 2008 19:05 
Offline

Tilmeldt: tirs dec 02, 2008 18:56
Indlæg: 8
Hey,

I søndags lagde jeg min første bestilling hos forbiddenplanet.co.uk - og herefter ser jeg folk brokke sig over siden. Blandtandet omkring leveringstiden, de tager for lang tid om at sende varen. Men hvor lang tid, er lang tid fra man bestiller? En uge, en måned?
Her sidder jeg jo og tænker på, hvornår jeg kan regne med mine varer dukker op.

En anden ting; jeg faldt over http://cinemareplicas.com/ og fandt straks ting jeg ville hive hjem. Men så slog det mig, at det ligger i Sverige. Kan der komme told på derfra?
Jeg undgår altid sider med toldrisiko, jeg gider simpelthen ikke betale dobbeltpris for det jeg køber.

Tak på forhånd.


Top
   
Indlæg: tirs dec 02, 2008 20:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Hej Blauwy og velkommen til dahf :thumb:

Hvis du køber ind i England eller Sverige og de sender fra England eller Sverige, kan du være helt rolig. Der kommer ikke told på. Problemet med nogle Engelske sider, er at de sender fra andre steder end England og så er der risiko for told. Her tænker jeg på sites som CDWOW, Play og andre.
Jeg har ikke selv handlet hos forbiddenplanet.co.uk, så jeg kender ikke deres leveringstider. Her må andre træde til.
Det samme må jeg sige om cinemareplicas.com. Dog mener jeg at vide at de har et meget godt ry.
:)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tirs dec 02, 2008 20:57 
Offline

Tilmeldt: tirs dec 02, 2008 18:56
Indlæg: 8
Tak for velkomst og svar :)

Jeg er i tvivl om jeg skal afbestille min ordre hos forbiddenplanet, da jeg kom i tanke om at der aldrig kom forsendelsesomkostninger på. Er der nogle der ved, hvad de tager ca i porto?

Det er ærgeligt at købe for 20 pund også skulle betale 30 i porto.


Top
   
Indlæg: ons dec 03, 2008 9:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 11, 2008 17:07
Indlæg: 55
Blauwy skrev:
Tak for velkomst og svar :)

Jeg er i tvivl om jeg skal afbestille min ordre hos forbiddenplanet, da jeg kom i tanke om at der aldrig kom forsendelsesomkostninger på. Er der nogle der ved, hvad de tager ca i porto?

Det er ærgeligt at købe for 20 pund også skulle betale 30 i porto.


Jeg bestilte en bog hos dem, og den var de rimelig lang tid om sende - adspurgt om hvorfor, svarede de, at de var underbemandede. Bogen kostede ca. £9.00, og jeg kom til at betale ca. £8.00-9.00 for forsendelse.


Top
   
Indlæg: fre dec 05, 2008 12:49 
Offline

Tilmeldt: tirs dec 02, 2008 18:56
Indlæg: 8
Tak for svaret, Bjarne.

Jeg har skrevet til dem, og de har svaret at de vil veje ordren også skrive tilbage, hvad portoen vil koste. Så må jeg se, hvor lang tid det tager dem at veje én pakke..


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team