DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:36

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 107 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 58 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs nov 25, 2008 21:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 11, 2008 17:07
Indlæg: 55
Jeg ved, at det stadig er early days, men er der nogen som allerede har prøvet at handle med http://www.mowee.dk?
Jeg er fristet af deres åbningstilbud... men jeg vil gerne høre hvordan det ligger med service-niveauet, før jeg bider på.


Senest rettet af BjarneBK tirs nov 25, 2008 23:43, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 21:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 05, 2004 2:05
Indlæg: 2040
Geografisk sted: Odense
BjarneBK skrev:
Jeg ved, at det stadig early days, men er der nogen som allerede har prøvet at handle med http://www.mowee.dk?
Jeg er fristet af deres åbningstilbud... men jeg vil gerne høre hvordan det ligger med service-niveauet, før jeg bider på.

Jeg tænker det er vel ret begrænset hvor meget erfaring man kan havde med der firma, når det lige er åbent/starte op jfr. åbningstilbud

_________________
Mine DVD'er 8-)


Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 22:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Siden er vist først kommet op og køre i dag ( tror jeg nok ) :)

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 23:08 
Offline

Tilmeldt: ons okt 31, 2007 9:35
Indlæg: 725
slet


Senest rettet af moweeis tirs nov 25, 2008 23:59, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 23:16 
Offline

Tilmeldt: tirs jul 29, 2008 15:11
Indlæg: 282
Geografisk sted: Nordfyn
Jeg begynder at handle hos jer, ligeså snart der kommer mængderabat på hjemmesiden. Så skal jeg nok være den første til at købe. :)


Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 23:40 
Offline

Tilmeldt: ons okt 31, 2007 9:35
Indlæg: 725
slet


Senest rettet af moweeis tirs nov 25, 2008 23:59, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 23:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 11, 2008 17:07
Indlæg: 55
jessmoeller skrev:
BjarneBK skrev:
Jeg ved, at det stadig er early days, men er der nogen som allerede har prøvet at handle med http://www.mowee.dk?
Jeg er fristet af deres åbningstilbud... men jeg vil gerne høre hvordan det ligger med service-niveauet, før jeg bider på.

Jeg tænker det er vel ret begrænset hvor meget erfaring man kan havde med der firma, når det lige er åbent/starte op jfr. åbningstilbud


Derfor sætningen "Jeg ved, at det stadig er early days"...


Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 23:55 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Er det ikke lidt problematisk at et firma skal bruge dahf kommercielt? Jeg ved godt at der bliver spurgt om erfaringer med siden, men når ejeren så styrer debatten, så bliver det lige en anelse for kommericielt imho. Ulrik driver dahf for egne kroner, så jeg synes måske nok man lige kunne skrue ned for den fuldkommen skamløse reklame for en ny side.

On-Topic: Jeg ville kun bruge siden, hvis jeg havde brug for DK tekster. Ellers er der intet at spare ift udenlandske sider - nærmest tværtimod. At man samtidig bruger dahf som reklamesøjle tiltaler mig heller ikke.


Top
   
Indlæg: tirs nov 25, 2008 23:58 
Offline

Tilmeldt: ons okt 31, 2007 9:35
Indlæg: 725
Beklager at du har set min respons som reklame, prøvede kun at svare på spg. angivet. Jeg sletter mine tidligere indlæg


Top
   
Indlæg: ons nov 26, 2008 0:15 
Offline

Tilmeldt: lør sep 22, 2007 22:27
Indlæg: 87
Jamen jeg vil da gerne give min mening til kende, da jeg valgte at købe den danske udgivelse af BoB hos Mowee.dk, sammen med yderligere 2 udgivelser.

Det skal lige siges at min bestilling blev foretaget inden siden var oppe og køre mht. dankort betalling og så videre.

10. november: bestilte varen via webshoppen, overførte penge via netbank
12. november: modtog varen, åbnede og konstaterede at tin boksen havde tage skade, kontaktede mowee via mail, fik svar inden for et par timer med besked om at returnere varen for en ombytning. Blev som service tilbudt at beholde skiverne og blot sende tin-boksen. (sendte dog alt retur) de to øvrige BD fejlede intet.
13. november: jeg sender varen retur (grundet tidsmangel dagen før)
14. november: mowee.dk modtager varen og sender en ny retur, beder mig samtidigt oplyse bank- og regnr. til refundering af porto-omkostninger
15. november: modtager en ny boks, denne gang uden skrammer
- pengene for porto er ligeledes blevet overført uden problemer

Alt i alt har jeg ikke andet end gode erfaringer med mowee.dk på den baggrund, og ville helt bestemt ingen problemer have med at handle der igen! Rigtig god kommunikation, og generelt hurtig til at svare på spørgsmål.


Top
   
Indlæg: ons nov 26, 2008 8:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
De vist tage lyden af den der trailer hvis jeg skal besøge siden igen. Ellers ok priser synes jeg.

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: ons nov 26, 2008 10:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Mikl skrev:
De vist tage lyden af den der trailer hvis jeg skal besøge siden igen. Ellers ok priser synes jeg.


Det var også det første jeg tænkte! Tvungen billede og lyd holder slet ikke.... det var vidst i 90'erne det var smart.

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
Indlæg: ons nov 26, 2008 12:31 
Offline

Tilmeldt: tirs jul 29, 2008 15:11
Indlæg: 282
Geografisk sted: Nordfyn
Hvis I bruger Mozilla som browser, så kan I bare fjerne videoen/reklamen med adblock. Så er det problem over. :)


Top
   
Indlæg: lør nov 29, 2008 17:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 11, 2008 17:07
Indlæg: 55
ayu skrev:
Jamen jeg vil da gerne give min mening til kende, da jeg valgte at købe den danske udgivelse af BoB hos Mowee.dk, sammen med yderligere 2 udgivelser.

Det skal lige siges at min bestilling blev foretaget inden siden var oppe og køre mht. dankort betalling og så videre.

10. november: bestilte varen via webshoppen, overførte penge via netbank
12. november: modtog varen, åbnede og konstaterede at tin boksen havde tage skade, kontaktede mowee via mail, fik svar inden for et par timer med besked om at returnere varen for en ombytning. Blev som service tilbudt at beholde skiverne og blot sende tin-boksen. (sendte dog alt retur) de to øvrige BD fejlede intet.
13. november: jeg sender varen retur (grundet tidsmangel dagen før)
14. november: mowee.dk modtager varen og sender en ny retur, beder mig samtidigt oplyse bank- og regnr. til refundering af porto-omkostninger
15. november: modtager en ny boks, denne gang uden skrammer
- pengene for porto er ligeledes blevet overført uden problemer

Alt i alt har jeg ikke andet end gode erfaringer med mowee.dk på den baggrund, og ville helt bestemt ingen problemer have med at handle der igen! Rigtig god kommunikation, og generelt hurtig til at svare på spørgsmål.


Det tyder da på god kundeservice...


Top
   
Indlæg: lør nov 29, 2008 22:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
The Dark Knight, hvor er den? :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 107 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 58 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team