DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 8:09

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs okt 08, 2002 13:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 04, 2002 1:01
Indlæg: 2827
Geografisk sted: Islands Brygge
Der skulle vel ikke være nogle herinde som har stødt på den japanske film Versus - og gerne til billige penge [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Den er til salg hos Laserdisken, men jeg vægrer mig lidt ved at smide 500 spir for den [img]images/smiles/converted/cry3.gif[/img] Omvendt har jeg ikke kunnet finde den i andre af de webshops, jeg normalt frekventerer - nogen af jer som har set den billigere?


Top
   
Indlæg: tirs okt 08, 2002 13:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
En af mine bekendte har den faktisk og han var meget skuffet over den (den var ikke voldelig nok... den lader vi lige stå et øjeblik... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ). Jeg skal ikke kunne sige om jeg er enig, da denne genre simpelthen ikke er mig.

Jeg kan da høre om han har i sinde at sælge den igen, hvis altså du ville købe den brugt.

Men regn ikke med noget, for det er bare min idé, men jeg kan finde ud af det og vende tilbage senere i dag.

[ 08-10-2002: Indlæg rettet af: Silent Bob ]</p>


Top
   
Indlæg: tirs okt 08, 2002 14:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 04, 2002 1:01
Indlæg: 2827
Geografisk sted: Islands Brygge
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Silent Bob:
<strong>(den var ikke voldelig nok... den lader vi lige stå et øjeblik... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] </strong><hr></blockquote>

Ja, jeg har jo ikke selv set filmen endnu, men vold skulle vist være en af de ting, den netop ikke skulle mangle [img]images/smiles/converted/yum.gif[/img]

Men det vil være najs, hvis du gider spørge din kammerat om han evt. vil sælge [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tirs okt 08, 2002 17:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Den skulle desværre ikke sælges [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Den hørte hjemme i samlingen, og skulle have chancen igen.

Så du må enten punge ud med 500 kr. eller finde et andet sted. Der må da være nogen herinde der ved hvor den kan fås billigere.


Top
   
Indlæg: tirs okt 08, 2002 17:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Jeg synes nu filmen er ganske pænt voldelig [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] og faktisk ikke så ringe endda. Jeg kan desværre ikke hjælpe med en shop der sælger den, men mon ikke der findes én et sted.


Top
   
Indlæg: tirs okt 08, 2002 18:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 04, 2002 1:01
Indlæg: 2827
Geografisk sted: Islands Brygge
@Bob - tak for indsatsen!

Adrenafilm har den også (fandt linket i en anden tråd), men den koster ca. det samme som hos Laserdisken [img]images/smiles/converted/cry.gif[/img]


Top
   
Indlæg: ons okt 09, 2002 14:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 04, 2002 1:01
Indlæg: 2827
Geografisk sted: Islands Brygge
Vil lige sige - hvis der skulle være andre interesserede [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] - at jeg har fundet Versus hos dvdzone2 til sølle 22 euro i region 2.

Men, for der er jo altid et men, den er KUN med franske undertekster... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Men det kunne da tyde på, at filmen er på vej ind på det europæiske marked og at en forståelig region 2 udgivelse måske ikke er så langt væk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: tors okt 10, 2002 18:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jul 23, 2002 1:01
Indlæg: 2663
Geografisk sted: København
Hep...
Ja, jeg valgte at punge ud i Laserdisken, da jeg synes at filmen er totalt suveræn (så den på Natfilm Festival i år). Der er virkelig smæk på hele vejen igennem, og jo, det er voldeligt, men det er tegneserie-vold og splat, ikke rå og ubehagelig vold.
Udgivelsen fra Japan er iøvrigt R2 NTSC med engelske undertexter, dog ikke på extra materialet.

Hep hep
fra Jakob

[ 10-10-2002: Indlæg rettet af: jakob ]</p>


Top
   
Indlæg: søn okt 13, 2002 21:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
www.movietyme.com har Versus i deres asiatiske afdeling til £40 plus en mængde andre titler.


Top
   
Indlæg: fre okt 18, 2002 8:52 
Offline

Tilmeldt: lør jun 22, 2002 1:01
Indlæg: 213
global.yesasia.com har den til $45,75, og da de har gratis forsendelse til Europa for tiden, og tilmed sender over England så man slipper for told, skulle det gerne give omkring 350 med det hele... det er da en smule billigere om ikke andet...


Top
   
Indlæg: tirs aug 26, 2014 22:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Hiver lige fat i en oldgammel tråd..

Jeg har aldrig set filmen, men jeg vil vild gerne se den. Jeg kan ikke beslutte mig hvilket format den skal være i. Enten er det Director’s Cut (blu-ray) eller Ultimate "Extended Cut" Edition (dvd), hvad vil I anbefale? :)

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: ons okt 22, 2014 0:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 05, 2009 3:22
Indlæg: 573
Geografisk sted: Herning
Jeg har en udgave på DVD der hedder 'Ultimate Versus'. Det er en 3-disc steelbook.
Går ud fra det er Ultimate "Extended Cut" Edition. Nu har jeg ikke haft den i afspilleren i
mange år efterhånden da filmen ikke helt var min smag, men der er godt nok meget ekstra materiale på...

_________________
DAHF-rating: Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team