DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 8:28

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors mar 29, 2001 8:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Så er det vist tid til en "dansk" debat omkring Star Wars DVD'erne...

Man har vist modtaget officielle meldinger fra Lucas i USA, at Star Wars Episode I skulle udkomme sidst i november. Den 21. november mener jeg. Der er faktisk givet udtryk for nogle af dens special features: den skulle være 2-disc, og lyden (er ikke i dts) men i DD5.1 EX.

Hvor mange af jer tror på denne melding fra LucasArts? Hvis vi alligevel ikke får Star Wars Episode I i november, så tror jeg at George Lucas går hen og releaser alle seks film når serien er slut :-(

Hilsen fritte


Top
   
Indlæg: tors mar 29, 2001 16:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Jeg vil lige henvise til mine indlæg under emnet "Hvad må en 2-disc koste?" Billede

[This message has been edited by KimK (edited 29-03-2001).]


Top
   
Indlæg: tors mar 29, 2001 22:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 625
Geografisk sted: Hvidovre
DET BLIVER DET BEDSTE NÅR ALLE FILMEN KOMMER PÅ DVD, SÅ SKRIVES DER HISTORIE.
Men Terminator - Special Edition den er for fed. (FIK DEN I DAG)


Top
   
Indlæg: fre mar 30, 2001 0:41 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 175
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by fritte:
Hvor mange af jer tror på denne melding fra LucasArts? Hvis vi alligevel ikke får Star Wars Episode I i november, så tror jeg at George Lucas går hen og releaser alle seks film når serien er slut :-(
</font><HR></BLOCKQUOTE>

Jeg synes at kunne huske, at han ikke ville udgive dem, før det kunne blive en samlet box, men der var noget med, at nogen ville "smede mens jernet er varmt", og derfor var det ikke helt sandsynligt, at det blot ville blive hans personlige holdning, som skulle afgøre dette...
Det kan selvfølgelig også bare ha' været rygter Billede
...for min skyld, må det - alt andet lige - gerne vente, da jeg ikke synes, at den seneste (første;-) kan måle sig med de øvrige og man jo alligevel vil ha' en evt. box til den tid...



------------------
Michael
www.dvdauktionen.dk


Top
   
Indlæg: man apr 09, 2001 8:24 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 762
Geografisk sted: NV
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by ShopEasy:
DET BLIVER DET BEDSTE NÅR ALLE FILMEN KOMMER PÅ DVD, SÅ SKRIVES DER HISTORIE.
Men Terminator - Special Edition den er for fed. (FIK DEN I DAG)
</font><HR></BLOCKQUOTE>


Top
   
Indlæg: man apr 09, 2001 8:27 
Offline

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 762
Geografisk sted: NV
Ja det bliver ikke helt dårligt men så mangler vi jo bare de gode gamle Indiana Jones dem kan man jo heller ikke mangle i sin efterhånden større samling af DVD film. Back to the future ville jo heller ikke være dårligt, men det ser ud til at de heller ikke kommer i år (skulle de ikke være frigivet sidste år?).

Morten


Top
   
Indlæg: man apr 09, 2001 8:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 625
Geografisk sted: Hvidovre
Indiana Jones skulle komme til Jul i et Box set 3 Disc hvis vi er heldig, har snakke med Paramount om det. Men men men lad os se !

Tonny


Top
   
Indlæg: man apr 09, 2001 10:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Tonny jeg giver en kasse julebryg hvis Indiana Jones kommer på DVD i år!


Top
   
Indlæg: man sep 23, 2002 14:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man okt 08, 2001 1:01
Indlæg: 357
Geografisk sted: Jylland
Se lige her http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1016202843/_36180435/L S4-7-BEB1869FE0131C/

Hvordan vedkommende allerede kan sælge dem er en gåde for mig.

[ 23-09-2002: Indlæg rettet af: Exciter ]</p>


Top
   
Indlæg: man sep 23, 2002 14:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 07, 2002 2:01
Indlæg: 1187
Geografisk sted: Danmark
Det er nogle skodversioner fra Hongkong han sælger der...Trilogien er offficielt ikke udkommet på DVD, så derfor kan det kun være en ringere version..Og at der skulle være DTS på siger bare endnu mere om at det skulle være engang klamhug, taget i betragtning af at de officielle udgivelser IKKE har DTSlydspor på :-) (altså på DVD).


Top
   
Indlæg: man sep 23, 2002 14:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Ja helt originale er de ikke - men de er altså i DTS og dvd9 !!!

(Det er ikke mig der sælger [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] )

Men sælgeren vil tjene stygt på dem, da han næppe har givet mere end 350,- kr. samlet...

Og har han selv hentet dem i f.eks. Kina, ja så har den samlede pris nok kun været ca. 50-60,- kr.

[ 23-09-2002: Indlæg rettet af: Abildtrup ]</p>


Top
   
Indlæg: man sep 23, 2002 15:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 15, 2001 1:01
Indlæg: 1039
Geografisk sted: Århus
Den film som udgives i november er "episode 1" altså The Phantom Menace som genudgives i en 2-disk både alene og sammen med "episode 2 - Attack Of The Clowns" i en anden 2-disc uden så mange extras. Begge udgivelser er pan-scan versionen af "Episode 1" til familie-publikummet.

Se her:
http://cgi.theforce.net/theforce/tfn.cgi?storyID=17837

Der er ingen planer om "Episode 4" - altså Star Wars før efter færdiggørelsen af trilogien - Lucas har selv udtalt, at han ønsker at "færdiggøre" den gamle trilogi med nye scener, som fletter filmene sammen med den nye trilogi.

Ufatteligt at George Lucas gør alt for at ødelægge den oprindelige Star Wars-trilogi - Han er manden som har instrueret en af mine yndlingsfilm (Star Wars) samt en af de film jeg synes er allerdårligt (Episode 2) - det er ret godt gået.


Top
   
Indlæg: man sep 23, 2002 15:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 15, 2001 1:01
Indlæg: 1039
Geografisk sted: Århus
Både den oprindelige Star Wars trilogi og Indiana Jones trilogien er ude på piratversioner i Asien - de seneste piratversioner er i ganske fremragende kvalitet - nappet fra laserdiskudgivelserne. Star Wars pirat-boxen er særligt interessant fordi det er de oprindelige udgaver uden de ødelæggende cgi-effekter - udgaver som Lucas indtil videre ikke har ønske om at genudgive igen.


Top
   
Indlæg: man sep 23, 2002 15:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 15, 2001 1:01
Indlæg: 1039
Geografisk sted: Århus
Hvad satan.... haha - hvad er det for en gammel tråd at tage op igen??

Undskyld mit ævl om Episode 1 - det er jo "old news"...


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team