DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 7:36

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: tirs maj 08, 2001 23:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 2278
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Ibzen:

har tænkt på at investere penge i Das Koma Brutaleduel men er ikke sikker på om den er pengene værd, er den ok eller er den for amatøragtigt lavet ??
</font><HR></BLOCKQUOTE>

Hej Ibzen

Thjaa, mig og gutterne skulle se den til en filmaften her i lørdags, men vi tog den af efter 10 minutter, den er skudt på video, i god kvalitet, men vi fandt den for amatøragtig. Om den så bliver bedre senere ved jeg ikke. I det nyeste nummer af Absurd er de rimelige tilfredse med filmen som åbenbart skulle indeholde nogle gode effekter og blive lårklaskende morsom, men vi er nu også blevet halvgamle og lidt kræsne.

Deres hjemmeside kan findes Her.

Jeg vil gerne af med den og den er til salg for 180,- incl. porto.

Men en tysk splatter du ikke må gå glip af er Premutos, den er ude i Spanien til en rimelig pris, der er virkelige gode effeketer, og samtidig hylende skæg til tider.

Men aftenen blev dog reddet med Fulci's The Smuggler (ganster/mafia film), Let Sleeping Corpses Lie (zombie) og til dels af Troma's Terrorfirmer. Vi sluttede af med Jackie Chans nyeste som jeg dog fandt lidt skuffende, det var kun i "nøgensekvensen" han levede op til sine gamle dage IMHO.

Jeg fandt lige nogle andre udgåede titler i min samling, de er dog ikke så meget værd endnu:

Robocop (Criterion)
Dawn Of The Dead DC (Anchor Bay)
Zombie (Anchor Bay)
Army Of Darkness LE 1 disc (Anchor Bay)

Ole


Top
   
Indlæg: tors maj 17, 2001 15:28 
Offline

Tilmeldt: tors maj 17, 2001 1:01
Indlæg: 1556
Geografisk sted: Odense
Hej Ulrik.

Jeg har Seven (R1) udgaven - den første dvdudgave af filmen. Selve indpakningen er KANON flot (de syvdødsynder er skrevet med noget utydeligt skinnende noget rundt omkring på kassen - man kan stort kun se det når man holder dte op l lyset, hvilket gør det lidt spædende og specielt). Midtvejs i filmen skal man dog hen og vende dvd'en for at se filmen færdig, da den fylder 2 sider!!! Dette burde jo gøre billedkvalitet flot udover det sædvanlige, meeen nu har de udgivet en SE-udgave, som efter sigende skulle have en billedkvalitet der er 100x bedre. Jeg synes dog at billedkvaliteten på min er ok, omend en smule mørk.
Af xtra materiale indeholder udgaven stort set intet! Et par biografier var hvad det kunne blive til.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team