DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 13:42

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør jan 05, 2002 1:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 31, 2001 2:01
Indlæg: 726
Geografisk sted: Danmark
Der er vel ikke udgivet på dvd vel? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Rasmus hos Axeldvd plejer at kunne skaffe næsten alle film. Skriv en mail til ham på:

rasmus@axelmusic.dk

[ 05-01-2002: Indlæg rettet af: skovboe ]</p>


Top
   
Indlæg: lør jan 05, 2002 1:24 
Du skal være MERE end velkommen, Dirch Passer...

[ 05-01-2002: Indlæg rettet af: Rasmus, Axel Music ]</p>


Top
   
Indlæg: lør jan 05, 2002 12:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Jeg ved ikke om den kan købes endnu, men jeg har hvertfald en udgave i uåbnet tilstand, som jeg har vundet i en konkurrence direkte fra udgiveren. Hvad jeg kan se på udgiverens hjemmeside, skulle den have release d. 01-12-2001, så den er nok på markedet et eller andet sted. Hvis du kommer med et godt tilbud på min, kan du måske godt købe den.


Top
   
Indlæg: lør jan 05, 2002 12:57 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Dyrlægens Plejebørn skulle være udkommet på DVD i ugen op til jul. Den fik en "lynudgivelse", så den kunne komme på markedet inden jul. Jeg fik den også fra Scanbox, så jeg kunne anmelde den op til udgivelsen. Dog har hverken ShopEasy eller DVDoo den i deres databaser og ved nærmere eftertanke, så tror jeg heller ikke, at jeg her set den i forretningerne - mærkeligt.

Den koster - eller skal koste - kr. 150 i butikkerne, så det kan du jo evt. bruge som rettesnor Dirch, hvis du vil byde på Nalle's kopi.

Dyrlægens Plejebørn er en rigtig god udgivelse, hvor især billedkvaliteten imponerer. Den kan varmt anbefales til alle Dirch Passer fans.

P.S.: Dich Passer, det er i øvrigt en helt fantastisk vellykket hjemmeside, du har lavet om Danmarks største komiker [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[ 05-01-2002: Indlæg rettet af: Ulrik Horsted-Kristensen ]</p>


Top
   
Indlæg: søn jan 06, 2002 14:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 05, 2001 2:01
Indlæg: 625
Geografisk sted: Hvidovre
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Ulrik Horsted-Kristensen:
<strong>Dyrlægens Plejebørn skulle være udkommet på DVD i ugen op til jul. Den fik en "lynudgivelse", så den kunne komme på markedet inden jul. Jeg fik den også fra Scanbox, så jeg kunne anmelde den op til udgivelsen. Dog har hverken ShopEasy eller DVDoo den i deres databaser og ved nærmere eftertanke, så tror jeg heller ikke, at jeg her set den i forretningerne - mærkeligt.

Den koster - eller skal koste - kr. 150 i butikkerne, så det kan du jo evt. bruge som rettesnor Dirch, hvis du vil byde på Nalle's kopi.

Dyrlægens Plejebørn er en rigtig god udgivelse, hvor især billedkvaliteten imponerer. Den kan varmt anbefales til alle Dirch Passer fans.

P.S.: Dich Passer, det er i øvrigt en helt fantastisk vellykket hjemmeside, du har lavet om Danmarks største komiker [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]

[ 05-01-2002: Indlæg rettet af: Ulrik Horsted-Kristensen ]</strong><hr></blockquote>

Jeg har den nu !
[img]images/smiles/converted/lol.gif[/img] [img]images/smiles/converted/lol.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn jan 06, 2002 17:27 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Hvordan står det generelt med gode gamle klassikere? Kommer de snart på DVD eller hvad?

Film som "Sommer i Tyrol" og alle Soldaterkammeraterne-filmene og ikke mindst klassikerne over dem alle: OLSEN-BANDEN-filmene er vi mange der venter på
[img]images/smiles/converted/yum.gif[/img]


Top
   
Indlæg: søn jan 06, 2002 18:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Jeg ville også hellere have "Sommer i Tyrol" end Dyrlægens plejebørn. Jeg kan ikke huske at jeg har set Dyrlægens plejebørn.


Top
   
Indlæg: søn jan 06, 2002 19:53 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Nalle:
<strong>Jeg ville også hellere have "Sommer i Tyrol" end Dyrlægens plejebørn. Jeg kan ikke huske at jeg har set Dyrlægens plejebørn.</strong><hr></blockquote>

Godt nogen er enig med mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ... i øvrigt synes jeg heller ikke titlen "Dyrlægens plejebørn" ringer men eftersom jeg tjekkede filmen på IMDb ringede klokken.

Se filmen omtalt
her! ...selvom det ikke er til meget hjælp hvis man ikke som mig har en hjerne indstillet efter instruktør og produktionsår [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men lad os bare snart få de helt store klassikere på DVD, så man også har noget at byde ens mormor når hun kommer på besøg [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man jan 07, 2002 1:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 2350
Geografisk sted: Århus C
Man får lidt mere ud af det som står på ShopEasy's hjemme side
http://www.shopeasy.dk/html/dvdDesc.asp?id=DVD-02098

Jeg har måske set den, men jeg tror ikke det er en som jeg syntes er vild fed, som jeg syntes med Sommer i Tyrol, men den har jeg da heldigvis på et S-VHS bånd, så jeg kan da altid se den istedet. Det ender nok også med at jeg beholder Dyrlægens plejebørn, billedet skulle være ganske god, af en film i den alder. Hvertfald når man sammenligner med andre udgivne ældre danske film. Og så kunne det da også være at det var en rigtig sjov film [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
   
Indlæg: man jan 07, 2002 17:33 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 21, 2001 2:01
Indlæg: 3298
Geografisk sted: Ringsted, DANMARK
Jeg synes Dyrlægens Plejebørn er en ganske god og underholdende Dirch Passerfilm. Min egen Passer favorit, som jeg venter med spænding på, må dog alligevel være "støver-serien" - Støv På Hjernen, Det Støver Stadig, Passer Passer Piger og Støv For Alle Pengene. De er alle fremragende film, som jeg har set adskillelige gange på VHS. De måtte godt snart komme på DVD og gerne i samme fine kvalitet som Dyrlægens Plejebørn. Hvem har egentlig rettighederne til "støver-serien"?

[ 07-01-2002: Indlæg rettet af: Ulrik Horsted-Kristensen ]</p>


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team