DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 10:01

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør okt 23, 2010 22:06 
Offline

Tilmeldt: lør okt 23, 2010 21:57
Indlæg: 7
Hej,

Det var en film jeg så i start 90'rne. amerikansk vel nok.
Den handler om to unge fyre der køre rundt og henter skrald i deres skralde vogn.
Ved et uheld bliver de blandet ind i noget rod.. mener de finder et lig i skraldet eller noget.
men de ender ihvertfald med selv at skulle finde ud af dette mysterie, tror vidst polititet mistænker dem eller noget..
Der er en del sjove scener som jeg husker det.. bl.a. noget med en politimand i en politi bil, tror de dækker ham med affald fra affaldsvognen..
Mener der på et tidspunkt er en scene, hvor politiet stopper de rigtige kriminelle.. og da de bliver bedt om at tage hænderne op, har den ene to "guns" under ærmerne, som går af de han strækker hænderne og skyder politimanden der stoppede dem.. (mener det er fra samme film :p)

mener den danske titel var noget med affaldens skræk eller skraldemændenes skræk eller noget, men kan bare ikke huske det, og kan bare ikke finde den!

Håber virkelig der er en som kan hjælpe :)


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 22:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jun 02, 2001 1:01
Indlæg: 152
rekoor skrev:
Hej,

Det var en film jeg så i start 90'rne. amerikansk vel nok.
Den handler om to unge fyre der køre rundt og henter skrald i deres skralde vogn.
Ved et uheld bliver de blandet ind i noget rod.. mener de finder et lig i skraldet eller noget.
men de ender ihvertfald med selv at skulle finde ud af dette mysterie, tror vidst polititet mistænker dem eller noget..
Der er en del sjove scener som jeg husker det.. bl.a. noget med en politimand i en politi bil, tror de dækker ham med affald fra affaldsvognen..
Mener der på et tidspunkt er en scene, hvor politiet stopper de rigtige kriminelle.. og da de bliver bedt om at tage hænderne op, har den ene to "guns" under ærmerne, som går af de han strækker hænderne og skyder politimanden der stoppede dem.. (mener det er fra samme film :p)

mener den danske titel var noget med affaldens skræk eller skraldemændenes skræk eller noget, men kan bare ikke huske det, og kan bare ikke finde den!

Håber virkelig der er en som kan hjælpe :)


Kunne det være denne? http://www.dvdoo.dk/dvd-film/vi-tager-skraldet_1157.php

mvh

Kasper


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 22:10 
Offline

Tilmeldt: lør okt 23, 2010 21:57
Indlæg: 7
Kasper skrev:
rekoor skrev:
Hej,

Det var en film jeg så i start 90'rne. amerikansk vel nok.
Den handler om to unge fyre der køre rundt og henter skrald i deres skralde vogn.
Ved et uheld bliver de blandet ind i noget rod.. mener de finder et lig i skraldet eller noget.
men de ender ihvertfald med selv at skulle finde ud af dette mysterie, tror vidst polititet mistænker dem eller noget..
Der er en del sjove scener som jeg husker det.. bl.a. noget med en politimand i en politi bil, tror de dækker ham med affald fra affaldsvognen..
Mener der på et tidspunkt er en scene, hvor politiet stopper de rigtige kriminelle.. og da de bliver bedt om at tage hænderne op, har den ene to "guns" under ærmerne, som går af de han strækker hænderne og skyder politimanden der stoppede dem.. (mener det er fra samme film :p)

mener den danske titel var noget med affaldens skræk eller skraldemændenes skræk eller noget, men kan bare ikke huske det, og kan bare ikke finde den!

Håber virkelig der er en som kan hjælpe :)


Kunne det være denne? http://www.dvdoo.dk/dvd-film/vi-tager-skraldet_1157.php

mvh

Kasper



JAAAA! Super mange tak, bestiller den med det samme:D


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 22:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Velkommen til! :thumb:

Istedet for at give 200 kr. leveret fra Dvdoo, kan du nøjes med 30 kr. leveret fra Play.com ;)


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 22:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jun 02, 2001 1:01
Indlæg: 152
rekoor skrev:


JAAAA! Super mange tak, bestiller den med det samme:D


Det var så lidt, men undersøg lige markedet inden du bestiller. feks. kan du få den for 100- her med 2 hotshots oveni

http://www.tpmusik.dk/detail.asp?bar=5707020419274

mvh

Kasper


Top
   
Indlæg: lør okt 23, 2010 22:47 
Offline

Tilmeldt: lør okt 23, 2010 21:57
Indlæg: 7
mange tak for tippet, begge to :)

Har dog allerede bestilt den på laserdisken (til 59.-), sammen med suburban commando, det skøre hold 1+2 og class of 1999 :)

Er igang med at pumpe mit hoved for alle de gode gamle film, fra dengang film var noget der var værd at se! (og ok, køber nok også en eller to af helt sentimentale grunde :p)(Men film som "Blade Runner" laver man bare ikke længere eksempelvis..)

ville være super hvis i kunne hjælpe med et par til? :D

skal nemlig også ha fundet en meget gammel Samurai film. Noget med syv samuraier der skal beskytte en dreng(kejser el. kejser-arving tror jeg han er). på et tidspunkt, hvor de ikke er så mange tilbage, beder en samurai, med to spyd som våben, de andre om at forsætte og så vil han blive og kæmpe/forsinke dem der følger efter... kan dog ikke huske om det bare er noget fra "Syv Samuraier" eller om det er en film for sig selv, men er nu ret sikker på det er to forskellige film - skal iøvrigt have købt dem begge ^^

Der var også en anden dog kinesisk film(tror jeg), hvor ham "helten" tager noget blåt væske for at blive meget stærkere. klassiske kampscener hvor de flyver rundt. foregår dog inde i byen mener jeg, med højhuse osv. - men den har jeg ikke de store forhåbninger at finde :p

oo, hvilket midner mig om at jeg skal have købt bichunmoo igen :D

nå, men tak for hjælpen og god aften/weekend :)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team