DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 9:11

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons aug 01, 2007 17:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
For lige at fortsætte snakken om Griiiiiiiiiiindhouse - Death Proof/Planet Terror fra Kill Bill-tråden, starter jeg nu denne separate tråd om begge film. :thumb:

De skal SÅ meget hjem!! :clap: Jeg glæder mig som en sindsyg til at se Kurt Russell for fuld skrue!!

-------------------

Genius Products has sent over official package artwork for the Quentin Tarantino directed Death Proof which stars Kurt Russell and Rosario Dawson. The two-disc special edition will be available to own from the 18th September, and should retail at around $29.95. According to our friends at Fangoria, the set will include never-before-seen footage including the “missing reel” (containing Vanessa Ferlito’s unseen lap-dance sequence) as well as a black-and-white segment in the film’s second act. Also included will be a Finding Quentin’s Gals featurette, The Guys of Death Proof featurette, a Kurt Russell as Stuntman Mike featurette, an Introducing Zoe Bell featurette, a Quentin’s Greatest Collaborator: Editor Sally Menke featurette, the trailer for Double Dare, and an International poster gallery. The artwork is attached below.

Available a couple of weeks later on the 16th October will be Robert Rodriguez’s Planet Terror which stars Rose McGowan. This two-disc set will also feature additional footage and a missing reel, along with an audio commentary by writer/director Rodriguez, deleted scenes, a Cooking School featurette, a 10-Minute Film School featurette, and further featurettes on the stunts and makeup and effects. Completing the package will be a Badass Babes featurette, a Renegade Guys featurette, featurettes on the costumes and production design, and the international trailer. Again, retail will be around $29.95.

Se covers her:

http://www.dvdactive.com/news/releases/grindhouse.html


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2007 17:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Jep! Har faktisk til gode at se nogle af dem.. :oops: men regner stærkt med at jeg skal se Death Proof i denne uge.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2007 17:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 08, 2003 12:42
Indlæg: 3031
Smid lap-dance scenen alene på skive og jeg køber


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2007 18:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Mills skrev:
Jep! Har faktisk til gode at se nogle af dem.. :oops: men regner stærkt med at jeg skal se Death Proof i denne uge.

Planet Terror er nu klart den bedste. Death Proof er en ok lille carsploitation sag - men der er aaaaaalt for meget kedelig og ligegyldig snak deri. Giv os noget mere action - for når filmen endelig kommer i gear så er det bestemt underholdende at se på.

Planet Terror derimod er hardcore kickass zombie action stortset fra start til slut - det holder bestemt. (Jeg ved godt anmelderne ikke er helt enige - men hvad ved de om sådan noget :D ).
Jeg så dem begge lige efter hinanden til en snigpremiere i Aalborg - og det er uden tvivl måden de skal ses på (altså lige efter hinanden - ikke nødvendigvis ved en snigpremiere ;) ) - der er mange små hints i begge film der giver lidt plotforklaringer m.m. til den anden og dem tror ejg ikke man fanger hvis man ser dem et par måneder / uger efter hinanden.


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2007 19:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Jeg har det sådan, at jeg er mere vild med Tarantino. Rodriguez er ok, men slet ikke i samme liga som Tarantino. ;)

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2007 19:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 08, 2003 12:42
Indlæg: 3031
Snak er aldrig ligegyldig i en Tarantino film


Top
   
Indlæg: ons aug 01, 2007 20:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Mills skrev:
Rodriguez er ok, men slet ikke i samme liga som Tarantino. ;)

Nej det ville da også være synd at sætte ham i samme liga som Tarantino ;)

Jeg er også helt vild med Tarantinos tidligere film - men dette er bestemt ikke en af hans bedste. Jeg siger ikke den er dårlig - Den anden er bare bedre - 100% bad ass Rodriguez (præcis som jeg kan li' det :beerchug: )

Jeg glæder mig dog til at høre hvad du synes om filmen når du får den set.

EDIT:
Det føles mest af alt som om Death Proof er lavet for at Tarantino kan tjene nogle hurtige penge. Den mangler lidt den skarphed man fandt i hans tidligere film.
Planet Terror derimod er har den charme, som gør at man virkelig kan mærke at Rodriguez kan lide at lave film (noget jeg tror Tarantino lidt har glemt).


Top
   
Indlæg: tors aug 02, 2007 10:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 28, 2002 1:01
Indlæg: 1558
Geografisk sted: 10 min. fra Øst for Paradis
Hvor er det dog skuffende omend ikke helt uventet, at der ikke (foreløbigt) kommer en samlet udgivelse af de to Grindhousefilm inkl. de falske trailere - altså i den sammenhæng som instruktørerne har tænkt dem. Men det sker jo nok først, når alle har købt de første udgaver...


Top
   
Indlæg: tors aug 02, 2007 11:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Death Proof er den bedste film fra QT siden Pulp Fiction og den fedeste film jeg har set i mange år. Glæder mig som et lille barn til den unratede version.

PS: Og nej, Rodriguez er SLET ikke i samme klasse som Tarantino...

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: tors aug 02, 2007 17:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 08, 2003 2:01
Indlæg: 2401
Geografisk sted: Østerbro
Så Death proof i går, og den er skidegod.
Ja der er meget snak, men Q formår at gøre hver replik til én, man som tilskuer gerne vil høre.

Kurt er god på sin egen måde, men han ejer på ingen måde filmen. Det gør alle tøserne. Og deres bare fødder - Q, din fetichist ;) .

OG NEJ hvor var jeg skuffet over at blive snydt for de 2 faux trailers til Werewolf women og Thanksgiving.
Til gengæld er den så den lille halve time længere, som umuligt kan have gjort den dårligere.


Top
   
Indlæg: tors aug 02, 2007 20:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
rammy skrev:
Death Proof er den bedste film fra QT siden Pulp Fiction og den fedeste film jeg har set i mange år. Glæder mig som et lille barn til den unratede version.

PS: Og nej, Rodriguez er SLET ikke i samme klasse som Tarantino...


Jeg vil gætte på, at den unratede version af Death Proof er den samme version, som blev vist i biograferne i Danmark. Der er højst sandsynligt ikke nogen forskel.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tors aug 02, 2007 20:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Maxi M skrev:
Så Death proof i går, og den er skidegod.
Ja der er meget snak, men Q formår at gøre hver replik til én, man som tilskuer gerne vil høre.

Kurt er god på sin egen måde, men han ejer på ingen måde filmen. Det gør alle tøserne. Og deres bare fødder - Q, din fetichist ;) .

OG NEJ hvor var jeg skuffet over at blive snydt for de 2 faux trailers til Werewolf women og Thanksgiving.
Til gengæld er den så den lille halve time længere, som umuligt kan have gjort den dårligere.

Ja det er rigtigt surt med de trailers - jeg var endda til snigpremiere hvor jeg så begge film efter hinanden - og selv der fik vi kun EN trailer. Den var da også fed - meeeeeeeen come on. Filmene blev desuden vist i "forkert" rækkefølge - hvilket Biocity var blevet pålagt hvis de skulle vise dem begge samme aften. Totalt skod - der er virkelig en der må ha' slået hovedet. Hvorfor mon alle folk er så meget efter filmene - de ødelægger jo hele "grindhouse" ånden. Og selvom filmene ikke er 100% gennemførte - så kunne de da i det mindste vise os filmene som de var påtænkt fra instruktørernes side.


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2007 14:39 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Noget nyt om der kommer en samlet Grindhouse udgivelse?

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2007 14:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs mar 22, 2005 11:54
Indlæg: 7733
Geografisk sted: Face down in the muck...
Jeg venter egentlig mest på en HD-udgivelse. Er det Miramax der har rettighederne? Hvilken farve trøjer er det nu de har på?

_________________
Mikkel | @selsoe | Pakkesporing til iPhone: Trackbox


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2007 18:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 12, 2004 11:59
Indlæg: 2154
Geografisk sted: Frederiksberg
Mikl skrev:
Jeg venter egentlig mest på en HD-udgivelse. Er det Miramax der har rettighederne? Hvilken farve trøjer er det nu de har på?


Weinstein Company. De har vist været HD-DVD tilhængere, men overvejer dualformat as far as I know.

_________________
http://www.uncut.dk


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team